Tot op een bepaalde hoogte.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Je mening geven was toch toegestaan?!?
een mening die je geeft moet wel op waarheid berustenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar weet je wel hoe een politie-identificatie eruit ziet?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Aaargh! het volgende:
Jij denkt dat elke lul in een uniform een agent is ?
Ik zou niet eens weten hoe een officieel politie uniform er uit hoort te zien.
ja, maar wel binnen de grenzen van het fatsoenlijke....quote:Op woensdag 27 april 2005 19:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Je mag wel zeggen: "Weet je, ik ken iemand zoals jij en dat is zo'n..."quote:Op woensdag 27 april 2005 17:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dit is ook complete onzin..
Als je zegt tegen de agent in kwestie: Ik vind jou een kankeraap
Dan mag dat volgens jou dus?
Je mag vinden wat je wil zolang het maar niet beledigend is!
Is dat wel zo?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen: "Weet je, ik ken iemand zoals jij en dat is zo'n..."
Weet je dat ik dat niet eens meer weet? Het was zo'n 5 jaar geleden. Volgens mij rond de 80 gulden.quote:
Nee dat is ook een belediging, eerst kon dat nog wel nu niet meerquote:Op woensdag 27 april 2005 21:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Dus je mag bijvoorbeeld zeggen:
'Je doet me denken aan mijn opa, die was moffenknecht in de oorlog, en die is doodgereden door een Canadese tank. Dus kijk maar uit.'?
Neehoor, dat mag ook nietquote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen: "Weet je, ik ken iemand zoals jij en dat is zo'n..."
Hierbij mag ik dus opmaken dat je bij de politie zit, mooi:quote:Op woensdag 27 april 2005 23:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Neehoor, dat mag ook niet
Ik zou dat als beledigend opvatten en dat is voor mij een reden genoeg om jou aan te houden.
Als je dit had gezegd op straat terwijl hij in functie was, was je wel de zak geweestquote:Op woensdag 27 april 2005 23:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Hierbij mag ik dus opmaken dat je bij de politie zit, mooi:
mijn mening is dat jullie erger zijn als tuig van de richel en geen kans overslaat om de meest imbeciele bekeuringen uit te schrijven om jullie machtsego te strelen.
sorry, niet persoonlijk, bekeur me maar![]()
En mijn mening is dat jij behoorlijk aan je spelling en grammatica moet gaan werken wil ik überhaupt met jou in discussie gaan..quote:Op woensdag 27 april 2005 23:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Hierbij mag ik dus opmaken dat je bij de politie zit, mooi:
mijn mening is dat jullie erger zijn als tuig van de richel en geen kans overslaat om de meest imbeciele bekeuringen uit te schrijven om jullie machtsego te strelen.
sorry, niet persoonlijk, bekeur me maar![]()
Een politieman/vrouw is altijd in functiequote:Op woensdag 27 april 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je dit had gezegd op straat terwijl hij in functie was, was je wel de zak geweest
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En mijn mening is dat jij behoorlijk aan je spelling en grammatica moet gaan werken wil ik überhaupt met jou in discussie gaan..![]()
14.gif ik respecteer je meningquote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En mijn mening is dat jij behoorlijk aan je spelling en grammatica moet gaan werken wil ik überhaupt met jou in discussie gaan..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |