quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:10 schreef VoreG het volgende:
waar zijn de mooie plaatjes?
ik pas wel op, heb ik dadelijk nog een kopstoot ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van shevchenko!
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl danquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik pas wel op, heb ik dadelijk nog een kopstoot ook
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo goede titel! volgende week!!
Mag ik dat rondje ff uitkotsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl dan.
de goede herrinneringen kwamen weer bovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl dan.
Je gaat toch geen rondje geven uit naam van een kut ex-Fries en kakkerlak?quote:
Help het je hopen, maar zie het somber voor je in.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:ik voel me klote
speel je veel beter dan milaan schiet je je kansjes recht op de keeper, jammer dat we verloren hebben. Zoals k in t PSV topic al zei voor straf maken we milaan net als vorig jaar deportivo, thuis af met 4-0 !
het is een tekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:is Golfer een keer voor PSV verliezen we meteen
idd graag een fles wodkaquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
Flesje Bacardi gaat er nu wel in na zo'n kutdag
Ik ga Liverpool in de finale supporteren.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
Golfer ga in de finale a.u.b. Chelski supporteren i.p.v. PSV
eerst effe milan in de return hequote:Op dinsdag 26 april 2005 23:33 schreef pascalheister het volgende:
Golfer ga in de finale a.u.b. Chelski supporteren i.p.v. PSV
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga Liverpool in de finale supporteren.
In de troostfinale?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
en ik wil er een fles wodka bijquote:
Schat de kansen van Liverpool tegen Chelsea alleen niet zo hoog inquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
succes en anders tot dadelijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
* Againzender gaat weer een poging doen tot slapen
eend kijkt meequote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:Hools
* BliksemSchigt zo nog even Snooker gaat kijken
Ronnie überhauptquote:Op woensdag 27 april 2005 00:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezellig. Haalt voor ieder nog een biertje
Ze beginnen met de 137 break van Ronnie
checkquote:
Blij dat er nog steeds mensen op deze wereld lopen die de dingen positief bekijkenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:05 schreef Againzender het volgende:
Fietsen door de regen heeft wel iets verfrissends
vind een waterpijp meer iets voor jouquote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat het vandaag over softdrugs hebben en steekt een jointje op
* SCH is al leuk genoeg zonder geestverruimende middelenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind een waterpijp meer iets voor jou
dat ik klote...ga gelukkig niet vaak met OV maar als ik weer eens moet/mag overkomen mij ook altijd dat soort dingenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen.
Wat een kut dag...![]()
Moet ik overstappen, rijd de trein net voor mijn ogen weg... kan ik 30 min gaan wachten.....
grom...
En dan nog het nieuws van gisteren... gaat een zware dag worden..
maar voor die geest van jou zou het geen kwaad kunnen als hij wat meer ruimte zou krijgenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
* SCH is al leuk genoeg zonder geestverruimende middelen
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat ik klote...ga gelukkig niet vaak met OV maar als ik weer eens moet/mag overkomen mij ook altijd dat soort dingen
trouwens ff over die planet rekening...is een nota voor weer een heel jaar....normaal werd het per maand afgeschreven, dacht ik....en nu ineens per jaar !
En toen ik zei dat ik er mee wil stoppen, zeiden ze dat ik er tot febr 2006 aan vast zit![]()
Zowheee Clauwheee je eerste hoolsquote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef clauwheee het volgende:
Hier komt het zonnetje weer een heeeel klein beetje door.
Heb er alweer een overleg opzitten, eerst maar eens een kop thee
Ach als ik werk mag het stormen en regenen etc hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef clauwheee het volgende:
Komt allemaal goed aan het eind van de week Bluezz
wat vrouwen al niet kunnen hè, vandaag de dag ?quote:
tja wie niet tegenwoordigquote:
Hehe, dat ken ik jaquote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef appelsientje het volgende:
Mag ik wat van jou energie dan ??
Ik kan wederom niet wakker worden, misschien toch iets eerder naar bed toe.. maar goed dat zeg ik iedere dag tegen mezelf.
Hmm misschien moet ik dan vroeger mijn bed uit.... want dit schiet echt niet op.. (ben toe aan vakantie)quote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, dat ken ik ja
Sporten op de vroege morgen helpt goed in ieder geval
Beterrr!!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan vroeger mijn bed uit.... want dit schiet echt niet op.. (ben toe aan vakantie)
En laat dat precies nou iets zijn dat voglende week ook gebeurt vakantie
oef dat is niet prettig... ik ben er echt aan toe... (we gaan trouwens naar Centerparcs in België)quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook enerCHie, maar dan zonder sportschool
Wél op tijd naar holletje gegaan
Nu eerst maar eens een broodje happen.
Ow en ik wil ook wel weer eensch op vakantie
Mei 2004 voor het laatst weggeweest
hoiquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef clauwheee het volgende:
Aangezien wij aan het afstuderen zijn 'mogen' wij geen vakantie..maar daar heb ik dan ook echt geen tijd voor. Op zich wil ik ook wel weer es, wij zijn 3 jaar terug voor het laatst geweest ofzo
Heeeee konijnquote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |