Het viel de laatste tijd wel mee, alleen vandaag is het gewoon een groot slowchattopic geworden. Deel 45 dan. Ik vind gewoon dat we nog een kans moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef Frenkie het volgende:
Omdat het onderhand een sport wordt om zo snel mogelijk een topic vol te krijgen. En dat is in dit geval niet de bedoeling.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef PolarStars het volgende:
Even een paar biertjes gedronken in de kroeg, en ik kom terug enzie dat mijn topic in R&P zomaar is gesloten. De reden is omdat breezah boi scorpion denkt dat het een sprookje is.
Niets is minder waar en dat heb ik ook duidelijk uitgelegd in het topic.
Zullen we dit maar afdoen als beginnersfouten?
Graag weer open
quote:breezah boi scorpion
Nee de vrouw wilde kroelenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom wordt er niet gemoddereerd? Er lopen 2 hoe voel je je nu topics. Zitten we aan de Breezer?
Doe es normaal. Ik had datzelfde topic ook een slotje gegeven. Het is geen speeltuin.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:44 schreef PolarStars het volgende:
Nee? en verder geen uitleg??
Lekker begin maak je hier vriend
Het was 00:00 dan slaapt de ene helft van Nederland en de andere helft zit te zuipen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom wordt er niet gemoddereerd? Er lopen 2 hoe voel je je nu topics. Zitten we aan de Breezer?
En jij bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Doe es normaal. Ik had datzelfde topic ook een slotje gegeven. Het is geen speeltuin.
kssst, lief doen jij!quote:
Senks lieve CCquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef Copycat het volgende:
You owe me BIG time , Viev!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:55 schreef SeLang het volgende:
Verder moet mij van het hart dat de posts in het laagbegaafden topic een stuk intelligenter waren dan die in het hoogbegaafden topic
Was gewoon een nutteloos topic. Als je verder wilt gaan, mag je dat van mij doen in ONZ. Daar horen dat soort topics thuis.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:55 schreef SeLang het volgende:
Waarom is het topic voor laagbegaafden gesloten ?
Ik vind het nogal een relevant topic, vooral omdat er ook een hoogbegaafden topic is.
Verder moet mij van het hart dat de posts in het laagbegaafden topic een stuk intelligenter waren dan die in het hoogbegaafden topic
aan u om het te verplaatsen dan? als je toch vindt dat het topic daar thuis hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Was gewoon een nutteloos topic. Als je verder wilt gaan, mag je dat van mij doen in ONZ. Daar horen dat soort topics thuis.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Goed bij deze gemoved naar ONZ en heropend.
Daar hebben de posters in het topic ook een flinke hand in...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet dichtgooien hoor.
Ik hoop er stiekem wel op. Wat voor toevoeging heeft het nog...zie je eigen reactie bijvoorbeeld. Heb je geen kans op een beter vooruitzicht? Watttttt een verrassing, volgens mij is het in de hele single reeks nog niet voorgekomen, maar toch meld je het even.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet dichtgooien hoor.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[Centraal] Singles
Frenkie ziet er in ieder geval geen nut meer in.
We zullen dus om de digitale tafel moeten gaan zitten en dan kijken we wat we gaan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
-knip-
In ieder geval zullen Frenkie, Sc0rPi0n en ik binnenkort overleggen hoe of wat.
Maar niet vanavond, want dan heb ik een date.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:28 schreef Copycat het volgende:
Maar niet vanavond, want dan heb ik een date.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:50 schreef Copycat het volgende:
Geen vlinders, geen vunzige gedachtes...
Zolang ze niet uitslapenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:57 schreef Copycat het volgende:
Hij is net weer open.
Mogen modjes ook van hun nachtrust genieten, wellicht?
Jij bent gewoon een nét te vroege vogelquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Excuses voor het gezeik van me gister trouwens. Al blijf ik bij mn standpunt dat eten/geld e.d. niet echt R&P onderwerpen zijn, maar het was alleen mn uitlaatklep voor andere problemen.
Als je de topics aan wil geven wil ik wel even voor je kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
OK Frenkie, speciaal op jouw verzoek:
Waarom sluit je een topic omdat het niet in R&P thuishoort om vervolgens een identieke discussie in het singlestopic wel toe te staan?
Ik wilde er overigens niets meer over zeggen, maar na het onnodige verwijderen van mijn post in dat topic voel ik me daar toch toe geroepen.
Die eerste verklaring zit iets in, zij het dat je dat ook op een andere manier had kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef Frenkie het volgende:
Oke heel simpel.
Discussie a gaat om de verschillen tussen VMBO en Uni kwa denken en doen -> SES
Discussie b gaat over relaties en opleiding -> R&P
Ovrigens wil ik wel nog even kwijt dat ik jouw (plato) reacties richting BHFH niet meer wens te zien. Als je je er aan ergert doe je dat maar voor jezelf. Je hoeft niet te reageren.
Als je hem niet serieus neemt, negeer je hem maar. Wel eens bedacht dat door reacties als de jouwe discussies off topic gaan en verpest worden!?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
Het tweede is onzin, je weet verdomd goed dat niemand BHFH serieus neemt. Maar goed, ik ga met jou niet meer in discussie, aangezien we ons dan op bedenkelijk niveau gaan begeven. En juist een moderator moet zich daar verre van houden. I'll rest my case.
Ik vind je inderdaad een loser, maar dat doet er niet toe in deze discussie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
Laten we het er op houden dat ik jou niet mag en jij mij niet. Dat lijkt me een mooie samenvatting van deze discussie.
Dat gevoel is geheel wederzijds, laten we het daar maar bij laten.quote:
Jammer dat je dat soort emoties niet opzij kunt zetten in een discussie. En dat je daarom constant begint over "een moderator hoort niet/ een moderator moet". Misschien moet je daar wat aan doen. Is makkelijk hoor in een professionele relatie zul je dat soort dingen ook wel tegenkomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds, laten we het daar maar bij laten.
Ga je niet voor die oma juichenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef Copycat het volgende:
En dan zijn we er zaterdag nog eens niet bij in Kiev...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |