Hans had het over z'n computerbeeldscherm, natuurlijk is een tv beter. Maar Hans had het daar niet over, maar over z'n computerbeeldscherm. En je zal heel lang moeten zoeken wil je bij een particulier thuis een beter scherm vinden als dit hier.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Films moet je op een beeldbuis kijken, niet op een CCFL met een kleurtje ervoor![]()
Moet je dat zeggen, en het niet over je computerbeeldscherm hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Yepz, een 150 cm ding met een resolutie van 1920x1080 (de grote HDTV resolutie)... natuurlijk 5 speakers en subwoofer, ah, dat lijkt me vet
quote:And to show you how serious BMW are with this car, look at these tires. They are like racing slicks. You have to sign a disclamer before you buy a CSL, saying that you understand that the tires won't work in the rain, or if it's a bit chilly.... What a car
Heb er al een stuk of wat, maar mis er ongetwijfeld nog een hoop.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:14 schreef -Mzraki- het volgende:.
Super aflevering, BMW M3 CSL, M1, M3 en M5. Ohja, ook de Z4.
over de M3 CSL E46
[..].
Ga nou eerst maar eens House of Flying Daggers kijken, Goodfellas kan altijd nog wel.quote:
"Every once and a while, I had to take a beating. But by then I didn't care. The way I saw it? Everybody takes a beating sometimes"quote:
morgen gaat natuurkunde niet doorquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef MrAli het volgende:
Zo, das wel lekker, zo heel ochtendje vrij.
Lekker uitslapen, en nu dan toch maar...scheikunde.
Informatica gaat ook al niet door, achja, ik slaap wel lekker uit.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef il_mostro het volgende:
[..]
morgen gaat natuurkunde niet doordus alleen wiskunde ... en weet niet of ik daar nog heen ga... maar ja ach is laatste les dus nog ff Pieter gedag zeggen
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
"Every once and in a while, I had to take a beating. But by then I didn't care. The way I saw it? Everybody takes a beating sometimes".
Ik waardeer dat je het hebt nagekeken, maar hij zegt echt: "Every once and a while"quote:
Oh, het is best mogelijk 160 te rijden op de Autobahn hoor, deze winter heb ik nog 180 - 190 als max gereden. Alleen is het in Duitsland zo dat als er wel een snelheidslimiet word aangegeven, zoals 130 of 100 dan moet je je daar absoluut aan houden want dat garandeert gewoon dat er een linke situatie volgt. Als je NIET 160 rijdt op de punten waar geen snelheidsmaximum geldt heb je al gauw het idee dat je een rijdend obstakel bent.quote:Op maandag 25 april 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Jawel, dat is juist m'n punt. Met zo'n rijstijl bereiken we Oostenrijk nooit, dan gaan we ergens halverwege Duitsland wel in de spin op de Autobahn met 160 km/h en sterven we een jonge dood.
Dus. .
Ja maar bij de intersport is het tenminste geen ouderwets spaarkaarten systeem, waarbij afgestempeld moet worden en je zodoende meerdere kaarten krijgt als je de kaart een keer niet mee hebt genomen. Dit werkt gewoon vanzelf en dat krijg je idd regelmatig 10 euro kortings kaarten. Dan moet je er alleen idd om denken om die kaarten mee te nemen naar Den Helder als je er wat gaat kopen. Maar als schrale student is dat niet zo moeilijk hoor...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef MrAli het volgende:
Das idd weer mooi meegenomen. Maar wel meer winkels doen dat, het nadeel van dat soort dingen in combinatie met mij is altijd dat ik 30 van die kaarten thuis heb liggen, die samen wel een volle vormen, maar dat vergeet.
Ik ga maar weer een rel-cadeau verzinnenquote:Op donderdag 28 april 2005 14:33 schreef SuUz2ko het volgende:
Als je zin hebt ben je van harte welkom zaterdag @ 21.00 -21.30 @ Huize Suuz.
Die tweede quote van jou, die is van mij! En niet van Ruben.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Ponk het volgende:
-knip-
Ik zal er zijn.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:33 schreef SuUz2ko het volgende:
Als je zin hebt ben je van harte welkom zaterdag @ 21.00 -21.30 @ Huize Suuz.
Sorry...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die tweede quote van jou, die is van mij! En niet van Ruben.
En uhm, Joost van Beurden was er wel, Hans Frank en Henk Arendsen uiteraard niet. Maar Rico Meertens daarintegen weer wel.
Als je iets verder had gelezen had je nog kunnen zien dat ik van de winter met m'n oom ook 190 tot misschien zelfs wel 195 km/h heb aangetikt, in een crappy Citroënquote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Ik zat nog te twijfelen of ik het bericht van Ruben zou quoten, of de reactie van jou daarop.
En sinds wanneer is het dan knap om Rico Meertens te laten mee doen. Dat was nooit zo'n probleem, die vent had er zelfs lol in kan ik me herinneren.
Ja dat heb ik wel gelezen hoor, alleen te laat...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je iets verder had gelezen had je nog kunnen zien dat ik van de winter met m'n oom ook 190 tot misschien zelfs wel 195 km/h heb aangetikt, in een crappy Citroën.
Is je vergeven.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:35 schreef Ponk het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Ik zat nog te twijfelen of ik het bericht van Ruben zou quoten, of de reactie van jou daarop.
En sinds wanneer is het dan knap om Rico Meertens te laten mee doen. Dat was nooit zo'n probleem, die vent had er zelfs lol in kan ik me herinneren.
Ja, zal wel een keer iets minder leuks hebben meegemaakt denk ik dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Is je vergeven.
Maar mijn ervaring met Rico is dat ie het nooit zo heeft op examenstunts. Maar misschien was dat vroeger wel anders, weet ik niet.
Van wie hoor je dat soort dingen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:47 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, zal wel een keer iets minder leuks hebben meegemaakt denk ik dan...
Had volgens mij al eerder gehoord dat jullie dit jaar hem en Hans Frank absoluut erbij wilde hebben, vond dat toen ook al zo vaag.
Ik heb deze informatie heel erg geheim gehouden hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van wie hoor je dat soort dingen als ik vragen mag?
Ah, daar zat het lek dus.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:58 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ik heb deze informatie heel erg geheim gehouden hoor.![]()
Ik ben blij dat ik vandaag lees dat de stunt geweest is, anders had ik dit grote geheim nog veel langer moeten bewaren.
Anyways, ik had het zowieso van Joeren gehoord, maar ergens heb ik het idee dat ik het nog een keer gehoord had, maar van wie ik dat dan zou moeten hebben - ik heb echt geen idee.....![]()
Dat zou ook goed kunnen idd, hij wist er iig wel vanaf ja. En dat is alle jaren zo, vanwege die kantine, beetje onzin verhaal vind ik het, maargoed.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:09 schreef Ponk het volgende:
Het lek zit toch al sinds jaar en dag bij Ruud van Heerwaarden omdat hij niet te veel wil bestellen voor zijn kantine.
Hij zegt dat hij niks vertelt, maar volgens mij is dat wel het lek voor Hans Frank.
Wat voor 'beveiligingen' bedoel je precies?quote:Het schoolgebouw was in mijn tijd (ahum) al zodanig beveiligd dat een echt goede stunt uithalen zonder daarbij de regels te overtreden al onmogelijk was.
Henk de Vries en van Atteveldt wisselden elkaar in die week telkens af met op school werken. Tevens hadden ze bijna alle lichten aanstaan en was die vent die naast school woont ook verdacht op zijn hoede. Nee, als je echt een goede examenstunt wil organiseren moet je dat ergens met pasen doen, anders verwachtten ze het al...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor 'beveiligingen' bedoel je precies?
Ja, ze kunnen moeilijk het hele jaar de school bezettenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:19 schreef Ponk het volgende:
[..]
Henk de Vries en van Atteveldt wisselden elkaar in die week telkens af met op school werken. Tevens hadden ze bijna alle lichten aanstaan en was die vent die naast school woont ook verdacht op zijn hoede. Nee, als je echt een goede examenstunt wil organiseren moet je dat ergens met pasen doen, anders verwachtten ze het al...
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zal er zijn.Moet Niels me maar even oppikken, of ik hem vanaf m'n werk, want ik weet niet meer precies waar Huize Suuz zich bevind denk ik.
Indien gewenst zal ik op hem letten.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doen
Niels, je past op!
Suuz had nog zegt dat ik alles mocht doen wat ik wou doenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:01 schreef MrAli het volgende:
Maar Suuz, laat hem lekker z'n gang gaan, de dag erna ben je bij hem te gast, en dan kan je het nog vééééél erger maken.Daarbij help ik je natuurlijk maar al te graag.
![]()
Niels, je bent gewaarschuwd.
Het geeft een hele aardige indruk van wat interrailen precies inhoudt. Bovendien staan er nuttige tips enzo, dus als je nog eens tijd over hebt..quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef NerdoNielso het volgende:
Leuk Kees, ik lees het ooit nog wel even
Hmm, nachttreinen, praat me er niet van. Ik ben een keer met zo'n ding gereist, ik heb van Amsterdam tot Leiden moeten lopen, en vervolgens 'slapen' onder mijn bagage, in de verkeerde wagon.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het geeft een hele aardige indruk van wat interrailen precies inhoudt. Bovendien staan er nuttige tips enzo, dus als je nog eens tijd over hebt..
Zo kan je heel gemakkelijk met de Thalys van Amsterdam naar Parijs en van daaruit met een nachttrein in één keer door naar Florence.
Ben zelf twee keer met een autoslaaptrein naar Frankrijk geweest en dat was prima. Laatste keer zelfs met z'n tweeën in een zespersoonshut. Dat was trouwens wel vrij uitzonderlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, nachttreinen, praat me er niet van. Ik ben een keer met zo'n ding gereist, ik heb van Amsterdam tot Leiden moeten lopen, en vervolgens 'slapen' onder mijn bagage, in de verkeerde wagon.
Dat van mij was dan ook wel een vrij uitzonderlijk geval, ik was nog vrij klein. Zat iig nog op de basisschool, en ik ging met mijn ma naar het zuiden van Frankrijk, ergens in de buurt van Bordeaux iig.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ben zelf twee keer met een autoslaaptrein naar Frankrijk geweest en dat was prima. Laatste keer zelfs met z'n tweeën in een zespersoonshut. Dat was trouwens wel vrij uitzonderlijk.
Verder nog een keer met een gewone slaaptrein naar Hannover geweest en dat was ook prima. Goed, je slaapt niet echt geweldig, maar je kan echt een heel eind komen zonder veel tijd te verliezen.
Ik hoef niet meegenomen te worden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 17:57 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Oké. Is gezellig. Hans enzo ook meenemen gewoon. Ik zal morgen nog wel een rondje school doen
Niels, je past op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |