Ik ben recentelijk overgestapt van Vodafone naar KPN omdat ik goedkoop bij mijn vader op zijn zakelijke abonnement kon. Ik heb mijn oude nummer meegenomen aangezien dit toch wel veel praktischer is. Bevalt allemaal prima, niks over te zeggen.
Ik kreeg gister gezeik met iemand omdat ik niet op haar smsje gereageerd had. Ik zei:" Welk smsje, ik heb niks van je gehad!" Wij testen, bleek dat ik van mensen van een ander netwerk geen smsjes kan ontvangen omdat Vodafone dwars ligt, aldus de man van de klantenservice.
Nou gaat het er me niet eens zozeer om dat ik geen smsjes kan ontvangen, maar het feit dat Vodafone zo kinderachtig doet. Ik zou als klant gewoon moeten kunnen kiezen waar ik mijn abbonement afsluit lijkt me. En omdat Vodafone mijn nummer nog in haar beheer heeft of had gaan ze maar even moeilijk lopen doen, de stakkers. Jammer dat de OPTA geen individuele klachten behandeld
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©