Le Masturbation futilequote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je zou idd zeggen dat de mensen die die namen aan drankjes geven teveel naar MPFC hebben gestaard
''No no no, this cocktail's name's SPELLED Raymond Luxury-yacht, but it's PRONOUNCED Throatwobbler Mangrove.''quote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je zou idd zeggen dat de mensen die die namen aan drankjes geven teveel naar MPFC hebben gestaard
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''No no no, this cocktail's name's SPELLED Raymond Luxury-yacht, but it's PRONOUNCED Throatwobbler Mangrove.''
quote:Baghdad barbers targeted in insurgent attacks
(Al-Mada) Barbers in the al-Shaab district and adjacent neighbourhoods of Baghdad closed their businesses after three were shot dead by attackers who sprayed their shopfronts with gunfire. Some local residents said killers were “foreigners with beards” who may have targeted the barbers for offering hair styles seen as too western for Islamic militant tastes. An officer from al-Shaab police station said the total number of barbers killed to date was now nine.
(Al-Mada is issued daily by the al-Mada Institute for Media, Culture and Arts.)
Goed puntquote:Op woensdag 27 april 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zijn rechtse economie-neuroten allemaal van die klootzakken?
Geen idee, die zie ik toch nietquote:Op woensdag 27 april 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
Hoe zouden de reacties bij een PvdA kamerlid zijn geweest?
Burgemeester blijft ook kamerlid
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geen idee, die zie ik toch niet
Mijn kansen zijn na dindagnacht wel weer verkekenquote:
snel een zooi drank nemen, ben je dat probleem ook weer vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn kansen zijn na dindagnacht wel weer verkeken.
Die drank ook altijd.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn kansen zijn na dindagnacht wel weer verkeken.
Die drank ook altijd.
24, vrolijk, lekker, en niet op haar mondje gevallenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yo...... rood = temperament = vuurwerk in bed.
Kijk maar uit dat ze niet te dominant is... straks neemt ze je van achteren met een strap-on.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:10 schreef George-Butters het volgende:
24, vrolijk, lekker, en niet op haar mondje gevallen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |