Geil!quote:
FO-TO FO-TO FO-TO !quote:Op woensdag 27 april 2005 23:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
24, vrolijk, lekker, en niet op haar mondje gevallen![]()
![]()
![]()
Mooi rood is niet lelijk zeggen ze wel eens. Die 'ze' zal toch door iemanden aan de definitie moeten worden onderworpen, nietwaar?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk zeggen ze wel eens. Die 'ze' zal toch door iemanden aan de definitie moeten worden onderworpen, nietwaar?
Die lul is gewoon gaan slapenquote:
Da's Tiffany manquote:Op donderdag 28 april 2005 01:00 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Aangezien GB nix post zal ik het maar doen.
Die zou ik zeker in het 'hoe zou ik Insomaniac eens goed aanpakken topic' postenquote:Op donderdag 28 april 2005 01:07 schreef Drugshond het volgende:
Owke Owke... dan iets anders.
[afbeelding]
-- De natte droom van GB --
Waarom verklaart de crew deze ban niet?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:11 schreef Drugshond het volgende:
[MED]
Sjun, Lucida, aaahikwordgek, algehele ban,.
-- > Lucida's ban wordt langer, doorposten met een kloon.
Zie: Wat valt er allemaal onder onfrisse discussies?quote:Op donderdag 28 april 2005 01:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom verklaart de crew deze ban niet?
De uitleg ligt niet bij de FA'squote:Op donderdag 28 april 2005 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zie: Wat valt er allemaal onder onfrisse discussies?
Oorsponkelijk was het dus vanwege "onfrisse discussie"![]()
Pssst.... yvonne is ongesteld...(de rode tsunami is op komst)quote:Op donderdag 28 april 2005 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het zal wel een holocaustban zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 01:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet wie een kloon van wie is. (wil het nog niet eens weten) .. er is maar 1 drugshond die ooit 1 ban heeft gekregen omdat deze sufferd een meisje hielp met PC problemen [DIG]quote:Op donderdag 28 april 2005 01:25 schreef Bluesdude het volgende:
Het zal wel een holocaustban zijn
En die Nathalitia, ook een ban nu, is een kloon van Aah ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |