Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 01:01 schreef Nagz het volgende:
[..]
Valt mij inderdaad op dat de singles allemaal hun fotoboek-link in hun SIG hebben!
quote:
Dat is een mooie stelling. Ik denk zeker dat er een (grote) kern van waarheid in zit. Maar ook dat mensen zonder fotoboek zich voor hun uiterlijk schamen (voor zover dat niet hetzelfde is).quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet waar. Ik zou eerder de stelling veranderen in:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
Ik heb geen idee of dat zo is... ik heb iig genoeg mensen gezien voor wie dat opgaat, maar ook andersom.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetlequote:Op woensdag 27 april 2005 10:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Zijn wij nu het uitschot van dit topic?
ik ben zoo zelfverzekerdquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Metro2005 voelt een date aankomen tussen christine en bosbeetle
Ik heb geen idee of dat zo is, maar dat komt omdat ik het nog nooit bij de hand heb gehad.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:32 schreef Metro2005 het volgende:
Naar aanleiding van een topic wat ik pas las (zus van vriendin bezwangerd) vraag ik me het volgende af:
Zijn mannen nou echt zo makkelijk te verleiden? Zijn mannen makkelijker te verleiden als vrouwen?
Kunnen vrouwen beter nee zeggen tegen bv vreemdgaan of doen beide geslachten dat net zo hard niet.
graag jullie visie hierop. Ik denk zelf dat mannen makkelijker te verleiden en in bed te krijgen zijn dan vrouwen. Het topic wat ik aanhaalde is daar hét voorbeeld van. Man heeft het een beetje moeilijk, zusje komt schaarsgekleed de kamer in en hoppa![]()
Nou ik denk dat je met een foto wel eerder een reactie kan krijgen. Wat is anders het nut van een fotoboek zonder foto. Als je niet zeker van jezelf bent en toch een foto plaats is het commentaar wat je er op kan krijgen natuurlijk helemaal funest.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:
Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb heel lang geen foto in mijn fotoboek willen hebben, ik niet wilde dat iemand wist wie ik was, omdat er nogal wat bekenden op fok! zitten. Toen later dacht ik, nou ja, goed dan... Boeiuhquote:Op woensdag 27 april 2005 10:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor een deel van de groep zal het met zelfverzekerdheid te maken hebben. Heel veel mensen plaatsen ook geen foto's op het net omdat ze bijv. niet te pas en te onpas herkend willen worden of het nut van fotoboeken niet inzien.
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>. Is mij al 2x overkomen..
Ik ben wel es herkend op straat van fokquote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 27 april 2005 10:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Zelf háát ik foto's,...
Compleet onbekenden mensen dus, die mijn foto op fok/fotoboek hadden gezien. En nog wel vaker dat mensen later zeiden van 'Hey, jij stond toch vanmiddag bij de slijter? Ik stond naast je'quote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen nog gehad met (oude) bekenden. Een onbekende zou wel cool zijn![]()
TGT is ook lelijk en verbergt dat met vage pics in fotoboekquote:Op woensdag 27 april 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
Mensen die alleen maar van die brakke webcam pics van zichzelf hebben zijn vaak ook niet de mooiste.
Het is maar wat je leuk vindt (zou me er alleen maar aan storen).quote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef QyRoZ het volgende:
Het is toch leuk als je in de stad loopt en iemand (die je compleet niet kent) zegt zomaar 'Hey, jij bent toch <nickname>?'. Is mij al 2x overkomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |