abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26557990
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef kevin85 het volgende:

[..]

En mijn mening is dat jij behoorlijk aan je spelling en grammatica moet gaan werken wil ik überhaupt met jou in discussie gaan..
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Neehoor, dat mag ook niet
Ik zou dat als beledigend opvatten en dat is voor mij een reden genoeg om jou aan te houden.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26558118
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef Calella het volgende:

[..]

[..]

Goh.. wat erg dat Neehoor, dat is gewoon spelling uit gemakzucht..
En over dat laatste..
Ik haalde 2 dingen door elkaar heen
1. Dat is een reden om je aan te houden
2. Dat is reden genoeg om je aan te houden

Je hebt me niet echt tuk vind ik
pi_26558496
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef kevin85 het volgende:

[..]

En over dat laatste..

Aan interpunctie doe je ook niet door je gemakzuchtigheid?

Jij bent echt het prototype van een ambtenaar.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  donderdag 28 april 2005 @ 00:22:56 #129
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26558509
Scan de bonnen eens ?
Ik geloof er niets van namelijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26558618
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef kevin85 het volgende:

[..]

En over dat laatste..

Ga boeven vangen
pi_26558793
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:22 schreef Calella het volgende:

[..]

Aan interpunctie doe je ook niet door je gemakzuchtigheid?

Jij bent echt het prototype van een ambtenaar. [afbeelding]
Reageer eens inhoudelijk.
Het niet zetten van punten en komma's doet mijns inziens niets af aan mijn grammatica.
Dit is tenslotte een forum en geen gerechtelijke instantie of iets dergelijks.

Verder vind ik iemand die het heeft over een minimumloontje en erg generaliserende reacties plaatst niet de juiste persoon om mij te corrigeren.
pi_26558926
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:26 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ga boeven vangen
Maar dat doe ik ook wel hoor.
Dat is namelijk het leuke van het politiewerk.
Het schrijven van bekeuringen is nooit mijn motivatie geweest om bij de politie te solliciteren.
Maar dat is wel de manier om bepaald ascosiaal gedrag te corrigeren.
Zie je dit anders?
Stem dan op een partij die jouw denkbeelden nastreeft

En het flitsen langs de snelweg doen wij trouwens ook niet, dat zijn in 90% van de gevallen de zogenaamde BOA's.
Dat fabeltje is hierbij ook uit de wereld geholpen
  donderdag 28 april 2005 @ 00:40:13 #133
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26559018
Whahaha de opening gelezen lig in een deuk. Weer zo een sukkel die niet weet waneer het tijd is voor bekhouden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26559126
je had moete zegge: Vieze HOMO

dan mogen ze geen boete uitschrijve, want homo mag niet worden opgevat als belediging
Nothing to see here, carry on
  donderdag 28 april 2005 @ 00:48:43 #135
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26559261
Ben jij ff genaaid TS. Gewoon blijven doorvragen.
Zo heb ik laatst ook een boete voor het gooien met narcissen gehad. Ik vroeg toen ook om het id van de vele agenten om ons heen. Kreeg ik een grote bek terug dat ik ook nog een boete kon krijgen voor het beledigen van ambtenaar in functie. Nadat ik overigens ook opmerkingen gemaakt had als dat ze klaarblijkelijk niet goed op de hoogte waren van het Nederlands recht etc. Maar dat even terzijde.
Maargoed, ik begrijp TS ook wel, het is vrij intimiderend als er tig agenten om je heen staan. Gelukkig heb ik genoeg getuigen die mij kunnen helpen met het aantekenen van bezwaar.
Narcissen gooien....
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_26559366
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:32 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk.
Ik had je wel tuk.
quote:
Het niet zetten van punten en komma's doet mijns inziens niets af aan mijn grammatica.
Dit is tenslotte een forum en geen gerechtelijke instantie of iets dergelijks.
Nee, maar als je over iemands grammatica en spelling zit te janken en je daar zelf ook niks van bakt en je interpuncite gewoon afwezig is, dan ben je wel goed bezig.
quote:
Verder vind ik iemand die het heeft over een minimumloontje en erg generaliserende reacties plaatst niet de juiste persoon om mij te corrigeren.
Minimumloontje is gewoon een objectieve beschrijving.

Waar zie jij erg generaliserende reacties?

Ik corrigeer je niet, ik lach je uit.
pi_26559451
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:48 schreef LaZZ het volgende:
Ben jij ff genaaid TS. Gewoon blijven doorvragen.
Zo heb ik laatst ook een boete voor het gooien met narcissen gehad. Ik vroeg toen ook om het id van de vele agenten om ons heen. Kreeg ik een grote bek terug dat ik ook nog een boete kon krijgen voor het beledigen van ambtenaar in functie. Nadat ik overigens ook opmerkingen gemaakt had als dat ze klaarblijkelijk niet goed op de hoogte waren van het Nederlands recht etc. Maar dat even terzijde.
Maargoed, ik begrijp TS ook wel, het is vrij intimiderend als er tig agenten om je heen staan. Gelukkig heb ik genoeg getuigen die mij kunnen helpen met het aantekenen van bezwaar.
Narcissen gooien....
Vragen om zijn ID of anders gewoon doorlopen volgende keer, wat die miniumloon-lijertjes ook mogen zeggen.
pi_26559475
Uhm...

Voor zover ik begrepen heb heeft deze agent zich niet gelegitimeerd zelfs na een aantal keer vragen. Vervolgens scheld je hem uit omdat hij "zogenaamd" naar het bureau belt (kun jij niet weten, hij zou net zogoed z'n moeder kunnen bellen omdat je simpelweg niet wist dat het een agent was).
Je scheld hem dus uit vanwege z'n arrogant gedrag, zonder te weten dat het een agent is.
Lijkt me eerder dat deze boete niet rechtsgeldig is. Ik zou het voor laten komen, en op z'n minst een klacht indienen.

Stel je de volgende situatie maar eens voor.
Je zit op je brommer, en agent houdt je aan en vraagt naar je papieren... jij vraagt eerst naar zijn papieren, maar die laat hij niet zien.
Vervolgens rijd je weg omdat je die persoon niet vertrouwt (verkrachter in agentkostuum bijvoorbeeld), maar meneer agent houdt je weer opnieuw aan wegens het vluchten en niet meewerken en schrijft een boete uit.
Deze boete zal geen enkele rechter/advocaat goedkeuren. Je vlucht namelijk voor een op dat moment voor jou verdacht iemand.

In jou verhaal in plaats van te vluchten geef je een grote bek op (wegens arrogant gedrag van de agent).

Voor de volgende keer is het misschien slim om de dictafoon functie op je GSM in te schakelen voordat je uberhaupt een woord zegt tegen de agent
Zo heb je tenminste alles wat toen gezegd werd opgenomen. De agent mag dat niet verhinderen.
Op die manier is meneer agent al meteen veeeeel gewilliger met het tonen van z'n ID en veel minder arrogant, tenzij hij niet weet dat het gesprek wordt opgenomen Zo kun je hem ook lekker voor het blok zetten, je hebt tenslotte bewijs van zijn arrogant gedrag en het niet tonen van z'n ID.

Edit:
Oh jah... NOOIT een grote bek opentrekken. Dat win je nooit. Agenten zijn daar namelijk pro's in. Je gaat toch ook geen straatgevecht met Mike Tyson aan?
Gewoon een overduidelijke gefakete vriendelijke uitstraling hebben, daar kunnen ze vaak niet tegen.
Bijvoorbeeld heel nadrukkelijke dingen zeggen zoals GOEDEdag meneer, maar NATUUUUUURLIJK meneer.
pi_26559604
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:52 schreef Calella het volgende:

Knip!
Dom geblaat.
Scroll eens naar boven, daar tref je een generaliserende reactie over ambtenaren aan.
Minumumloontje is denigrerend, zoek maar eens op wat het minimumloon is en leg dat naast het salaris van een politieambtenaar (waar je de rang niet eens van kent )

Verder bestaat er een wezenlijk verschil tussen forse taalfouten en een punt vergeten.

Iemand die op een dusdanige kinderachtige manier zijn ongenoegen laat blijken over het gezag vind ik eigenlijk heel erg sneu.
Sterkte joh.

[ Bericht 1% gewijzigd door kevin85 op 28-04-2005 01:11:33 ]
  donderdag 28 april 2005 @ 01:03:08 #140
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26559626
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:55 schreef Calella het volgende:

[..]

Vragen om zijn ID of anders gewoon doorlopen volgende keer, wat die miniumloon-lijertjes ook mogen zeggen.
Tuurlijk, zo denk en dacht er daarvoor al over. Maargoed, ik had teveel gezopen, veelste veel. Blij toe dat ze maar daar niet voor aangehouden hebben. Tevens is het met je tunnelzicht dus vrij intimiderend al blauwe mannetjes.
pi_26559826
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:02 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Scroll eens naar boven, daar tref je een generaliserende reactie over ambtenaren aan.
Minumumloontje is denigrerend, zoek maar eens op wat het minimumloon is en leg dat naast het salaris van een politieambtenaar (waar je de rang niet eens van kent )

Verder bestaat er een wezenlijk verschil tussen forse taalfouten en een punt vergeten.

Iemand die op een dusdanige kinderachtige manier zijn ongenoegen laat blijken over het gezag vind ik eigelijk heel erg sneu.
Sterkte joh.
Je had het over generaliserende reacties.

Miniumloon is niet denigrerend. Het salaris van een politieambtenaar die op straat surveilleert is bedoevend laag. Dat zie jij ook wel elke maand aan je bankafschrift.

Er bestaat een verschil ja, alleen jij maakt ze allebei.

Heb ik ongenoegen over gezag? Ben juist blij dat er mensen zijn die voor een hongerloontje de straat een beetje leefbaar proberen te houden.
pi_26559871
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:03 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Tuurlijk, zo denk en dacht er daarvoor al over. Maargoed, ik had teveel gezopen, veelste veel. Blij toe dat ze maar daar niet voor aangehouden hebben. Tevens is het met je tunnelzicht dus vrij intimiderend al blauwe mannetjes.

Nuchter zijn is inderdaad wel een voorwaarde om in discussie te gaan.
  donderdag 28 april 2005 @ 01:20:55 #143
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26559925
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:17 schreef Calella het volgende:

[..]

Nuchter zijn is inderdaad wel een voorwaarde om in discussie te gaan.
Precies, haha. Ik liep wel met termen te schreeuwen etc natuurlijk. Nederlands recht blabla, ID, gelijkoversteken en ga zo maar door. Maargoed, ik denk dat ze toch zagen dat ik wel een slokje teveel op had.

Maargoed, binnenkort als ik nuchter ben maar weer eens wat "uitlokken".
pi_26559942
Ik heb zoiets ook eens meegemaakt,

Een jaartje of zeven geleden rijd ik midden in de nacht naar huis door centrum Rotterdam,richting de snelweg.
Op een gegeven moment merkte ik dat er een auto heel de tijd achter mij bleef,dus huppetee pedaal een beetje dieper omdat ik geen zin had om s´nachts door een stel koelies mijn auto af te laten pakken.
Gas geven hielp niets de auto bleef mij stug volgen,toen wist ik dat het menes was en besloot te proberen om weg te geraken.
Dus de eerste de beste zijstraat draaide ik in,en jawel de auto achter mij ook.
Na nog enkele zijstraten genomen te hebben ben ik volgas richting de snelweg gereden rood licht gewoon volgas door!!
Toen ik eenmaal op de snelweg zat,bleef ik een gangetje aanhouden van 175/180 en langzaam minderde de afstand een beetje.
Toen ik aan de tunnel bij Dordrecht kwam kwamen er twee motoragenten naast mij rijden en deden een teken om te volgen,ik mee de snelweg af na de tunnel en stapte uit.
Begint die ene lijer ineens te schelden niet te doen ik was een grote crimineel en ze gingen meteen mijn auto in de takels laten hangen!!
Ik wist even niet wat ik moest zeggen toen ineens de Vectra stopte die mij heel de tijd zo achtervolgt had daar stapte er twee uit in burger!
Ze hadden me gewoon gevolgd omdat ik met een verdacht voertuig reed midden in de nacht,dus ik werd helemaal pissig.
Tegen die twee in burger heb ik heel het alfabet achterstevoren gezegd!
Toen die ene lijer daarna nog eens een opmerking maakte heb ik alletwee de koplampen uit die auto getrapt.
Dus hup boeien aan en mee.
Op het buro moest ik mijn verhaal vertellen,toen een van die motoragenten me vroeg het een en ander eens te herhalen ging hij weg met zijn collega.
Toen ze terug kwamen was er een hogere agent bij waar ik ook mijn verhaal tegen moest vertellen,toen ik dit verteld had vroeg hij of ik een klacht wilde indienen omdat de twee helemaal onwettig bezig waren geweest.
Uiteindelijk stond ik om half zeven buiten het buro,een klacht heb ik niet ingedient maar ik heb wel gezegd dat als ik ooit een rekening voor die koplampen zou krijgen,of een bekeuring dat ik het dan wel ging doen!
Tot op de dag van vandaag niets meer gehoord.
Maar gebeurt het morgen weer zou ik precies hetzelfde doen!
Yesssss remmen los,lets Break dance.........
pi_26559967
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:14 schreef Calella het volgende:

[..]

Je had het over generaliserende reacties.

Miniumloon is niet denigrerend. Het salaris van een politieambtenaar die op straat surveilleert is bedoevend laag. Dat zie jij ook wel elke maand aan je bankafschrift.

Er bestaat een verschil ja, alleen jij maakt ze allebei.

Heb ik ongenoegen over gezag? Ben juist blij dat er mensen zijn die voor een hongerloontje de straat een beetje leefbaar proberen te houden.
Je maakte een tikfout

Het salaris van iemand die op straat surveilleert is totaal afhankelijk van de rang.
Ook politiemensen die een salaris hebben van +/- 45.000 euro bruto per jaar surveilleren wel eens.
Daar kun je dus niks over zeggen.
Het zijn geen topsalarissen nee, maar dat moet ook niet je reden zijn om bij de politie te gaan werken.
Je ongenoegen blijkt trouwens uit je lijertje in je reactie.
Dat vind ik niet positief.

Ik ben overigens wel blij dat je ons wel een beetje kunt waarderen.
pi_26559997
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:22 schreef DecaDance het volgende:
Ik heb zoiets ook eens meegemaakt,
.
Toen ze terug kwamen was er een hogere agent bij waar ik ook mijn verhaal tegen moest vertellen,toen ik dit verteld had vroeg hij of ik een klacht wilde indienen omdat de twee helemaal onwettig bezig waren geweest.
Is dat onwettig?
pi_26560013
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:20 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Precies, haha. Ik liep wel met termen te schreeuwen etc natuurlijk. Nederlands recht blabla, ID, gelijkoversteken en ga zo maar door.
Ik zie het voor me.
  donderdag 28 april 2005 @ 01:29:11 #148
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26560050
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:22 schreef DecaDance het volgende:
Prachtverhaal!
Genieten verhaal. Zo zou ik ook gereageerd hebben. Is toch niet normaal. Toen je te hard ging rijden hadden ze al moeten aanhouden aangezien ze genoeg kans daartoe hadden. Dit is wat je noemt uitlokking.

Zomaar uit nieuwgierigheid trouwens: wat reed je voor bak?
pi_26560111
voor die agenten. Grootbekken als jij zijn er te veel. In andere topics lopen zeiken over respect en normen en waarden en dan ben jezelf een keer fout. Dan ga je er maar een topic over openen.

Maar voor de rest wel een stoer verhaal hoor. Ook al druipt het ervanaf dat je de boel bij elkaar zit te fantaseren.

Ik zou zeggen.... Stel je huis vliegt in de brand, dan ga je natuurlijk ook eerst vragen of ze wel van de brandweer zijn, want die mogen in principe ook geen huis betreden als er geen daadwerkelijke noodzaak is.....
  donderdag 28 april 2005 @ 01:33:31 #150
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26560120
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:26 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik zie het voor me.
Toen voelde ik me anders wel stoer en intelligent eigenlijk en dacht ik ook echt dat ik heel normaal praatte. Nu weet ik natuurlijk wel anders maargoed. Ik had het wel anders aangepakt als ik nuchter was opgepakt. Dan zou ik heerlijk helder met mooie argumenten en steken onder de gordel komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')