abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26542648
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:58 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

ik ben het spoor weer eens bijster. Dat doe je goed
Ik ben niets dan omroeper van oproer. .
  woensdag 27 april 2005 @ 13:01:22 #252
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26542670
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ben niets dan omroeper van oproer. .
degene die met de ratel door de straat 'melaats!' roept, meer niet
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26542706
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

degene die met de ratel door de straat 'melaats!' roept, meer niet
Mijn mystiek is het bedorven voer
Van leugen waarmee de deugd zich uitziekt.
pi_26542862
Begint nu wel een beetje triest te worden met CyanStali3 en Sjunida

Alweer een nieuwe partij: ONS Nederland

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2005 13:09:37 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 13:12:27 #255
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26542926
Goeiemorgen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26542966
Alllllll
pi_26543010
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:14 schreef Monidique het volgende:
Alllllll
ii
pi_26543266
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
http://forum.fok.nl/active
Active Topics
Postopkrikpost.
pi_26543294
Ik wil dus niet racistisch doen he, maar het zijn weer jongetjes met balkjes voor de ogen!
pi_26543666
quote:
Belastingdienst wil eigen tv-programma

DEN HAAG - De Belastingdienst onderzoekt de mogelijkheden voor een eigen dagelijks programma op televisie. Het programma van enkele minuten zou overdag tussen half september en half oktober dit jaar op de buis moeten.
De fiscus ziet het als een van de mogelijkheden om burgers er op te wijzen dat de dienst vanaf 2006 de huur- en zorgtoeslag, tegemoetkomingen voor kosten van huur en zorg, gaat uitkeren. De Belastingdienst keert sinds dit jaar al tegemoetkomingen uit voor kosten van kinderopvang.

Om iedereen goed te informeren over de wijzigingen en burgers op tijd hun aanvragen te laten doen, wordt vanaf augustus een grootschalige voorlichtingscampagne opgezet. De Belastingdienst zet daarvoor naast waarschijnlijk een tv-programma, in ieder geval spotjes op radio en tv en advertenties in dag- en weekbladen in.

In september ontvangen ruim 6 miljoen huishoudens een aanvraagformulier voor de huur- of zorgtoeslag. Wie voor 1 november reageert, krijgt in december voor de eerste keer een toeslag
SMS Belasting AAN naar 666

kosten minimaal 35% van het bruto inkomen p.o.b., afmelden niet mogelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2005 13:43:36 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 13:44:52 #262
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26543769
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil dus niet racistisch doen he, maar het zijn weer jongetjes met balkjes voor de ogen!
He, er is hier 1 Monidique-wannabe, en dat ben ik!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_26543799
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

He, er is hier 1 Monidique-wannabe, en dat ben ik!
Ik wannabe niks. Wannabe's doen na, ik citeer.
pi_26543812
Ik dacht dat euqinimod dat was?
pi_26543831
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat euqinimod dat was?
Niet, ík ben dat!
ii
  woensdag 27 april 2005 @ 13:48:22 #266
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_26543856
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef ii het volgende:
blaat
.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_26543862
Ik heb er niets mee te maken, .
e
pi_26543885
Repeterende entiteiten.
pi_26544021
Deconstructionerend naar verlossing!
pi_26544266
pi_26544466
Terror attacks worldwide more than tripled last year reaching a record high, according to government figures released by a senior House Democrat.
pi_26544527
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
Terror attacks worldwide more than tripled last year reaching a record high, according to government figures released by a senior House Democrat.
Stijging is volledig toe te schrijven aan Irak lijkt me?
pi_26544644
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

quote:
Former intelligence official Larry Johnson first disclosed the new figures when he wrote in his Web log last week that the 2004 numbers would rise to at least 655 from about 172 in 2003.

Waxman’s letter said that of the approximately 650 significant attacks last year, about 300 involved violence in India and Pakistan, leaving some 350 attacks elsewhere in the world — double the total 2003 count.

He suggested this reflected enhanced U.S. efforts to monitor media reports of violence, thereby leading to the identification of “many more attacks in India and Pakistan related to Kashmir.”

Congressional aides said about 10 full-time employees worked on the 2004 count, up from about three in past years, and that this produced a more complete count.
http://www.msnbc.msn.com/id/7643286/
quote:
"In Iraq, where we are spending billions to restore order, terrorist attacks were nine times higher in 2004 than in 2003," said Waxman.
http://www.turkishpress.com/news.asp?id=41009
quote:
Waxman said Russ Travers, deputy director of the National Counterterrorism Center, told congressional aides during a briefing Monday that more than 100 attacks in Iraq were not counted because they were not considered to be international attacks.
http://www.macon.com/mld/macon/news/politics/11495722.htm
  woensdag 27 april 2005 @ 14:17:09 #274
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_26544651
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:48 schreef euqinimod het volgende:
Ik heb er niets mee te maken, .
Deus!
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:23:27 #275
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26545054
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, maar die liepen er daar anders bij. Hun hoofddoek is anders. Tenminste, als je het over nonnen hebt, want andere katholieken heb ik er niet met een hoofddoek gezien, en dat waren er best wel veel.
Wij gaan volgende week naar Kiev en daar wordt het vrouwen toch ook wel ernstig aanbevolen een doek om te slaan als ze een kerk willen bezichtigen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26545096
quote:
>
BREAKING NEWS

Female member of Iraq's transitional national assembly assassinated today in Baghdad, according to emergency police. Details soon.
http://www.cnn.com

En dit zul je de komende maanden nog wel vaker zien.
pi_26545110
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

Echt?

Nog nooit gezien eigenlijk. Maar ik kom ook maar 1 keer per jaar in een hervormde kerk. Daar waren het alleen nonnen, voor zover ik me kan herinneren. Ik heb er ook niet echt op gelet.
Oh ja m'n moeder heeft ook wel eens verteld dat haar moeder of oma ook met bedekt hoofd naar de kerk ging (katholiek).
  woensdag 27 april 2005 @ 14:39:21 #279
89730 Drugshond
pi_26545246
quote:
Kok: Fortuyn had verkiezingen gewonnen
In zijn boek dat volgende week verschijnt, schrijft oud-premier Wim Kok dat het tweede paarse kabinet niet goed is omgegaan met de opkomst van Pim Fortuyn. In het boek 'Met Kok over veranderend Nederland' schrijft hij dat hij er zeker van is dat Fortuyn in 2002 de verkiezingen zou hebben gewonnen als hij niet was doodgeschoten.

Kok blikt in het boek samen met historici Piet de Rooy en Henk te Velde terug op zijn carrière en de val van het tweede paarse kabinet. In zijn boek schrijft Kok dat de politiek in 2002 in een 'maalstroom' was beland. "Alles was op drift, de irrationaliteit had zich van Nederland meester gemaakt."

Kok geeft toe dat zijn opvolger Ad Melkert fouten heeft gemaakt. Kok doelt hiermee op het beruchte televisiedebat waarin hij Fortuyn weigerde te feliciteren met diens verkiezingsoverwinning in Rotterdam. Dit optreden heeft de PvdA niet veel goeds gedaan. Maar ook ontziet hij zichzelf niet. Zo geeft hij toe dat ook hij achteraf de zaken beter anders had kunnen doen. Zo kwam hij de kerk bij de begrafenis van Fortuyn door de achterdeur binnen om zo de mensenmassa te ontwijken. Volgens Kok was dat uit veiligheidsoverwegingen maar hierop schrijft hij: "Ik denk wel eens dat ik dan nog liever had gehad dat me wat was aangedaan."

Op het gebied van de integratie heeft hij in zijn regeerperiode ook enkele steken laten vallen. "Achteraf moet ik wel zeggen dat we te lang hebben uitgestraald dat de problemen met minderheden overwegend terug te voeren waren op sociaal-economische en in veel mindere mate op sociaal-culturele factoren."

Ondanks dit alles begrijpt Kok nog steeds niet goed waar het precies mis ging gedurende de tweede ambtstermijn van paars. Zo was er een paar maanden voor de verkiezingen nog 'een redelijk vertrouwen' van de burgers in de regering.
Melkert was een lul mijnheer Kok.
Een grote
pi_26545256
quote:
145 tt-EEN 145 wo 27 apr 14:22:54
economie ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

N-AFRIKA WIL HULP TEGEN CHINESE DUMPING
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Marokko, Egypte en Tunesië vragen de
Europese Unie om technische hulp om de
dumping van goedkoop textiel uit China
op hun markten tegen te gaan.

De drie Noord-Afrikaanse landen willen
net als de EU maatregelen nemen tegen
oneerlijke concurrentie vanuit China.

Chinese bedrijven kunnen erg goedkoop
werken dankzij leningen van staats-
banken die veelal nooit terugbetaald
worden.

De textielindustrie in de drie Noord-
Afrikaanse landen is erg belangrijk.
Eerder had de EU van de Wereldhandels-
organisatie toelating gekregen om de
Chinese textielimport af te remmen.
zouden ze ook landbouwsubsidies hebben?
pi_26545345
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

quote:
Terrorists staged nearly 200 significant attacks in Iraq in 2004, exceeding the record number of strikes worldwide the year before, according to data the Bush administration gave to Congress but has been withholding from the public.
http://www.azcentral.com/news/articles/0427iraq-attacks27.html
pi_26545376
350 in Kashmir en 200 in Irak, dat is 550 van de 650.
pi_26545406
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Melkert was een lul mijnheer Kok.
Een grote [afbeelding]
Als hij nu nog niet begrijpt waar het misging dan is het maar goed dat hij geen premier meer is.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26545432
quote:
Bedankt voor de extra info
pi_26545476
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als hij nu nog niet begrijpt waar het misging dan is het maar goed dat hij geen premier meer is.
Vind je dan ook dat de 'nieuwe' politiek tot enige verbetering heeft geleid?
pi_26545546
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:45 schreef sizzler het volgende:

[..]

Kok heeft wel gelijk door te stellen dat enkele maanden voor de verkiezingen het er nog zonnig uitzag voor de coalitie, in de peilingen hield toen nog niemand rekening met het CDA of een hele grote rol voor Fortuyn. VVD en PvdA zouden uitgaan maken wie de grootste werd.

Maar dat is dan ook het enige

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2005 14:53:13 ]
  woensdag 27 april 2005 @ 14:50:21 #287
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26545547
Hoe stom kun je zijn, meneer Kok? Meneer Kok die zonodig in alle geschiedenisblaadjes moest komen, kostte wat het kost, die zijn ideologische veren afschudde om zo nog wat extra olie op het vuur te gooien, die door zijn halsstarrigheid Joegoslavie in de kou liet staan, die de wao heeft laten verworden tot wat het nu is.

Ik denk dat meneer Kok een hoop plaatjes in zijn boek heeft verwerkt
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 27 april 2005 @ 14:53:44 #288
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26545619
ben ik weer!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:54:48 #289
89730 Drugshond
pi_26545649
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:
Vind je dan ook dat de 'nieuwe' politiek tot enige verbetering heeft geleid?
Mja..met betrekking tot de integratie zijn een aantal zaken beter bespreekbaar geworden.
-- Dat zou onder links nooit gebeurd zijn. --

"Er is helemaal geen probleem in onze samenleving"
  woensdag 27 april 2005 @ 14:57:54 #290
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_26545728
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_26545808
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:54 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mja..met betrekking tot de integratie zijn een aantal zaken beter bespreekbaar geworden.
[afbeelding]
Is het er echter ook beter opgeworden? Ik zie een veel duidelijkere tweedeling in de samenleving en de sfeer is er oo kbepaald niet beter op geworden .
pi_26545817
quote:

[..]

[afbeelding]
Nederland is er echt op vooruit gegaan onder rechts. De kloof is NOG groter, mensen haten elkaar nog meer, om nog maar over onbegrip te zwijgen. Onder links gingen er geen moskee'en in de fik, werd extreem-rechts niet gebagetalliseerd (aanslagen reduceren tot kwajongensstreken) en had men geen zondebok.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26545819
quote:

[..]

[afbeelding]
Dat hij weg is is in ieder geval een verbetering
pi_26545918
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat hij weg is is in ieder geval een verbetering
En dan huilen over PF die "gepest" werd. Gebeurd nu net zo hard bij anderen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26545938
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nederland is er echt op vooruit gegaan onder rechts. De kloof is NOG groter, mensen haten elkaar nog meer, om nog maar over onbegrip te zwijgen. Onder links gingen er geen moskee'en in de fik, werd extreem-rechts niet gebagetalliseerd (aanslagen reduceren tot kwajongensstreken) en had men geen zondebok.
Paars was links? Overigens geen vergelijking ten tijde van Paars werden geen moslim-critici in Nederland bedreigt en afgezien van het laatste jaar ook maar weinig problemen met "kut-marokkanen" (in ieder geval niet in de media) en "lonsdale-jeugd" (ook niet in de media).

Heb op het moment ook niet het idee dat extreem-rechts wordt gebagataliseerd. Juist het tegenovergestelde, vind dat de aandacht wel erg snel verschoven is in de politiek en media van "kut-marokkaantjes" naar "Lonsdale".
pi_26545959
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dan huilen over PF die "gepest" werd. Gebeurd nu net zo hard bij anderen.
Ik huil niet zo snel hoor
pi_26546106
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Paars was links? Overigens geen vergelijking ten tijde van Paars werden geen moslim-critici in Nederland bedreigt en afgezien van het laatste jaar ook maar weinig problemen met "kut-marokkanen" (in ieder geval niet in de media) en "lonsdale-jeugd" (ook niet in de media).

Heb op het moment ook niet het idee dat extreem-rechts wordt gebagataliseerd. Juist het tegenovergestelde, vind dat de aandacht wel erg snel verschoven is in de politiek en media van "kut-marokkaantjes" naar "Lonsdale".
Right, de overlast die "kut-marokkaantjes" veroorzaken zijn toch ook wel van een HEEL andere orde dan die van Lonsdalers. Het gaat bij Lonsdalers echt om ontwrichting van de maatschappij (gerichte doelen etc etc), terwijl "kut-marokkaantjes" eigenlijk geen echt doel voor ogen hebben.
Integratie was voor PF ook een punt van debat, het is alleen heftiger geworden, niets meer niets minder. De media heeft overigens an sich niets te maken met de regering zelf, je haalt hier twee zaken door elkaar heen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26546323
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Right, de overlast die "kut-marokkaantjes" veroorzaken zijn toch ook wel van een HEEL andere orde dan die van Lonsdalers. Het gaat bij Lonsdalers echt om ontwrichting van de maatschappij (gerichte doelen etc etc), terwijl "kut-marokkaantjes" eigenlijk geen echt doel voor ogen hebben.
Maar beide horen aangepakt te worden, vind het alleen opvallend dat de aandacht in de media en politiek (niet samen) opeens zo verschoven is. Ik vindtrouwens mensen wegjagen uit hun buurt ook ontwrichting van de samenleving, bedoeld of onbedoeld is dan niet van belang.
quote:
Integratie was voor PF ook een punt van debat, het is alleen heftiger geworden, niets meer niets minder.
Je weet toch nog wel hoe er op Bolkestein werd gereageerd toen hij dit op de agenda wou zetten?
Het is heftiger geworden ben ik met je eens maar het was in de media en ook in de politiek lang niet zo'n hot item als nu.
quote:
De media heeft overigens an sich niets te maken met de regering zelf, je haalt hier twee zaken door elkaar heen.
Dat zeg ik dus ook niet, ik stel alleen vast dat in de media en de politiek de aandacht gedeeltelijk verschoven lijkt te zijn
pi_26546359
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef Mutant01 het volgende:

Het gaat bij Lonsdalers echt om ontwrichting van de maatschappij (gerichte doelen etc etc), terwijl "kut-marokkaantjes" eigenlijk geen echt doel voor ogen hebben.
Wat een on-zin! In beide gevallen gaat het gewoon om jongeren die lopen te zieken en voor de rest niets te doen hebben, daar draait het uiteindelijk om. Het gaat bij "Lonsdalers" net zo veel om de ontwrichting van de maatschappij als dat het bij "kut-marokkaantjes" draait om het afslachten van kafirs.
pi_26546366
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nederland is er echt op vooruit gegaan onder rechts. [...]
Als je het over haat hebt dan denk ik dat die er al was, alleen is die van onderhuids naar het publieke debat gegaan. Denk je dat die haat er niet was geweest als links regeerde? 11 september, Al Qaida en moslimterroristen zouden we dan ook hebben.

De term "kutmarokkaan" is overigens door een pvda'er geïntroduceert.

@du_ke: ik vind dat de goede bedoelingen van Fortuyn door zowel de media als de politiek vernaggeld zijn. Hij begon met de "puinhopen van paars". Met name de collectieve sector wilde hij verbeteren. Daarnaast de files tegengaan en de integratie bevorderen. Alleen dat laatste is overgenomen en nog op een verkeerde manier ook. De nieuwe politiek is doorgeschoten op een beperkt deel van een veel bredere en verkeerd geïnterpreteerde visie van Fortuyn.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')