quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:10 schreef VoreG het volgende:
waar zijn de mooie plaatjes?
ik pas wel op, heb ik dadelijk nog een kopstoot ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van shevchenko!
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl danquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik pas wel op, heb ik dadelijk nog een kopstoot ook
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo goede titel! volgende week!!
Mag ik dat rondje ff uitkotsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl dan.
de goede herrinneringen kwamen weer bovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, rondje op kosten van Jon Dahl dan.
Je gaat toch geen rondje geven uit naam van een kut ex-Fries en kakkerlak?quote:
Help het je hopen, maar zie het somber voor je in.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:ik voel me klote
speel je veel beter dan milaan schiet je je kansjes recht op de keeper, jammer dat we verloren hebben. Zoals k in t PSV topic al zei voor straf maken we milaan net als vorig jaar deportivo, thuis af met 4-0 !
het is een tekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:is Golfer een keer voor PSV verliezen we meteen
idd graag een fles wodkaquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
Flesje Bacardi gaat er nu wel in na zo'n kutdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |