Wat een onzin. Alsof elke single zijn dag slijt in de koffieshop op de hoek.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Ik gooi er even een stelling in.
Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
alsof je dat niet zou doen als je een vriendin had.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik zuip alleen enorm veel.
Beetje onzinnige stelling als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef thabit het volgende:
Gemiddeld bedoel ik het. Hoeft niet per se voor alle specifieke gevallen op te gaan dus.
Ik krijg ook nooit berichtjesquote:Op woensdag 27 april 2005 10:53 schreef CvB het volgende:
Ik heb mijn fotoboek linkje staan als homepage icoontje, alleen...volgens mij ziet niemand 'm want ik krijg nooit nieuwe reacties
(Ja, deze post is een ongegeneerde vraag om aandacht)
Nou kijk, als je bezet bent dan blow je eigenlijk alleen af en toe vlak voordat je seks gaat hebben maar verder ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje onzinnige stelling als je het mij vraagt.
Ik ben bang dat jij aandacht nodig hebt, die ik je niet hier op een forum kan gevenquote:
goeie stelling : Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatiequote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn de stellingen vergelijkingen waarin singles afgeschilderd willen worden als heel andere personen dan de mensen die een relatie hebben? Zo veel anders ben ik niet dan een jaar of wat geleden hoor. Voor de mensen die zoeken lijkt het me ook niet constructief om te weten of ze meer wiet zouden roken of niet. Of je werkt bij het CBS, misschien is het dan interessant...
2 Euro.quote:
Valt dat niet onder de overkoepelende stelling "bezette mensen laten meer dingen om de lieve vrede met de partner te bewaren dan singles"?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Die stelling lijkt me wel logisch jaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goeie stelling : Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie
Mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goeie stelling : Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie
Niet mee eensch.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat een kutstellingen en offtopic geblaat zeg![]()
Ik rook nooit wiet.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Absoluut waar, toen een goede vriend van mij een relatie had, heb ik hem twee maanden ofzo niet meer gezien, enkel omdat zij voortdurend bij elkaar zatenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:58 schreef ioko het volgende:
Stelling:
Singles besteden meer tijd aan vrienden en eigen interesses, dan mensen met een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |