bluezz je moet jezelf is horen soms,das nog erger dan tiesto.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Woow eend, dat is hier op treinsafstand.
Takke herrie dat wel
Wij vormen nou eenmaal een mooi duoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:26 schreef vegeta het volgende:
bluezz je moet jezelf is horen soms,das nog erger dan tiesto.
moet je na gaan.![]()
Tiestoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]k ga naar Tiesto (en Mark Norman en Mason) in de HMH (O+, wat een geweldige locatie). Eindelijk weer eens naar een feest dus k heb er enorm veel zin in
voor mij een iets langere treinafstand, end at is t mooie aan de HMHquote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Woow eend, dat is hier op treinsafstand.
Takke herrie dat wel
quote:
Weet ik, wij waren er met de Dijkquote:Op woensdag 27 april 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
voor mij een iets langere treinafstand, end at is t mooie aan de HMHals je de zaal uitloopt en in de gang staat hoor je de zaal nauwelijks en qua akoestiek is de zaal
sterkte,zal je nodig hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaartverkoop liep via zn forum dus vooral echt fans en niet van die vervelende mensen zoals op Trance energy en hij gaat een 5 uur set doen dus k verwacht er veel van
quote:
dank je, komt wel goedquote:
Wel superduurquote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:ze hebben ook goede grote bekers Heineken
, leuk ook die rondlopende biertaps
quote:
Das het voordeel van niet bij je moeder wonen als ze zegt naar bed lach je dr gewoon uit.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze hebben ook goede grote bekers Heineken
, leuk ook die rondlopende biertaps
ach tis overal duur en de halve liters vallen naar verhouding nog meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |