"Vieze" dan weer wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:43 schreef RijstNatie het volgende:
je had moete zegge: Vieze HOMO
dan mogen ze geen boete uitschrijve, want homo mag niet worden opgevat als belediging
Heb ff wat woorden vet gedrukt, zal ze voor de zekerheid nog maar eens quoten.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou zeggen.... Stel je huis vliegt in de brand, dan ga je natuurlijk ook eerst vragen of ze wel van de brandweer zijn, want die mogen in principe ook geen huis betreden als er geen daadwerkelijke noodzaak is.....
quote:Stel je huis vliegt in de brand
Je huis in de fik is volgens jou geen daadwerkelijke noodzaak?quote:geen daadwerkelijke noodzaak is.....
Ben ik je een uitleg verontschuldigd? Eigenlijk niet maarja okeej dan meester LaZZquote:Op donderdag 28 april 2005 02:10 schreef LaZZ het volgende:
Refragmental, wat is je punt nou verder? Vrij nutteloze reactie mijns inziens.
Je leest het hele verhaal niet goed van de TS.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb ff wat woorden vet gedrukt, zal ze voor de zekerheid nog maar eens quoten.
[..]
[..]
Je huis in de fik is volgens jou geen daadwerkelijke noodzaak?
Hmmm... interesant
Moet je dat nou echt twee keer zeggen om dan alsnog te reageren?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ben ik je een uitleg verontschuldigd? Eigenlijk niet maarja okeej dan meester LaZZ
Meneer gaf indirect aan dat het stom is om om een ID te vragen van een agent, tenzij je daar een daadwerkelijk noodzaak toe hebt. Ik laat hem alleen de fouten zien in zijn vergelijking![]()
Verder was ik je natuurlijk geen uitleg verontschuldigd, dit topic is vrij voor iedereen om op te reageren, en ik reageer duidelijk op een ontopic reactie.
Waar zat de topicstarter dan fout?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je leest het hele verhaal niet goed van de TS.
Hij zeikte ook door om het ID, en hij weet dat hij fout zit. In de tijd dat hij gewoon meewerkt, kunnen de dienders ook weer verder met hun werk.
Maar, omdat hij weet dat hij fout zit, gaat hij lopen stangen (voor zover hij dat heeft gedaan).
Maar uit egoistisch oogpunt zal hij een brandweerman niet vragen om een ID als zijn huis in de fik staat.
Zoals hij zegt:... je kan wel een politiepak aanhebben, maar wie zegt dat je politie bent. Ze komen uit een politieauto in uniform, en hij gaat om ID vragen....
Ok, nu staat zijn huis in de fik..... Komt een brandweerauto met mannen in brandweerpakken... Dan gaat hij natuurlijk ook vragen om de ID's van de bransweermannen. (want die hebben ook één op zak)
Nee, ik wantrouw niet iedereen, maar als iemand beweert in een machtspositie over mij te zijn (wat een agent dus is) wil ik daar wel ff bewijs van zien.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:08 schreef Robbie1979 het volgende:
Wantrouw jij iedereen ofzo? Misschien plaatst de vuilnisman wel afluisterapparatuur in je afvalbak. De buschauffeur van vanmorgen is een weggejaagde crimineel die van stad naar stad trekt omdat ie op de verdachtenlijst van de AIVD staat.
Daarom is er ook de ambtsinstructie.quote:Op donderdag 28 april 2005 08:09 schreef gammapooka het volgende:
Hun moeten hun legitimatie laten zien, hoe weet je anders of het een "echte" smeris is ?
Nee hoor. Een taalfout is een taalfout.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:02 schreef kevin85 het volgende:
Verder bestaat er een wezenlijk verschil tussen forse taalfouten en een punt vergeten.
Je punt is gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee hoor. Een taalfout is een taalfout.
Ik dacht dat jij degene was die begon met het bekritiseren van iemands taalgebruik in plaats van argumenten te gevenquote:
maar 45 euro voor door rood rijden? ik moet 95 euro dokken voor door rood rijdenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Sorry hoor; ik vind het kinderachtig om iemand 'zomaar' aan te houden. Ik heb vrijdag al een boete gehad voor door rood rijden (¤45), dat is me eigen schuld en toen heb ik me papieren gewoon netjes laten zien etc.
Maar wat is het probleem als ik voor hun ID vraag? Als het voor mij niet moeilijk is om het te laten zien, waarom voor hun dan wel? (is 10 seconden werk hoor)
En dan als me band al lek is, ik een tyfus stuk moet lopen en vervolgens wordt aangehouden door 2 van die 'stoere-blauwtjes' dan maak je me echt niet nog vrolijker hoor. Als ze gewoon aardig/netjes blijven vind ik alles prima, maar zodra ze daar beetje stoer gaan doen dan heb ik 0.0% respect voor hun.
Ik doe een gokje voor de TS;quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef TA het volgende:
Geef eens een goede reden aan waarom je die papieren wil zien?
jij kijkt te veel filmsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef Obnx het volgende:
Ik zie hun altijd als een stuk vuil. Volgende keer door blijven vragen naar ID. Dat je hem beledigde was erg fout van je. Als die zijn ID niet laat zien dan ben je in je recht om niks aan hem te laten zien. Mocht die je willen meenemen naar het bureau, dan ga je mee en dat eis je om zijn leidinggevende te spreken. Vaak krijg jij dan gelijk. En krijgt die mogol op zijn kop.
Kies jij voor mij eens een partij dan die het niet eens is met het geflits, het niet eens is dat er te weinig snelwegen liggen en het niet eens is met de bonnenquota.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:37 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook wel hoor.
Dat is namelijk het leuke van het politiewerk.
Het schrijven van bekeuringen is nooit mijn motivatie geweest om bij de politie te solliciteren.
Maar dat is wel de manier om bepaald ascosiaal gedrag te corrigeren.
Zie je dit anders?
Stem dan op een partij die jouw denkbeelden nastreeft![]()
En het flitsen langs de snelweg doen wij trouwens ook niet, dat zijn in 90% van de gevallen de zogenaamde BOA's.
Dat fabeltje is hierbij ook uit de wereld geholpen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |