Beterrr!!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik dan vroeger mijn bed uit.... want dit schiet echt niet op.. (ben toe aan vakantie)
En laat dat precies nou iets zijn dat voglende week ook gebeurt vakantie
oef dat is niet prettig... ik ben er echt aan toe... (we gaan trouwens naar Centerparcs in België)quote:Op woensdag 27 april 2005 10:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook enerCHie, maar dan zonder sportschool
Wél op tijd naar holletje gegaan
Nu eerst maar eens een broodje happen.
Ow en ik wil ook wel weer eensch op vakantie
Mei 2004 voor het laatst weggeweest
hoiquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:49 schreef clauwheee het volgende:
Aangezien wij aan het afstuderen zijn 'mogen' wij geen vakantie..maar daar heb ik dan ook echt geen tijd voor. Op zich wil ik ook wel weer es, wij zijn 3 jaar terug voor het laatst geweest ofzo
Heeeee konijnquote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
de veluwequote:Op woensdag 27 april 2005 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Nou ja, als je in een vakantie omgeving woont, hoef je ook niet zo snel weg
Mjah, is er gewoon nog niet weer van gekomen of er waren familieomstandigheden. We zien wel, na het afstuderen inderdaad, al hoop ik wel aan het werk te kunnen hiernaquote:Op woensdag 27 april 2005 10:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]3 jaar.... auw...
Ach als je klaar bent met afstuderen heb je tijd zat
Inmiddels 4 jaar en drie maanden zielSCHgelukkigquote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
Hoe lang paren jullie eigenlijk al, Clauw en Noca?
Mag ik bruidSCHmeiSCHje zijn?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inmiddels 4 jaar en drie maanden zielSCHgelukkig
en petenicht van mijn Tieme ?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef SCH het volgende:
Mag ik bruidSCHmeiSCHje zijn?
geinspireerd door de Embassy?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
Mijn collegedag zit er alweer op.
Straks snookeren.
wanneer komt die snooker/tennismeetquote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef zjroentje het volgende:
Mijn collegedag zit er alweer op.
Straks snookeren.
Niet alleen. Wekelijks ritueel.quote:
Regel jij de baan, dan regel ik de tafel.quote:
Plaats zat vanmiddag hoor ik net.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Regel jij de baan, dan regel ik de tafel.
wat denk je.. werd ook nog steeds wakker om de haverklapquote:Op woensdag 27 april 2005 10:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hoi
Al bijgekomen van gisteren ?
Dan ben je niet de enige die een K*T nacht gehad heeft.. in mijn dromen hadden we 4 x gescoord...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat denk je.. werd ook nog steeds wakker om de haverklap
Zuid Holland of Limburgquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Plaats zat vanmiddag hoor ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |