ze hebben het ingeruild door een of andere negershowquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:58 schreef Murray het volgende:
Waarom zenden ze zulke series nou niet uit in Nederland?
Is er nou echt geen zender die 1 keer per week 25 minuten over heeft?
Ja ok, Veronica zond laatst de eerste serie weer eens uit geloof ik... is het te duur? Te weinig kijkers?
Butters is cool ja!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
-edit- heb ook even mijn avatar veranderd. a tribute to butters
of als Cartman over hem heen pist als ie slaapt, of een "Hitler" geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef Frenkel het volgende:
Butters is cool ja!
say what ?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
south park uuber family gay
waaaaaaaaa????quote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Seizoen niet, alleen zomer stopquote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Mjah, zomerstop, seizoens stop... allemaal een pot natquote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seizoen niet, alleen zomer stop
Eigenlijk had 908 ook nog uitgezonden moeten worden, maar er was een schedule probleem oid.
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zienquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zien.
ookal vind ik toch dat de nieuwste van aanzienlijk hoger niveau zijn, de allereerste zijn best saai als je ze vergelijkt met de series 900 en 800.
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak, maar ik kan niet zeggen dat het zoveel beter is geworden. De eerste helft van seizoen 9 vond ik ronduit zwak.
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
sorry, maar iedereen weet dat serie 5 het beste was, en daarna 6 gevolgt door 1,2,3,4quote:Op woensdag 27 april 2005 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9. tijdens de allereerste (anal phrobe, pinkeye, big gay als boatride etc) vond ik ook leuk natuurlijk. maar toch niet echt zo heel grappig. misschien doordat de characters nog niet zo goed waren "ontwikkeld".
ik had de cd met die liedjes echt al maanden van tevoren en ik heb ze keihard met me zusje mee zitten zingen in de biosquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef slindenau het volgende:
Heb net de DVD van Southpark The Movie gekocht & gekeken, wat is het toch een geweldige film. Ze zouden in hun series ook wat vaker liedjes moeten stoppen.
"Shut your fucking face uncle fucker...".
ik zie het nu ook. het is inderdaad van die flashback aflvering waar alles op ijs uitkwam.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:55 schreef Kipman het volgende:
Ik zie wel een plaatje. En anders check je die site maar.
City on the edge of forever.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik neem aan dat je dit plaatje bedoelt
[afbeelding]
die er altijd staat als zegeen pic hebben van de volgende afleveringquote:
Loo-loo-loo, I got some apples,quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je vraagt je af waarom ze dat blokje nog hebben als er niks te melden valt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die er altijd staat als zegeen pic hebben van de volgende aflevering
ja ch, waarom zou je steeds om de 3 maanden je layout veranderenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je vraagt je af waarom ze dat blokje nog hebben als er niks te melden valt..
Eindelijk, chappelle is zo grappig!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat weer tot na de zomer moeten wachten gelukkig begint chappele show over een aantal weken weer
Check again...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat weer tot na de zomer moeten wachten gelukkig begint chappele show over een aantal weken weer
Ah crapquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Check again...
Chappelle's show :Een hilarische show uit Amerika
quote:Kyle: "You say Tomato, I say Kenny!"
Cartman: "You say Kenny, I say Tomato!"
quote:Lawyer: "If I should I ever be in a vegetated state and kept alive on life support, please, for the love of god don't ever show me in that condition on national television."
Stan: ..........Oooooh.
BFF Man: ...Whoops.
quote:May 2, 2005
Q. - Roughly when is the second half of season 9 going to be aired
A. - Roughly about five months from now.
Vast wel, maar kan nog wel even duren voor we er iets van zien. Als ze deze 'break' echt iets anders gingen doen zouden we dat al gehoord hebben denk ik. Wachten tot na seizoen 9 vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben Matt Stone en Trey Parker anders een nieuwe film in gedachten?
wat doén ze toch die 5 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan nog wel even duren voor we er iets van zien. Als ze deze 'break' echt iets anders gingen doen zouden we dat al gehoord hebben denk ik. Wachten tot na seizoen 9 vrees ik.
Eerst 908 etc, en dan in Maart 2006 1001 neem ik aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 07:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat doén ze toch die 5 maanden
en nog iets, wat komt er na de series 900? 1001 1002?
Vriend, vertel mij waar, ik moet ze ook nog kopen. Btw hello @ all SP fansquote:Op woensdag 27 april 2005 09:20 schreef Pek het volgende:
ik heb onlangs seizoen 1 t/m 5 aangeschaft:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Het commentaar van Parker & Stone tussendoor is hilarisch, de serie gaat nog geen moment vervelen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:39 schreef Pek het volgende:
http://www.dvdboxoffice.com/![]()
Schrik niet van de prijzen, het zijn canadese Dollars![]()
"I dont get it. Neither do I"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
http://www.pointystick.com/funnyflash.php?id=149&page=0![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
Je bent nooit te laat om te leren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
"What must we do?"quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
En nog een filmquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
quote:vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
rock the vote or else I'm gonna stick a knife through your eye
democracy is founded on one simple rule
get out there and vote or I will muthafuckin kill you
yea
I like it when you vote bitch (bitch)
Shake them titties when you vote bitch (bitch)
I slam my jimmy through your mouth roof (mouth roof)
Now get yo big ass in the polling booth
I said vote, bitch, Or I fuckin kill you
vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
you can't run from a .38 go ahead and try
let your opinion be heard, you gotta make a choice
cause after I slit your throat, you won't have a fuckin voice
vote or die
VOTE OR DIE!
die is echt super iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook een mooie aflevering, 808 - vote or die waar ze grappen maken over de vote or die campagne van puff daddyprachtig.
[..]
nee, het ging zo:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"
De pistolen worden erbij gehaald "if you don't vote, you DIE"
quote:Announcer: Hello, everyone!. The Guess Clothing Company is pleased to have as its new spokesperson model, a woman all you young ones can look up to, Ms. Paris Hilton !.
Bebe: Wow, that's really her! Paris! Over here!
Wendy: I don't get it. What does she do ?
Annie: She's super-rich!
Wendy: ...but what does she do?
Red: She's totally spoiled and savvy.
Wendy: [annoyed] What does she do?!![]()
Man: She's a whore!![]()
Paris Hilton: Hey everyone. Sorry if I'm a little spent. I did a whole lot of partying last night with a LOT of different guys. Anyway, I'm pleased to be here in Douth Dark to announce the opening of my brand new store! A store where girls can buy everything they need to be just like me! A Stupid Spoiled Whore! . Have fun, girls. And remember to party, and be super-lame to everybody. Bye!
ik moet er ook nog een stuk of 10, ik kijk ze allemaal als ik weer eens een dagje tijd hebquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Southpark![]()
Ik heb nog een paar afleveringen hier die ik nog niet gezien heb
Alleen dan in Quicktime en betere kwaliteit. Blijft hilarisch trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
En iedereen weet dat het AD het altijd bij het juiste eind heeft als ze over contracten schrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD is het contract bij Comedy Central met 3 jaar verlengd, dus nog 3 seizoen South Park
Was het maar oktoberquote:Niet echt filmnieuws, maar wellicht voor sommigen toch interessant: Comedy Central heeft een overeenkomst bereikt met Trey Parker en Matt Stone waardoor hun animatieserie South Park tot in 2008 te zien zal zijn.
Het televisiestation heeft nieuwe 3 seizoenen (42 afleveringen) besteld, die allen door Parker en Stone zullen worden geschreven en geregisseerd. In totaal zullen er dan 182 afleveringen van de populaire serie zijn gemaakt.
[/einde mededeling]quote:Two Days before the Day After Tomorrow"
A GLOBAL WARMING STATE OF EMERGENCY is declared in South Park. The world's largest beaver dam breaks and floods the adjacent town of Beaverton. As the victims wait for help to arrive, everyone in South Park tackles priority number one: who is to blame? Only Stan and Cartman know who’s really at fault.
Rond 2012 schat ik. Als ze al ooit uitgezonden worden...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:02 schreef mrkanarie het volgende:
en wanneer worden ze in NL uitgezonden op tv dan?
woensdag noob!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
deze donderdag komt toch de nieuwe aflevering?
ik kan niet wachten
welk net?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Brilaap het volgende:
Hey wanneer komt het weer op NL tv en welk net? Iemand een idee?
Als ze de herhalingen van seizoen 3 nog 4x hebben gedraaid beginnen ze misschien met seizoen 4quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Brilaap het volgende:
Hey wanneer komt het weer op NL tv en welk net? Iemand een idee?
Seizoen 4 en 5 zijn hier ook al uitgezonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als ze de herhalingen van seizoen 3 nog 4x hebben gedraaid beginnen ze misschien met seizoen 4.
En momenteel wordt het nergens uitgezonden toch? Zelfs geen herhalingen.
En 6+ nog niet? Schande!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef 2DStylish het volgende:
[..]
Seizoen 4 en 5 zijn hier ook al uitgezonden.Maar ja, zal idd wel een tijdje duren voor de rest hier wordt uitgezonden, maar maakt niet uit want daar hebben we internet voor
ja indd, ik vind persoonlijk de series 7 en 8 het leukstquote:
Kom even naar [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom mag je het niet downloaden? Het is niet te zien en ook niet verkrijgbaar in Nederland, dus hoe zou je anders aan afleveringen moeten komen? 4 jaar wachten totdat er DVD-tjes van zijn ofzo?
Geen kutopmerking, maar gewoon een vraag van mij, waarom mag het niet?
Zal wel een reden hebben, net als de edit-knop voor postsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef Steve.Porter het volgende:
zie ik ze nu vliegen of is mijn reply weggehaald?
waaruit mag ik uit je zin opmaken dat het hier in NL bedoelt was, volgens mij is het dan nog steeds inde nacht van woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan is het toch hier donderdag! ubern00b!
George Bush doesn't care about beaversquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:03 schreef slindenau het volgende:
Aardig actueel met de late hulp bij die natuurramp..."Ah, you finally came to help us".
en buttersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik mistte trouwens kenny, en chef.
Ik had 'the day after tommorow' niet gezien, maar ik zat deze south park met mijn vader te kijken op de tv, en die herkende wel heel veel van die film erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over de overstroming in New Orleans, maar heeft nu echt niemand de The Day After Tomorrow persiflage er in herkend.
Ik bedoel, het wegdrijven terwijl hij met de telefooncel zijn vader belt, de massaal door de straten vluchtende bevolking... Cóme ón...
uhm de episode heet zelfs 2 days before the day after tomorrow... duh... ik denk dat er weinig mensen zijn die dat niet snapte....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over de overstroming in New Orleans, maar heeft nu echt niemand de The Day After Tomorrow persiflage er in herkend.
Ik bedoel, het wegdrijven terwijl hij met de telefooncel zijn vader belt, de massaal door de straten vluchtende bevolking... Cóme ón...
Die conferentie van Randy Marsh dan ook, met die 'cliché descenting Republican'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
Komop en zowiezo dat die vader gaat proberen zijn zoon te redden..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.
Sorry hoor, maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande reply: zonder de film gezien te hebben kan je dat gewoon niet herkennen. En er zijn genoeg mensen die die film niet gezien hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
wat lul jij?? ik denk dat er niémand is die het er niet in herkende.
Sorry hoor, maar de titel alleen al en dat er global warming is, moet al genoeg zeggen dat het een parodie is op de film..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zoals ik al zei in mijn bovenstaande reply: zonder de film gezien te hebben kan je dat gewoon niet herkennen. En er zijn genoeg mensen die die film niet gezien hebben.
Dat zal inderdaad wel gewoon het 'joden zijn alleen geinteresseerd in geld' cliche zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:57 schreef slindenau het volgende:
Nog iemand een antwoord op deze vraag van mij?
"Verder snapte ik dat 'Jew Gold' niet helemaal, wat is zegmaar de historische achtergrond hiervan? Iets met het stereotype dat joden gierig zouden zijn ofzo?"
Ik lig nu al dubbelquote:Marjorine
Original air Date: 2005-10-26
The 4th grade girls are having a sleepover. It’s imperative that the boys find out what goes on behind those closed doors. Butters is picked to be the boy who must fake his death, become a girl and infiltrate this age-old feminine tradition.
Nee, uit die ene heksenfilm "the craft".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
Ik vond hem heel grappig. die moeder van butters ook
.
En dat stukje met die meisjes met dat logeer gedoe.. dat kwam uit grease toch?
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, uit die ene heksenfilm "the craft".
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:01 schreef neggix het volgende:
Dat ie naar beneden springt, en die dokter
Ah, He didn't make it
Alleen is het eind een beetje ineens
Hmmm, voor mijn gevoel is de aflevering niet helemaal af...hopenlijk komt er een deel 2 van deze epsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:01 schreef neggix het volgende:
Dat ie naar beneden springt, en die dokter
Ah, He didn't make it
Alleen is het eind een beetje ineens
Als het goed is niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmmm, voor mijn gevoel is de aflevering niet helemaal af...hopenlijk komt er een deel 2 van deze eps.
Bronquote:Let’s see what I can tell you about tonight’s show. It was hard to write the press release for this one because as of Sunday, we were only sure about one thing…..that Butters will dress up like a little girl. Now we know that the 4th grade girls have a future-telling device and of course, the boys have to get their hands on it. At one point this show was gonna be broken into two shows and before that we talked about having this week be a “to be continued”. We have this dilemma a lot lately. We finally settled on one solid show packed full of good, funny stuff.
Helemaal mee eens! Superaflevering!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:08 schreef GhostMan84 het volgende:
Okay .. dit was 1 van de allerbeste South Park episodes aller tijden
Altijd als Butters een grote rol heeft is 't wel gaaf
deze aflevering liet me ook denken aan butters own episode, hoe zijn ouders gestoort worden, geweldigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Afleveringen waarin Butter genaaid wordt zijn altijd briljant
Heel droog hoe die dokter vaststelde dat hij de sprong niet had overleefd
En die rare man met z'n buriel ground was al eerder te zien in Butters Very Own Episode. Toen wees hij Butters de weg door het Predatorbos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook grappig trouwens dat butters stotch van de achternaam heet
Life sucks
ja is inderdaad zijn echte naamquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Leopold Stoch werd hij ook wel eens genoemd dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Bigs op 28-10-2005 00:48:50 ]
die rare man komt dus uit de film pet semetaryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Afleveringen waarin Butter genaaid wordt zijn altijd briljant
Heel droog hoe die dokter vaststelde dat hij de sprong niet had overleefd
En die rare man met z'n buriel ground was al eerder te zien in Butters Very Own Episode. Toen wees hij Butters de weg door het Predatorbos.
Die laatste opmerking was inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dude, they totally think he's a girl *kuch kuch kuch*
he, didn't make it
Dat is niet helemaal waar, die kerel zat er al eerder in. De afleveringen Asspen en Butter's very own episode bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die rare man komt dus uit de film pet semetary(waar ze een klein kind op een indiaanse dierenbegraaf plaats begraven waardoor hij weer tot leven komt
en een hoop stampij maakt
)
Op znquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja is inderdaad zijn echte naam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. staat "Leopold 'Butters' Stotch". Echt een naam die bij het gezin van Butters past ja
.
Klopt ja, die boer is al eens eerder langsgekomen en het verhaal komt van de film 'Pet Sematary'. Een klein detailquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, die kerel zat er al eerder in. De afleveringen Asspen en Butter's very own episode bijvoorbeeld..
ja, briljant hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:52 schreef MaJo het volgende:Bekentenis: heb vorige week voor het eerst South Park gezien bij een vriendin in Londen
Ik vond het echt helemaal geweldig. Waarom wordt deze serie niet (meer) in Nederland uitgezonden, of heb ik echt liggen slapen?
South Park doet niet echt aan continuïteit. Waarschijnlijk zal er volgende keer niks meer met Butters aan de hand zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:11 schreef BJB het volgende:
Zal de situatie van Butters vanaf nu als een soort running gag door de rest van het seizoen gaan lopen? Het loopt namelijk wel erg plotseling af. Normaal gesproken breien ze er zelden zo'n open eind aan.
Haha, juistquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef Steve.Porter het volgende:
Nou Kenny zat anders wel paar afleveringen in het lichaam van Cartman
ok, dat was wel eventjes een 'running gag' jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef Steve.Porter het volgende:
Nou Kenny zat anders wel paar afleveringen in het lichaam van Cartman
Daar vond ik dit ook wel op lijken. Butters komt gewoon normaal binnen en z'n ouders: my god, it's hidious (ofzoiets)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:45 schreef Steve.Porter het volgende:
maar ik denk ook niet dat er nog verder op ingegaan wordt.. Butters heeft ook eens een hele aflevering huis arrest gehad omdat die gekke gezichten naar z'n ouders zou trekken (terwijl hij gewoon normaal keek natuurlijk), maar daar hebben ze ook geen einde aangebreid.
Dat boek Pet Semetary is ook helemaal geweldig trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die rare man komt dus uit de film pet semetary(waar ze een klein kind op een indiaanse dierenbegraaf plaats begraven waardoor hij weer tot leven komt
en een hoop stampij maakt
)
Jaah dies tofquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef Steve.Porter het volgende:
euhmm.. dat was die aflevering met die schoolfoto, en met dat stelletje die hun kont op de plek van hun gezicht hebben.
Ik heb er een stuk of zes gezien, zij heeft een paar DVD's. In ieder geval Damian en diegene met Starvin Marvin. Welk seizoen is dat? Het smaakte in ieder geval naar meer, ga maar eens wat DVDtjes aanschaffen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, briljant hewelke aflevering heb je gezien?
[..]
South Park doet niet echt aan continuïteit. Waarschijnlijk zal er volgende keer niks meer met Butters aan de hand zijn.
http://www.tv.com/south-park/show/344/episode_listings.html&season=0quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of zes gezien, zij heeft een paar DVD's. In ieder geval Damian en diegene met Starvin Marvin. Welk seizoen is dat? Het smaakte in ieder geval naar meer, ga maar eens wat DVDtjes aanschaffen!
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef sooty het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik 908 en 909 een beetje tegenvallen.
Ik begrijp dat je een topper als die aflevering van Kenny met zijn PSP moeilijk kan overtreffen, maar deze laatste twee lijken een beetje zielloos in elkaar gezet; alsof Trey en Matt zich er niet mee bemoeid hebben.
Damien, Pink Eye en Big Gay Al's Big Gay Boat Ride (allen uit het eerste seizoen) behoren toch echt tot het beste werk van South Park. Het laatste gedeelte van seizoen drie, en seizoenen vier en vijf waren ruk, maar daarna zijn ze weer heel sterk geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef Steve.Porter het volgende:
dat zijn de eerste south parks, die zijn nog lang niet zo leuk!
Echt wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldig
duh, dat maakte het ook zo grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
marjorine = uitgesproken als margerine, is een soort van boter = butters. Het kwartje viel net pas, ik snapte de titel al niet
die link had ik nog helemaal niet gelegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
marjorine = uitgesproken als margerine, is een soort van boter = butters. Het kwartje viel net pas, ik snapte de titel al niet
* tonks ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:11 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
die link had ik nog helemaal niet gelegd![]()
Thanks, heb het gelijk opgezocht en heb deze afleveringen gezien: Starvin' Marvin, Mr. Hankey, the Christmas Poo, Damien, Tom's Rhinoplasty, Mecha-Streisand en Cartman's Mom is a Dirty Slut. Het smaakte absoluut naar meer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://www.tv.com/south-park/show/344/episode_listings.html&season=0
En zoeken maar.
Starvin Marvin: " 8: Starvin' Marvin 1-11" (Seizoen 1 dus ja)
ja inderdaad, was een mooi einde geweest ipv deze afkap ineens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:28 schreef Kipman het volgende:
jammer dat ze in de laatste aflevering dat dode varken nog niet even lieten rondlopen door South Park
seizoen 5 ruk? Dat was een van de beste seizoenen! Scott Tenorman must die! ge-wel-digquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Damien, Pink Eye en Big Gay Al's Big Gay Boat Ride (allen uit het eerste seizoen) behoren toch echt tot het beste werk van South Park. Het laatste gedeelte van seizoen drie, en seizoenen vier en vijf waren ruk, maar daarna zijn ze weer heel sterk geworden.
Dat lijkt me niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Sessy het volgende:
Wat ik me afvraag, zou een film van south park met echte acteurs ook leuk zijn? Ik denk nl. van niet.
Mr Slavequote:Mrs. Garrison vows to stop same-sex marriage in an all-new episode of South Park premiering Wednesday, November 2 at 10:00 P.M. on Comedy Central
Mrs. Garrison’s “ex” plans to marry his new love as soon as the Governor signs the bill allowing gay marriage in Colorado in an all new episode of "South Park," entitled "Follow That Egg!," premiering Wednesday, November 2 at 10:00 p.m. on Comedy Central. As Slave and Big Gay Al prepare to marry, the townspeople of South Park rally the Governor to outlaw gay marriage.
In a fit of jealously, Mrs. Garrison develops his own case study using the kids to prove that same sex couples cannot care for a child. The boys are determined to get an “A” on their class assignment and Mrs. Garrison is just as committed to seeing they fail.
Ik denk het ook niet. Antwoorden van Parker en Stone uit een interview met CNN:quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef Sessy het volgende:
Wat ik me afvraag, zou een film van south park met echte acteurs ook leuk zijn? Ik denk nl. van niet.
quote:Q: What about a live-action movie?
STONE: Like "Deuce Bigalow: Male Gigolo"? (laughs) That's what we should do, really.
PARKER: We could make so much money if we would just write scripts like that and go shoot them and put big stars in them. But, first of all, we hate actors. And second, I just can't imagine being on a set of a movie like "Deuce Bigalow."
Dat zeiden ze ook in de 'Making Of' van Team Americaquote:But, first of all, we hate actors.
welke aflevering was dat dan ook al alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Kenny en de PSP vond ik nou ook weer niet zó geweldig
Nergens te vinden hier bij videothekenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:22 schreef MadScientist het volgende:
ja mr slave is echt kickass. "jezuss"
maar ze hebben wel live action films gemaakt natuurlijk: cannibal the musical, baseketball en orgazmo
Vind die films bij lange na niet het niveau van South Park halen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nergens te vinden hier bij videotheken
Toch maar eens bestellen als DVD-tje dan maar...
9-04: Best Friends Foreverquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:00 schreef mr.marcus het volgende:
welke aflevering was dat dan ook al alweer?
Ik vond orgazmo wel leuk hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vind die films bij lange na niet het niveau van South Park halen.
hej ja daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Butters niet in de klas zat?
Zou hij nog geketend in de kelder liggen?
Whehe! NIeuw hoogtepunt van de aflevering.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Meer mensen opgevallen dat Butters niet in de klas zat?
Zou hij nog geketend in de kelder liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |