Ik ben niets dan omroeper van oproer.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik ben het spoor weer eens bijster. Dat doe je goed
degene die met de ratel door de straat 'melaats!' roept, meer nietquote:Op woensdag 27 april 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben niets dan omroeper van oproer..
Mijn mystiek is het bedorven voerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
degene die met de ratel door de straat 'melaats!' roept, meer niet
Postopkrikpost.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:25 schreef Monidique het volgende:
http://forum.fok.nl/active
Active Topics
SMS Belasting AAN naar 666quote:Belastingdienst wil eigen tv-programma
DEN HAAG - De Belastingdienst onderzoekt de mogelijkheden voor een eigen dagelijks programma op televisie. Het programma van enkele minuten zou overdag tussen half september en half oktober dit jaar op de buis moeten.
De fiscus ziet het als een van de mogelijkheden om burgers er op te wijzen dat de dienst vanaf 2006 de huur- en zorgtoeslag, tegemoetkomingen voor kosten van huur en zorg, gaat uitkeren. De Belastingdienst keert sinds dit jaar al tegemoetkomingen uit voor kosten van kinderopvang.
Om iedereen goed te informeren over de wijzigingen en burgers op tijd hun aanvragen te laten doen, wordt vanaf augustus een grootschalige voorlichtingscampagne opgezet. De Belastingdienst zet daarvoor naast waarschijnlijk een tv-programma, in ieder geval spotjes op radio en tv en advertenties in dag- en weekbladen in.
In september ontvangen ruim 6 miljoen huishoudens een aanvraagformulier voor de huur- of zorgtoeslag. Wie voor 1 november reageert, krijgt in december voor de eerste keer een toeslag
He, er is hier 1 Monidique-wannabe, en dat ben ik!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil dus niet racistisch doen he, maar het zijn weer jongetjes met balkjes voor de ogen!
Ik wannabe niks. Wannabe's doen na, ik citeer.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
He, er is hier 1 Monidique-wannabe, en dat ben ik!
Niet, ík ben dat!quote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht dat euqinimod dat was?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef ii het volgende:
blaat
Stijging is volledig toe te schrijven aan Irak lijkt me?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
Terror attacks worldwide more than tripled last year reaching a record high, according to government figures released by a senior House Democrat.
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Stijging is volledig toe te schrijven aan Irak lijkt me?
http://www.msnbc.msn.com/id/7643286/quote:Former intelligence official Larry Johnson first disclosed the new figures when he wrote in his Web log last week that the 2004 numbers would rise to at least 655 from about 172 in 2003.
Waxman’s letter said that of the approximately 650 significant attacks last year, about 300 involved violence in India and Pakistan, leaving some 350 attacks elsewhere in the world — double the total 2003 count.
He suggested this reflected enhanced U.S. efforts to monitor media reports of violence, thereby leading to the identification of “many more attacks in India and Pakistan related to Kashmir.”
Congressional aides said about 10 full-time employees worked on the 2004 count, up from about three in past years, and that this produced a more complete count.
http://www.turkishpress.com/news.asp?id=41009quote:"In Iraq, where we are spending billions to restore order, terrorist attacks were nine times higher in 2004 than in 2003," said Waxman.
http://www.macon.com/mld/macon/news/politics/11495722.htmquote:Waxman said Russ Travers, deputy director of the National Counterterrorism Center, told congressional aides during a briefing Monday that more than 100 attacks in Iraq were not counted because they were not considered to be international attacks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |