Ja dat heb ik wel gelezen hoor, alleen te laat...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je iets verder had gelezen had je nog kunnen zien dat ik van de winter met m'n oom ook 190 tot misschien zelfs wel 195 km/h heb aangetikt, in een crappy Citroën.
Is je vergeven.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Ik zat nog te twijfelen of ik het bericht van Ruben zou quoten, of de reactie van jou daarop.
En sinds wanneer is het dan knap om Rico Meertens te laten mee doen. Dat was nooit zo'n probleem, die vent had er zelfs lol in kan ik me herinneren.
Ja, zal wel een keer iets minder leuks hebben meegemaakt denk ik dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Is je vergeven.
Maar mijn ervaring met Rico is dat ie het nooit zo heeft op examenstunts. Maar misschien was dat vroeger wel anders, weet ik niet.
Van wie hoor je dat soort dingen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, zal wel een keer iets minder leuks hebben meegemaakt denk ik dan...
Had volgens mij al eerder gehoord dat jullie dit jaar hem en Hans Frank absoluut erbij wilde hebben, vond dat toen ook al zo vaag.
Ik heb deze informatie heel erg geheim gehouden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van wie hoor je dat soort dingen als ik vragen mag?
Ah, daar zat het lek dus.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ik heb deze informatie heel erg geheim gehouden hoor.![]()
Ik ben blij dat ik vandaag lees dat de stunt geweest is, anders had ik dit grote geheim nog veel langer moeten bewaren.
Anyways, ik had het zowieso van Joeren gehoord, maar ergens heb ik het idee dat ik het nog een keer gehoord had, maar van wie ik dat dan zou moeten hebben - ik heb echt geen idee.....![]()
Dat zou ook goed kunnen idd, hij wist er iig wel vanaf ja. En dat is alle jaren zo, vanwege die kantine, beetje onzin verhaal vind ik het, maargoed.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:09 schreef Ponk het volgende:
Het lek zit toch al sinds jaar en dag bij Ruud van Heerwaarden omdat hij niet te veel wil bestellen voor zijn kantine.
Hij zegt dat hij niks vertelt, maar volgens mij is dat wel het lek voor Hans Frank.
Wat voor 'beveiligingen' bedoel je precies?quote:Het schoolgebouw was in mijn tijd (ahum) al zodanig beveiligd dat een echt goede stunt uithalen zonder daarbij de regels te overtreden al onmogelijk was.
Henk de Vries en van Atteveldt wisselden elkaar in die week telkens af met op school werken. Tevens hadden ze bijna alle lichten aanstaan en was die vent die naast school woont ook verdacht op zijn hoede. Nee, als je echt een goede examenstunt wil organiseren moet je dat ergens met pasen doen, anders verwachtten ze het al...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor 'beveiligingen' bedoel je precies?
Ja, ze kunnen moeilijk het hele jaar de school bezettenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef Ponk het volgende:
[..]
Henk de Vries en van Atteveldt wisselden elkaar in die week telkens af met op school werken. Tevens hadden ze bijna alle lichten aanstaan en was die vent die naast school woont ook verdacht op zijn hoede. Nee, als je echt een goede examenstunt wil organiseren moet je dat ergens met pasen doen, anders verwachtten ze het al...
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.Moet Niels me maar even oppikken, of ik hem vanaf m'n werk, want ik weet niet meer precies waar Huize Suuz zich bevind denk ik.
Indien gewenst zal ik op hem letten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doen
Niels, je past op!
Suuz had nog zegt dat ik alles mocht doen wat ik wou doenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:01 schreef MrAli het volgende:
Maar Suuz, laat hem lekker z'n gang gaan, de dag erna ben je bij hem te gast, en dan kan je het nog vééééél erger maken.Daarbij help ik je natuurlijk maar al te graag.
![]()
Niels, je bent gewaarschuwd.
Het geeft een hele aardige indruk van wat interrailen precies inhoudt. Bovendien staan er nuttige tips enzo, dus als je nog eens tijd over hebt..quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Leuk Kees, ik lees het ooit nog wel even
Hmm, nachttreinen, praat me er niet van. Ik ben een keer met zo'n ding gereist, ik heb van Amsterdam tot Leiden moeten lopen, en vervolgens 'slapen' onder mijn bagage, in de verkeerde wagon.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het geeft een hele aardige indruk van wat interrailen precies inhoudt. Bovendien staan er nuttige tips enzo, dus als je nog eens tijd over hebt..
Zo kan je heel gemakkelijk met de Thalys van Amsterdam naar Parijs en van daaruit met een nachttrein in één keer door naar Florence.
Ben zelf twee keer met een autoslaaptrein naar Frankrijk geweest en dat was prima. Laatste keer zelfs met z'n tweeën in een zespersoonshut. Dat was trouwens wel vrij uitzonderlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, nachttreinen, praat me er niet van. Ik ben een keer met zo'n ding gereist, ik heb van Amsterdam tot Leiden moeten lopen, en vervolgens 'slapen' onder mijn bagage, in de verkeerde wagon.
Dat van mij was dan ook wel een vrij uitzonderlijk geval, ik was nog vrij klein. Zat iig nog op de basisschool, en ik ging met mijn ma naar het zuiden van Frankrijk, ergens in de buurt van Bordeaux iig.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ben zelf twee keer met een autoslaaptrein naar Frankrijk geweest en dat was prima. Laatste keer zelfs met z'n tweeën in een zespersoonshut. Dat was trouwens wel vrij uitzonderlijk.
Verder nog een keer met een gewone slaaptrein naar Hannover geweest en dat was ook prima. Goed, je slaapt niet echt geweldig, maar je kan echt een heel eind komen zonder veel tijd te verliezen.
Ik hoef niet meegenomen te worden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 17:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doen
Niels, je past op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |