ze hebben het ingeruild door een of andere negershowquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:58 schreef Murray het volgende:
Waarom zenden ze zulke series nou niet uit in Nederland?
Is er nou echt geen zender die 1 keer per week 25 minuten over heeft?
Ja ok, Veronica zond laatst de eerste serie weer eens uit geloof ik... is het te duur? Te weinig kijkers?
Butters is cool ja!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
-edit- heb ook even mijn avatar veranderd. a tribute to butters
of als Cartman over hem heen pist als ie slaapt, of een "Hitler" geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef Frenkel het volgende:
Butters is cool ja!
say what ?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
south park uuber family gay
waaaaaaaaa????quote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Seizoen niet, alleen zomer stopquote:Op woensdag 27 april 2005 16:13 schreef Pilsenator het volgende:
Jammer alleen dat het seizoen nu weer is afgelopen
Mjah, zomerstop, seizoens stop... allemaal een pot natquote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Seizoen niet, alleen zomer stop
Eigenlijk had 908 ook nog uitgezonden moeten worden, maar er was een schedule probleem oid.
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zienquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 maanden zodat ik ook ff de rest van de afleveringen kan zien.
ookal vind ik toch dat de nieuwste van aanzienlijk hoger niveau zijn, de allereerste zijn best saai als je ze vergelijkt met de series 900 en 800.
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
![]()
Ieder zijn smaak, maar ik kan niet zeggen dat het zoveel beter is geworden. De eerste helft van seizoen 9 vond ik ronduit zwak.
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Butters is echt abosluut mijn favoriet. hij is echt zooo gaaf. ik heb soms gewoon ook echt medelijden met hem. zeker in de ene aflevering waar hij een ninja-ster in z'n oog kreeg en toen hij werd beplakt met haar om op een hond te lijken
-edit- heb ook even mijn avatar veranderd. a tribute to butters
sorry, maar iedereen weet dat serie 5 het beste was, en daarna 6 gevolgt door 1,2,3,4quote:Op woensdag 27 april 2005 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar ben ik het dan wel mee eens, maar serie 8 waren wel bijna allemaal goed, en de 2e helft van serie 9. tijdens de allereerste (anal phrobe, pinkeye, big gay als boatride etc) vond ik ook leuk natuurlijk. maar toch niet echt zo heel grappig. misschien doordat de characters nog niet zo goed waren "ontwikkeld".
ik had de cd met die liedjes echt al maanden van tevoren en ik heb ze keihard met me zusje mee zitten zingen in de biosquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:35 schreef slindenau het volgende:
Heb net de DVD van Southpark The Movie gekocht & gekeken, wat is het toch een geweldige film. Ze zouden in hun series ook wat vaker liedjes moeten stoppen.
"Shut your fucking face uncle fucker...".
ik zie het nu ook. het is inderdaad van die flashback aflvering waar alles op ijs uitkwam.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:55 schreef Kipman het volgende:
Ik zie wel een plaatje. En anders check je die site maar.
City on the edge of forever.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik neem aan dat je dit plaatje bedoelt
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |