Ik heb het overwogen, maar zonder naam schiet het niet echt op. En dat hele bedrijf gekmaken zal ze ook wel niet waarderen. Het vervelende is ook nog dat ik viavia iemand ken die daar ook werkt, in een p&o positie, alleen heb ik haar al een tijdje niet meer gezien en is ze daarnaast met zwangerschapsverlof.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef riCstaa het volgende:
koop een jas en bel 100 keer de vodafone helpdesk
serendipity maar dan anders of zoquote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef Metro2005 het volgende:
doet me aan een film denken, weet alleen niet meer hoe die heet
secondedquote:Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Freel het volgende:
Maar gelukkig denk ik nog vaker:
Het is weer zomer!!!En ik ben vrijgezel!!!
![]()
![]()
Wijdverbreid misverstand.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik dacht dat alle mannelijke wezens meteen op hun doel af gingen?
moest ik ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:34 schreef Sambijbal het volgende:
Seinfeld: The Stakeout.
Winderig enzo.quote:
Oeh altoquote:Op woensdag 27 april 2005 21:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Winderig enzo.
Ben ondertussen maar eens een mailtje naar die P&O vriendin aan het opstellen, misschien heeft dat nut. Gelukkig is m'n treinmeisje vrij opvallend gekleed (beetje alto) dus dat maakt haar makkelijker te beschrijven.
* Zzyzx wordt gehaat...quote:Op woensdag 27 april 2005 21:56 schreef CecilBDemented het volgende:
wat wil je dan lekker knuffelen op het station ?
ik haat knuffelde mensen op station
Nee. Eigenlijk wilde ik haar daar keihard palen. Midden voor het bord met vertrektijden. Op de bagagedragen van m'n fiets. Ik hoop dat je daar minder moeite mee hebt.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:56 schreef CecilBDemented het volgende:
Ja ja... als je nu al loopt te zeiken dat het koud is op zo'n station dan zou ik me daar maar helemaal niet aan wagen... dat wordt gegarandeerd een dienstweigeraarquote:Op woensdag 27 april 2005 22:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk wilde ik haar daar keihard palen. Midden voor het bord met vertrektijden. Op de bagagedragen van m'n fiets. Ik hoop dat je daar minder moeite mee hebt.
hmpf. Je hebt gelijk. Over 2 weken heb ik haar nummer/msn.. bewarequote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En, wat heb je nu geleerd, spelende vrouw?
Altijd een nummer / emailadres vragen, al is het maar onder het mom van "dan kunnen we nog een keer ruzien om het laatste potje zilveruitjes"!
* vrijgezel is en niet herkent *quote:Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Freel het volgende:
Als vrijgezel ben je altijd met dingen bezig, waarvan je eigenlijk zoiets hebt van.....KUT.
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Biancavia het volgende:
Nou, zó koud is het nu ook weer niet buiten.
Heeee, ik ben een knuffelmens op het station, dat is toch leuk?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:56 schreef CecilBDemented het volgende:
Nee. Opzouten.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef LSS het volgende:
[..]
Heeee, ik ben een knuffelmens op het station, dat is toch leuk?![]()
Nou, ik heb het overwogen, maar zo'n bord trekt veel te weinig aandacht. Maar ik bedacht me net dat de kans dat ze het ziet wel vele malen groter wordt als ik een gekleurd vodafone logo op m'n kaartje maak. Verder misschien toch een mailtje naar info@vodafone, maar ik vind het een beetje lullig voor haar om die hele toko daar gek te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan je geen briefje voor haar ophangen op dat bord bij de AH waar normaal van die briefjes met "kinderwagen te koop" enzo hangen ? Als zij jou ook zo leuk vond kijkt ze daar misschien. Een soort locale "Rails-oproep".
Kan. Of hij staat toevallig naast me op het station. Beetje een vervelende situatie als ze op ons af komt lopen en zwaait, en er vervolgens 2 mensen terugzwaaienquote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En dadelijk kom je haar tegen, loopt ze samen met haar vriend![]()
jij voor niets al die tijd hopeloos op haar gewacht.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:35 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kan. Of hij staat toevallig naast me op het station. Beetje een vervelende situatie als ze op ons af komt lopen en zwaait, en er vervolgens 2 mensen terugzwaaien
Duh, ik zou ook bang worden van een mannelijke feminist. Vrouwen hebben een oog voor dat soort dingen weet je...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef MouseOver het volgende:
Dus toen zijn we saampjes weer naar de AH gegaan en daarna ben ik nog een stukje meegefietst. Anyway, ze vond het allemaal een beetje eng geloof ik, en toen ik voorstelde samen eens wat te gaan drinken reageerde ze wat terughoudend. In ieder geval zou ze me toevoegen op msn. Vol verwachting klopt m'n hart.
En en en en ?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef MouseOver het volgende:
Vol verwachting klopt m'n hart.
zoveel vrouwen zijn er ook weer niet begraven hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 19:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Meer vrouwen in het land dan vissen in de zee, of wat was het ook alweer.
Zei de ene nerd tegen de anderequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:35 schreef Little_Meanie het volgende:
Jezus wat ben jij een zielige stakker
Klinkt positief, al nieuws over eventuele vriendjes?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
Gisteravond was ik al vrij snel toegevoegd maar ik was toen zelf niet online. Toen ik het zag was ze zelf weer weg. Later op de avond nog een dik uur gechat. Dus voor de rest zien we wel.
Thnx voor jullie support allemaal
Die zijn er niet denk ik, anders had ze me niet toegevoegd. Goed, je weet het nooit zeker, maar volgens mij loopt dat wel los.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:58 schreef FokHond het volgende:
[..]
Klinkt positief, al nieuws over eventuele vriendjes?
Waaromquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:31 schreef miss_c het volgende:
klinkt allemaal erg ongeloofwaardig!
Ik zou het voor de zekerheid wel even tussen neus en lippen door vragen, vrouwen hebben soms de neiging om te willen geloven dat jij (de man) één van de weinigen bent waar zij gewoon mee kan praten en zichzelf kan zijn zonder dat jij verder iets van dr wilquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Die zijn er niet denk ik, anders had ze me niet toegevoegd. Goed, je weet het nooit zeker, maar volgens mij loopt dat wel los.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |