abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2005 @ 12:48:52 #151
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27050627
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:33 schreef akkien het volgende:

[..]

je bereikt ermee dat je beide je eigen leven op kan bouwen en merkt dat je zonder elkaar kunt. En in ons leven is t nou eenmaal niet mogelijk om elkaar niet meer te zien. Dus dan maar liever leuk en gezellig met elkaar omgaan...
in een paar weken is je leven weer opgebouwd en alles gladgestreken???
wel, dan zit ik toch anders in elkaar
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 16 mei 2005 @ 13:03:05 #152
52525 tiez
Ayetoo
pi_27050924
tussen mij en me ex is het al eens uit geweest.
toen hebben we 2 maanden geen contact gehad en toen ging ze mee naar lowlands (gezamelijke vrienden) en na 4 uur lagen we samenn in de tent. en nu is het weer uit.
dit keer wil ik dat niet ze zou mee gaan naar defqon 1 maar ik heb haar geld terug gestort en verkoop der kaartje want ik wil geen contact.
eerst me eigen leven op pootjes krijgen. der gaan nog veel dingen veranderen andere baan andere opleiding (misschien wel naar ander land).
dus de tijd zal het leren maar dit keer wle iets langer.

en tjah ik ben nu pas 5 dagen sinds het uit is hoor.
logisch dat het nog pijn doet.
he buur!
  maandag 16 mei 2005 @ 13:31:02 #153
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_27051488
afgelopen zaterdag kwam ik na meer dan een jaar mijn ex weer tegen in de stad. ze zag er nog steeds prachtig uit. had best ff met dr willen praten, maar ze zag mij niet. Heb me daarna wel weer ff kut gevoeld... gewoon een beetje raar...
Save a mouse, eat a pussy.
  maandag 16 mei 2005 @ 13:36:13 #154
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27051624
quote:
Op maandag 16 mei 2005 10:12 schreef broodjekaas2 het volgende:
Hi Allemaal,

Mijn relatie van 10 jaar is begin dit jaar uitgegaan. Ik ben bijna gelijk gevlucht in een andere relatie om haar te vergeten. Na 10 jaar was de spanning eraf, praatten we nauwelijks meer en de sex..tjsa...Toch hield ik nog veel van haar.

In die andere relatie vond ik even was ik gemist had, en was even snel weer afgelopen als het begonnen was. Maar dat werkt dus niet Je kan niet vluchten in een andere relatie, want je gevoel voor die ander waarmee je zolang samen bent geweest blijft in de weg staan als je als een kip
zonder kop vlucht in een andere relatie.
bijt een beetje door de zure appel heen, broodjekaas ... de relatie zal wel niet voor niets verbroken zijn.
Jammer dat die andere vrouw ook niet de ware bleek ...

tijd voor iets nieuws , denk ik, van 0 opnieuw beginnen is niet leuk, opnieuw iets opbouwen is moelijk, maar terug vluchten naar het vertrouwde lijkt me gevaarlijk, de kans dat je weer tegen dezelfde problemen opbotst is groot ...
  maandag 16 mei 2005 @ 14:13:21 #155
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_27052686
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:

[..]

in een paar weken is je leven weer opgebouwd en alles gladgestreken???
wel, dan zit ik toch anders in elkaar
in een paar weken leer je wel zelf je boontjes te doppen, zelf mensen om hulp te vragen, je eigen dingen te doen, je eigen ritme leren kennen etc...
en gladgestreken na een paar weken nee, maar zoiets gaat langzaam en vanzelf en daarvoor is contact met hem denk ik juist wel nodig als ik hem toch nog tegenkom...Heb ook een manier moeten vinden om mt hem om te gaan. Om hem niet meer te zien als van mij, maar als iemand met een eigen leven die zijn eigen plannen maakt en die geen invloed op mij heeft en andersom...
imagination is more important than knowledge
  maandag 16 mei 2005 @ 14:28:37 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27053032
Een paar weken zijn niet genoeg hoor
Ik ben 7 weken verder (4 weken alleen) en begin nu pas na te denken over de dingen die ik echt wil doen, hiervoor was ik nog te veel bezig met de pijn van het "alleen zijn". En nog steeds wel... het zou voorbarig zijn om te denken dat ik er nu al overheen zou zijn.
Het begint me pas nu voor het eerst duidelijk te worden dat ik verder moet, en dat er nog een heel leven ná deze ervaring ligt. Tot dusver is het elke dag voor zich geweest, en ik durf nu voorzichtig aan weer een klein beetje naar de toekomst te kijken.

Het verschilt gewoon per persoon, dat wil ik ermee zeggen. Ik durf ook nu pas voor het eerst echt om hulp te vragen als iets me niet lukt, en mijn eigen ritme ga ik nu pas ontdekken.

Vandaag had ik trouwens weer iets raars... voor het eerst sinds mijn breakup miste ik mijn ex om hém. Dus ik miste echt de persoon, en niet zijn functie. En in een klein vlaag van verstandsverbijstering dacht ik nog even één seconde dat ik hem misschien nog weer terug zou willen... ik heb namelijk wel vier jaar van hem gehouden. Dat is ook nog een hele stap om dat toe te geven; voor mij iig.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:37:16 #157
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27053221
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Christine het volgende:
Een paar weken zijn niet genoeg hoor
Ik ben 7 weken verder (4 weken alleen) en begin nu pas na te denken over de dingen die ik echt wil doen, hiervoor was ik nog te veel bezig met de pijn van het "alleen zijn". En nog steeds wel... het zou voorbarig zijn om te denken dat ik er nu al overheen zou zijn.
Het begint me pas nu voor het eerst duidelijk te worden dat ik verder moet, en dat er nog een heel leven ná deze ervaring ligt. Tot dusver is het elke dag voor zich geweest, en ik durf nu voorzichtig aan weer een klein beetje naar de toekomst te kijken.

Het verschilt gewoon per persoon, dat wil ik ermee zeggen. Ik durf ook nu pas voor het eerst echt om hulp te vragen als iets me niet lukt, en mijn eigen ritme ga ik nu pas ontdekken.

Vandaag had ik trouwens weer iets raars... voor het eerst sinds mijn breakup miste ik mijn ex om hém. Dus ik miste echt de persoon, en niet zijn functie. En in een klein vlaag van verstandsverbijstering dacht ik nog even één seconde dat ik hem misschien nog weer terug zou willen... ik heb namelijk wel vier jaar van hem gehouden. Dat is ook nog een hele stap om dat toe te geven; voor mij iig.
Precies wat ik heb ja. De eerste tijd was ik alleen maar bezig met helemaal van hem los proberen te komen lijkt het wel (niet echt gelukt overigens) en de laatste dagen ga ik hem steeds meer missen.. Raar, want ik wou juist zo graag van hem af. Nu zit ik dus steeds te janken in de trein en komt die twijfel weer naar boven Lekker dus. Niet dat ik hem als vriend terug wil, maar liever als 'een vriend' ik kan gewoon al die jaren niet zomaar vergeten, hij was/is zo'n groot onderdeel van mn leven. Dat kan ik gewoon niet in 1 keer opgeven.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 16 mei 2005 @ 15:13:24 #158
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27054056
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Precies wat ik heb ja. De eerste tijd was ik alleen maar bezig met helemaal van hem los proberen te komen lijkt het wel (niet echt gelukt overigens) en de laatste dagen ga ik hem steeds meer missen.. Raar, want ik wou juist zo graag van hem af. Nu zit ik dus steeds te janken in de trein en komt die twijfel weer naar boven Lekker dus. Niet dat ik hem als vriend terug wil, maar liever als 'een vriend' ik kan gewoon al die jaren niet zomaar vergeten, hij was/is zo'n groot onderdeel van mn leven. Dat kan ik gewoon niet in 1 keer opgeven.
Je gaat toch met Tranceptor nu?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 mei 2005 @ 15:15:33 #159
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27054113
Als je een beetje spaans kan verstaan is dit een leuk nr om te luisteren: "Ensename a Olvidar" van "Aventura"...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 mei 2005 @ 17:30:01 #160
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_27057719
Als je een beetje spaans kunt verstaan, kun je ook luisteren naar "Sono IO", van J. Iglesias, mijns inziens het meest hartverscheurende nummer dat er bestaat, over iemand die -- na tot inkeer te zijn gekomen -- zijn ex niet los kan laten...
pi_27058478
quote:
Op maandag 16 mei 2005 17:30 schreef Perico het volgende:
Als je een beetje spaans kunt verstaan, kun je ook luisteren naar "Sono IO", van J. Iglesias, mijns inziens het meest hartverscheurende nummer dat er bestaat, over iemand die -- na tot inkeer te zijn gekomen -- zijn ex niet los kan laten...
Iglesias.. mijn ex vond addicted bij zijn gevoel voor mij passen..
Delivered without an information leaflet
pi_27062182
Gelukkig vond hij het nodig om me te vertellen dat hij afgelopen weekend een meisje heeft ontmoet met wie het klikt. Nu al, paar weken later. Alsof ik dat wil weten. Aan de andere kant kan ie nu helemaal doodvallen wat mij betreft. Eikel
  maandag 16 mei 2005 @ 20:11:13 #163
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27062263
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Gelukkig vond hij het nodig om me te vertellen dat hij afgelopen weekend een meisje heeft ontmoet met wie het klikt. Nu al, paar weken later. Alsof ik dat wil weten. Aan de andere kant kan ie nu helemaal doodvallen wat mij betreft. Eikel
Zullen we samen een anti-cursus nemen?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 16 mei 2005 @ 20:14:35 #164
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27062380
quote:
en waarom is hij een eikel ? omdat hij het gezegd heeft ?
pi_27062408
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:11 schreef melismay het volgende:

[..]

Zullen we samen een anti-cursus nemen?
Of alsnog samen naar Las Vegas vluchten?

pi_27062456
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en waarom is hij een eikel ? omdat hij het gezegd heeft ?
Ja, ik vind dat hij daar nog even mee had moeten wachten. Totdat ik weer wat steviger op m'n benen zou staan bijvoorbeeld.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:16:41 #167
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27062460
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je gaat toch met Tranceptor nu?
Ja, maar is nogal offtopic he?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 16 mei 2005 @ 20:18:57 #168
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27062545
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:16 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat hij daar nog even mee had moeten wachten. Totdat ik weer wat steviger op m'n benen zou staan bijvoorbeeld.
daarom is het zo schitterend om gewoon radicaal het contact te verbreken bij het einde van een relatie, zeker als je nog niet sterk genoeg bent ... daarna kan je nog zien

door vallen en opstaan leer je wel ...
pi_27062607
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:18 schreef petitlapin het volgende:

[..]

daarom is het zo schitterend om gewoon radicaal het contact te verbreken bij het einde van een relatie, zeker als je nog niet sterk genoeg bent ... daarna kan je nog zien

door vallen en opstaan leer je wel ...
Ik moet ook zeggen dat het geen contact meer hebben nu ineens niet meer onmogelijk lijkt, terwijl dat eerst wel zo was.
  maandag 16 mei 2005 @ 20:45:41 #170
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27063583
quote:
Op maandag 16 mei 2005 20:20 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat het geen contact meer hebben nu ineens niet meer onmogelijk lijkt, terwijl dat eerst wel zo was.
  maandag 16 mei 2005 @ 21:32:01 #171
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27065223
Ik heb vanavond mijn ex aan de telefoon gesproken. Was echt een goed gesprek, alleen ik barstte in tranen uit
Ik denk dat we ooit wel weer als vrienden met elkaar kunnen omgaan
  maandag 16 mei 2005 @ 21:38:01 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27065467
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
Ik heb vanavond mijn ex aan de telefoon gesproken. Was echt een goed gesprek, alleen ik barstte in tranen uit
Ik denk dat we ooit wel weer als vrienden met elkaar kunnen omgaan
weet je nog waarom je in tranen uitbarstte? of was het "omdat je je zo alleen voelde"?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 mei 2005 @ 21:42:19 #173
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27065616
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weet je nog waarom je in tranen uitbarstte? of was het "omdat je je zo alleen voelde"?
Omdat ik hem vertelde dat ik vandaag voor het eerst ooit het gevoel had dat ik hem miste om hem, en niet om zijn functie als vriendje. We hadden het ook leuk samen, en we kenden elkaar door-en-door... en ik heb van hem gehouden, dus ik mis hem.
En dat vond ik wel ff moeilijk.
pi_27137992
quote:
Gelukkig vond hij het nodig om me te vertellen dat hij afgelopen weekend een meisje heeft ontmoet met wie het klikt.
pff.. met welk motief dan ook.. dat is gewoon niet leuk om te horen. waarom begrijpen mannen dat nooit. ja, tuurlijk vinden we het diep in ons hart tof voor ze.. maar op zo'n moment wil je dat echt niet horen. sowieso wil je dat liever niet horen. (spreekt voor zichzelf) bij mn anderen exen boeit het me niks meer.. maar bij mn laatste doet t echt elke keer weer pijn. het lijkt ook niet weg te gaan. ik barst in huilen uit op de meest beschamende momenten...
Delivered without an information leaflet
  donderdag 19 mei 2005 @ 02:16:57 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27138013
quote:
Op maandag 16 mei 2005 21:42 schreef Christine het volgende:

[..]

Omdat ik hem vertelde dat ik vandaag voor het eerst ooit het gevoel had dat ik hem miste om hem, en niet om zijn functie als vriendje. We hadden het ook leuk samen, en we kenden elkaar door-en-door... en ik heb van hem gehouden, dus ik mis hem.
En dat vond ik wel ff moeilijk.
kan ik me voorstellen. als ik mijn post teruglees is ie best cynisch. iets wat ik niet bedoelde. sorry als het wel zo overkwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoalshetis op 19-05-2005 02:47:30 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')