bluezz je moet jezelf is horen soms,das nog erger dan tiesto.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Woow eend, dat is hier op treinsafstand.
Takke herrie dat wel
Wij vormen nou eenmaal een mooi duoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:26 schreef vegeta het volgende:
bluezz je moet jezelf is horen soms,das nog erger dan tiesto.
moet je na gaan.![]()
Tiestoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]k ga naar Tiesto (en Mark Norman en Mason) in de HMH (O+, wat een geweldige locatie). Eindelijk weer eens naar een feest dus k heb er enorm veel zin in
voor mij een iets langere treinafstand, end at is t mooie aan de HMHquote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Woow eend, dat is hier op treinsafstand.
Takke herrie dat wel
quote:
Weet ik, wij waren er met de Dijkquote:Op woensdag 27 april 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
voor mij een iets langere treinafstand, end at is t mooie aan de HMHals je de zaal uitloopt en in de gang staat hoor je de zaal nauwelijks en qua akoestiek is de zaal
sterkte,zal je nodig hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]kaartverkoop liep via zn forum dus vooral echt fans en niet van die vervelende mensen zoals op Trance energy en hij gaat een 5 uur set doen dus k verwacht er veel van
quote:
dank je, komt wel goedquote:
Wel superduurquote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:ze hebben ook goede grote bekers Heineken
, leuk ook die rondlopende biertaps
quote:
Das het voordeel van niet bij je moeder wonen als ze zegt naar bed lach je dr gewoon uit.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze hebben ook goede grote bekers Heineken
, leuk ook die rondlopende biertaps
ach tis overal duur en de halve liters vallen naar verhouding nog meequote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer zo'n buitenechtelijk kind van mij.
Maar jij bent, op Xena na, wel het meest knuffelbaar.
da's als Rowwen Heze komtquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:36 schreef vegeta het volgende:
[..]
Das het voordeel van niet bij je moeder wonen als ze zegt naar bed lach je dr gewoon uit.
HAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:36 schreef vegeta het volgende:
Das het voordeel van niet bij je moeder wonen als ze zegt naar bed lach je dr gewoon uit.
HAHAHAHAHAHAHA
Inderdaad. Lijers. Dan maar even de VI doorbladeren tot ze verder gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:31 schreef rubbereend het volgende:verdomme stoppen ze op een enorm spannend moment met t snooker
quote:
idd, k ga nu dus ook uit t topic daar in SPT blijven want k wil t zien, klote Ebdon met zn trage spelquote:Op woensdag 27 april 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijers. Dan maar even de VI doorbladeren tot ze verder gaan.
Ik wil de uitslag niet weten
Mijn god. Die kerel speelt echt tenenkrommend traag. Erg jammer.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, k ga nu dus ook uit t topic daar in SPT blijven want k wil t zien, klote Ebdon met zn trage spel
Een echte denker.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn god. Die kerel speelt echt tenenkrommend traag. Erg jammer.
Bijna de eerste verstandige post die ik vanavond heb gelezen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna de eerste verstandige post die ik vanavond heb gelezen.
Hij is normaal al traag, maar vanavond slaat echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 27 april 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, k ga nu dus ook uit t topic daar in SPT blijven want k wil t zien, klote Ebdon met zn trage spel
idd gewoon om O'Sullivan te pestenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is normaal al traag, maar vanavond slaat echt helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |