Oww nu je het zegt... zag ik jou laatst niet ergens zitten? Op mijn bank ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Compleet onbekenden mensen dus, die mijn foto op fok/fotoboek hadden gezien. En nog wel vaker dat mensen later zeiden van 'Hey, jij stond toch vanmiddag bij de slijter? Ik stond naast je'
ik zou veel te bang zijn dat ik de verkeerde voor me zou hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww nu je het zegt... zag ik jou laatst niet ergens zitten? Op mijn bank ofzo?
Ik vind het altijd een beetje jammer om achteraf te horen dat je bent "gespot"... bedoel, doe het dan goed en spreek me meteen aan
Óf ze hebben alleen een brakke webcam en geen state-of-the-art digicamquote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Mensen die alleen maar van die brakke webcam pics van zichzelf hebben zijn vaak ook niet de mooiste.
Haha da's ook weer waar.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
[..]
ik zou veel te bang zijn dat ik de verkeerde voor me zou hebben
Oh en nog over die fotoboeklinks in sigs: Wat betekent het als je op je ene account wel een link en op je andere account géén link hebt?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef Christine het volgende:
Oké, we kunnen dus een scheiding maken tussen fotoboeksigsingles en niet-fotoboeksigsingles. Interessant.
Stelling:
Fotoboeksigsingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotboeksigsingles
Dan zit je in een identiteitscrisisquote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en nog over die fotoboeklinks in sigs: Wat betekent het als je op je ene account wel een link en op je andere account géén link hebt?
Schizofreenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en nog over die fotoboeklinks in sigs: Wat betekent het als je op je ene account wel een link en op je andere account géén link hebt?
Absolute onzin. Ik heb geen fotoboek, maar schaam me zeker niet voor mijn uiterlijk, dat is nergens voor nodig. Ik heb alleen duadanig veel privé dingen over mij op de site staan die niemand wat aagaan en daarom plaats ik geen foto. Dat heeft meer met zelfrespect dan met schaamte te maken.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is een mooie stelling. Ik denk zeker dat er een (grote) kern van waarheid in zit. Maar ook dat mensen zonder fotoboek zich voor hun uiterlijk schamen (voor zover dat niet hetzelfde is).
En daar heb ik nou schijt aan, alsof er hier mensen komen die ik ken.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Absolute onzin. Ik heb geen fotoboek, maar schaam me zeker niet voor mijn uiterlijk, dat is nergens voor nodig. Ik heb alleen duadanig veel privé dingen over mij op de site staan die niemand wat aagaan en daarom plaats ik geen foto. Dat heeft meer met zelfrespect dan met schaamte te maken.
Privé dingen op fok neerzetten die niemand wat aangaan? Klinkt dubieusquote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Absolute onzin. Ik heb geen fotoboek, maar schaam me zeker niet voor mijn uiterlijk, dat is nergens voor nodig. Ik heb alleen duadanig veel privé dingen over mij op de site staan die niemand wat aagaan en daarom plaats ik geen foto. Dat heeft meer met zelfrespect dan met schaamte te maken.
Privézaken die niemand die ik echt ken iets aangaan!quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Privé dingen op fok neerzetten die niemand wat aangaan? Klinkt dubieus
Van mij wel, maar who cares. 1x googlen op mn gewone naam en je komt mn nickname al tegen. 1x googlen op nickname en je komt op mn weblog, waar ik ook gewoon alles neerzet. Mij maakt het niet uit wie wat leest.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Beach het volgende:
[..]
En daar heb ik nou schijt aan, alsof er hier mensen komen die ik ken.![]()
Over 'geen relatie' bedoel je?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Privézaken die niemand die ik echt ken iets aangaan!
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan zit je in een identiteitscrisis
Shitquote:
Dat, maar ok mijn uiterst dubieuze politieke standpunten etc.quote:
kan me er ook niet aan storen. Wat maakt het nou uit of bekenden van me weten (dat weten bijna alle bekenden trouwens ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Beach het volgende:
[..]
En daar heb ik nou schijt aan, alsof er hier mensen komen die ik ken.![]()
Of dat je bekenden op een feestje heel je postgeschiedenis uit de doeken gaan doenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kan me er ook niet aan storen. Wat maakt het nou uit of bekenden van me weten (dat weten bijna alle bekenden trouwens ook) of ik op fok zit of niet
Tenzij je je bekenden flink aan het afzeiken bent hier dan kan ik me d'r wel weer iets voorstellen
Ik heb wel een homepage-link bij beide accountsquote:
Ik rook geen wiet. Dus voor mij gaat het niet op.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Ik gooi er even een stelling in.
Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
Lijkt me niet hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Ik rook niet, ik zuip alleen enorm veel.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
Oneens. Moet m'n eerste nog steeds opsteken... en dat gaat echt niet gebeuren. Alcohol en tabak doe ik ook niet aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |