Nee, single zijn is verder het probleem niet. Maar het brengt problemen met zich mee die ervoor gezorgd hebben dat ik zojuist 3 kwartier op een ijskoud station heb gestaan. Voor de derde dag achtereen. @#$. Koud! KOUD ZEG IK JE!
Afgelopen woensdag zat ik bij toeval in de stoptrein maastricht-heerlen. Tegenover me zat een leuk meisje, maar we waren allebei een beetje eind-dag-duf en zat wat te staren. Toen we uitstapten bleek dat we naar dezelfde supermarkt op weg waren en toen hebben we samen gewinkeld. Was best leuk. Leuke meid, leuk zonnetje, ik zou haast zeggen leuke Albert Heijn. Uitendelijk wilde ik haar nummer vragen maar ik was een beetje overbluft door de samenwoon-hoeveelheid voer die ze in haar mandje gegooid had. Dus toen zijn we met een "doei" uit elkaar gegaan.
Naderhand heb ik dat verhaal aan een paar vriendinnen verteld en ze waren het er unaniem over eens dat vrouwen instinctief belachelijke hoeveelheden voedsel inslaan. Eigenlijk had ik dat zelf ook wel kunnen weten.
En nu heb ik dus spijt dat ik dat nummer niet gevraagd heb. Ik weet ook niet hoe ze heet, eigenlijk weet ik alleen ongeveer waar ze woont (te groot gebied om er iets mee te kunnen) en dat ze op de vodafone helpdesk werkt.
Maargoed. Terug naar dat station dus. Ik kan nu wel zeuren dat ik dat nummer had moeten vragen of dat ik haar nooit meer zal zien ( :'( ) maar het lijkt me een beter idee eea ondertussen nog recht proberen te trekken. Door bijvoorbeeld te posten bij het station. In de kou. Maar tot nu toe heeft dat dus niet echt succes gehad. Bweh. Had ik al gezegd het heel *heel* erg koud was?
zonder jas*Zucht* morgen maar weer een nieuwe poging.
Nog fokkers die daar toevallig werken?
kijk, als gebonden man heb je dit soort zeik bijvoorbeeld al niet.. maar later als ik het aan onze kleinkinderen (
) vertel zal ik er wel weer om kunnen lachen