Senks lieve CCquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef Copycat het volgende:
You owe me BIG time , Viev!
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:55 schreef SeLang het volgende:
Verder moet mij van het hart dat de posts in het laagbegaafden topic een stuk intelligenter waren dan die in het hoogbegaafden topic
Was gewoon een nutteloos topic. Als je verder wilt gaan, mag je dat van mij doen in ONZ. Daar horen dat soort topics thuis.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:55 schreef SeLang het volgende:
Waarom is het topic voor laagbegaafden gesloten ?
Ik vind het nogal een relevant topic, vooral omdat er ook een hoogbegaafden topic is.
Verder moet mij van het hart dat de posts in het laagbegaafden topic een stuk intelligenter waren dan die in het hoogbegaafden topic
aan u om het te verplaatsen dan? als je toch vindt dat het topic daar thuis hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Was gewoon een nutteloos topic. Als je verder wilt gaan, mag je dat van mij doen in ONZ. Daar horen dat soort topics thuis.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Goed bij deze gemoved naar ONZ en heropend.
Daar hebben de posters in het topic ook een flinke hand in...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet dichtgooien hoor.
Ik hoop er stiekem wel op. Wat voor toevoeging heeft het nog...zie je eigen reactie bijvoorbeeld. Heb je geen kans op een beter vooruitzicht? Watttttt een verrassing, volgens mij is het in de hele single reeks nog niet voorgekomen, maar toch meld je het even.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Niet dichtgooien hoor.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[Centraal] Singles
Frenkie ziet er in ieder geval geen nut meer in.
We zullen dus om de digitale tafel moeten gaan zitten en dan kijken we wat we gaan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
-knip-
In ieder geval zullen Frenkie, Sc0rPi0n en ik binnenkort overleggen hoe of wat.
Maar niet vanavond, want dan heb ik een date.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:28 schreef Copycat het volgende:
Maar niet vanavond, want dan heb ik een date.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:50 schreef Copycat het volgende:
Geen vlinders, geen vunzige gedachtes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |