en wat is er vrijdagnacht moeten we nu vragen zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
pfoe k was ff mn kaartjes voor vrijdagnacht ff kwijt, na veel gezweet heb k ze weer teruggevonden
Hmmm,dat brengt me op een idee ik geloof niet in jezus.quote:
waar ga je naar toe???quote:Op woensdag 27 april 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
pfoe k was ff mn kaartjes voor vrijdagnacht ff kwijt, na veel gezweet heb k ze weer teruggevonden
Kom eens met wat nieuws, je bent nu te groot gegroeid voor die onzin.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:09 schreef vegeta het volgende:
kabouter plop is der ook zie ik.
euhm..bedoel golfer natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Jezus Quintus krijgt er weer eens van langs
Ik ben tegen een dik buikje aan het liggen
tot morgen
De pluisjes beginnen tussen de puistjes bij hem door te komen.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
Kom eens met wat nieuws, je bent nu te groot gegroeid voor die onzin.
Heb je al okselhaar?
Ik zit in iedergeval niet op theatersport waar sponsen naar je gegooit worden,als je het slecht doet en rozen als je het goed doet.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws, je bent nu te groot gegroeid voor die onzin.
Heb je al okselhaar?
Waar ben je?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Ik ben tegen een dik buikje aan het liggen
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef vegeta het volgende:
[..]
Ik zit in iedergeval niet op theatersport waar sponsen naar je gegooit worden,als je het slecht doet en rozen als je het goed doet.
Ik bedoel ja kinderachtiger ken het natuurlijk niet he.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat is er vrijdagnacht moeten we nu vragen zeker?
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waar ga je naar toe???
*spuit ff deo onder vlerkjes*
rot op met die hooikoorts nestenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
*strooit met narcissen rond*
Ik ga naar m'n nest
Paardenbloemen dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rot op met die hooikoorts nesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |