ze hebben het ingeruild door een of andere negershowquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:58 schreef Murray het volgende:
Waarom zenden ze zulke series nou niet uit in Nederland?
Is er nou echt geen zender die 1 keer per week 25 minuten over heeft?
Ja ok, Veronica zond laatst de eerste serie weer eens uit geloof ik... is het te duur? Te weinig kijkers?
Butters is cool ja!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
-edit- heb ook even mijn avatar veranderd. a tribute to butters
of als Cartman over hem heen pist als ie slaapt, of een "Hitler" geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef Frenkel het volgende:
Butters is cool ja!
say what ?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
south park uuber family gay
waaaaaaaaa????quote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Seizoen niet, alleen zomer stopquote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Mjah, zomerstop, seizoens stop... allemaal een pot natquote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seizoen niet, alleen zomer stop
Eigenlijk had 908 ook nog uitgezonden moeten worden, maar er was een schedule probleem oid.
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zienquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zien.
ookal vind ik toch dat de nieuwste van aanzienlijk hoger niveau zijn, de allereerste zijn best saai als je ze vergelijkt met de series 900 en 800.
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak, maar ik kan niet zeggen dat het zoveel beter is geworden. De eerste helft van seizoen 9 vond ik ronduit zwak.
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
sorry, maar iedereen weet dat serie 5 het beste was, en daarna 6 gevolgt door 1,2,3,4quote:Op woensdag 27 april 2005 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9. tijdens de allereerste (anal phrobe, pinkeye, big gay als boatride etc) vond ik ook leuk natuurlijk. maar toch niet echt zo heel grappig. misschien doordat de characters nog niet zo goed waren "ontwikkeld".
ik had de cd met die liedjes echt al maanden van tevoren en ik heb ze keihard met me zusje mee zitten zingen in de biosquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef slindenau het volgende:
Heb net de DVD van Southpark The Movie gekocht & gekeken, wat is het toch een geweldige film. Ze zouden in hun series ook wat vaker liedjes moeten stoppen.
"Shut your fucking face uncle fucker...".
ik zie het nu ook. het is inderdaad van die flashback aflvering waar alles op ijs uitkwam.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:55 schreef Kipman het volgende:
Ik zie wel een plaatje. En anders check je die site maar.
City on the edge of forever.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik neem aan dat je dit plaatje bedoelt
[afbeelding]
die er altijd staat als zegeen pic hebben van de volgende afleveringquote:
Loo-loo-loo, I got some apples,quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je vraagt je af waarom ze dat blokje nog hebben als er niks te melden valt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die er altijd staat als zegeen pic hebben van de volgende aflevering
ja ch, waarom zou je steeds om de 3 maanden je layout veranderenquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je vraagt je af waarom ze dat blokje nog hebben als er niks te melden valt..
Eindelijk, chappelle is zo grappig!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat weer tot na de zomer moeten wachten gelukkig begint chappele show over een aantal weken weer
Check again...quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat weer tot na de zomer moeten wachten gelukkig begint chappele show over een aantal weken weer
Ah crapquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Check again...
Chappelle's show :Een hilarische show uit Amerika
quote:Kyle: "You say Tomato, I say Kenny!"
Cartman: "You say Kenny, I say Tomato!"
quote:Lawyer: "If I should I ever be in a vegetated state and kept alive on life support, please, for the love of god don't ever show me in that condition on national television."
Stan: ..........Oooooh.
BFF Man: ...Whoops.
quote:May 2, 2005
Q. - Roughly when is the second half of season 9 going to be aired
A. - Roughly about five months from now.
Vast wel, maar kan nog wel even duren voor we er iets van zien. Als ze deze 'break' echt iets anders gingen doen zouden we dat al gehoord hebben denk ik. Wachten tot na seizoen 9 vrees ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben Matt Stone en Trey Parker anders een nieuwe film in gedachten?
wat doén ze toch die 5 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan nog wel even duren voor we er iets van zien. Als ze deze 'break' echt iets anders gingen doen zouden we dat al gehoord hebben denk ik. Wachten tot na seizoen 9 vrees ik.
Eerst 908 etc, en dan in Maart 2006 1001 neem ik aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 07:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat doén ze toch die 5 maanden
en nog iets, wat komt er na de series 900? 1001 1002?
Vriend, vertel mij waar, ik moet ze ook nog kopen. Btw hello @ all SP fansquote:Op woensdag 27 april 2005 09:20 schreef Pek het volgende:
ik heb onlangs seizoen 1 t/m 5 aangeschaft:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Het commentaar van Parker & Stone tussendoor is hilarisch, de serie gaat nog geen moment vervelen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:39 schreef Pek het volgende:
http://www.dvdboxoffice.com/![]()
Schrik niet van de prijzen, het zijn canadese Dollars![]()
"I dont get it. Neither do I"quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
http://www.pointystick.com/funnyflash.php?id=149&page=0![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
Je bent nooit te laat om te leren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
"What must we do?"quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
En nog een filmquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:25 schreef savelkoul het volgende:
ik heb zojuist, op mijn 23e, south park ontdekt. afgelopen dagen de laatste zeven afleveringen gezien, nog acht series te gaan!![]()
quote:vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
rock the vote or else I'm gonna stick a knife through your eye
democracy is founded on one simple rule
get out there and vote or I will muthafuckin kill you
yea
I like it when you vote bitch (bitch)
Shake them titties when you vote bitch (bitch)
I slam my jimmy through your mouth roof (mouth roof)
Now get yo big ass in the polling booth
I said vote, bitch, Or I fuckin kill you
vote or die muthafucka, muthafucka vote or die
you can't run from a .38 go ahead and try
let your opinion be heard, you gotta make a choice
cause after I slit your throat, you won't have a fuckin voice
vote or die
VOTE OR DIE!
die is echt super iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:50 schreef el_hombre het volgende:
Ik heb net die aflevering met die hippy`s gekeken.
Dat is echt mijn favoriete aflevering
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook een mooie aflevering, 808 - vote or die waar ze grappen maken over de vote or die campagne van puff daddyprachtig.
[..]
nee, het ging zo:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:35 schreef Kipman het volgende:
[..]
Stan zegt iets in de trant van "So what does it mean, vote or die?"
De pistolen worden erbij gehaald "if you don't vote, you DIE"
quote:Announcer: Hello, everyone!. The Guess Clothing Company is pleased to have as its new spokesperson model, a woman all you young ones can look up to, Ms. Paris Hilton !.
Bebe: Wow, that's really her! Paris! Over here!
Wendy: I don't get it. What does she do ?
Annie: She's super-rich!
Wendy: ...but what does she do?
Red: She's totally spoiled and savvy.
Wendy: [annoyed] What does she do?!![]()
Man: She's a whore!![]()
Paris Hilton: Hey everyone. Sorry if I'm a little spent. I did a whole lot of partying last night with a LOT of different guys. Anyway, I'm pleased to be here in Douth Dark to announce the opening of my brand new store! A store where girls can buy everything they need to be just like me! A Stupid Spoiled Whore! . Have fun, girls. And remember to party, and be super-lame to everybody. Bye!
ik moet er ook nog een stuk of 10, ik kijk ze allemaal als ik weer eens een dagje tijd hebquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Southpark![]()
Ik heb nog een paar afleveringen hier die ik nog niet gezien heb
Alleen dan in Quicktime en betere kwaliteit. Blijft hilarisch trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Roi het volgende:
![]()
En iedereen weet dat het AD het altijd bij het juiste eind heeft als ze over contracten schrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD is het contract bij Comedy Central met 3 jaar verlengd, dus nog 3 seizoen South Park
Was het maar oktoberquote:Niet echt filmnieuws, maar wellicht voor sommigen toch interessant: Comedy Central heeft een overeenkomst bereikt met Trey Parker en Matt Stone waardoor hun animatieserie South Park tot in 2008 te zien zal zijn.
Het televisiestation heeft nieuwe 3 seizoenen (42 afleveringen) besteld, die allen door Parker en Stone zullen worden geschreven en geregisseerd. In totaal zullen er dan 182 afleveringen van de populaire serie zijn gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |