Je moest een weten hoeveel katholieke vrouwen een "heilige" plek niet zonder hoofdbedekking betreden.quote:
ik zit nu wel te twijvelenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang de bevalling niet in POL-SC plaatvindt, zie ik geen probleem.
Wedstrijdje moederkoek happen voor experts.... (jummie).
Ja, maar die liepen er daar anders bij. Hun hoofddoek is anders. Tenminste, als je het over nonnen hebt, want andere katholieken heb ik er niet met een hoofddoek gezien, en dat waren er best wel veel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je moest een weten hoeveel katholieke vrouwen een "heilige" plek niet zonder hoofdbedekking betreden.
Mijn schoonzus heeft een omslagdoek voor in de kerk, vrijwel gelijk als dat in de foto, maar dat zal wel weer kop in het zand steek gedrag zijn. Erger nog, mijn ex heeft een hoofddoek voor officiele gelegenheden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, maar die liepen er daar anders bij. Hun hoofddoek is anders. Tenminste, als je het over nonnen hebt, want andere katholieken heb ik er niet met een hoofddoek gezien, en dat waren er best wel veel.
Ik ben gek op aziatische meiden.... 3 jr geleden in Singapore geweest (voor mijn werk). En jummie jummie.... die meiden zien er goed en zeer verzorgt uit. (En zeker niet een junk-food buik wat ze hier hebben).quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:40 schreef sizzler het volgende:
Sodeju! Volgend jaar naar Thailand op vakantie!
http://www.arrakeen.ch/thai4/thailandjul04.html
Echt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft een omslagdoek voor in de kerk, vrijwel gelijk als dat in de foto,[...]
Daar wil ik ook heen. Singapore, Maleisië en Thailand. Eerst werken en geld verdienen, dan een sabattical.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben gek op aziatische meiden.... 3 jr geleden in Singapore geweest (voor mijn werk). En jummie jummie.... die meiden zien er goed en zeer verzorgt uit. (En zeker niet een junk-food buik wat ze hier hebben).
Mijn schoonzus is spaanse, daar is het vrij normaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Echt?
Nog nooit gezien eigenlijk. Maar ik kom ook maar 1 keer per jaar in een hervormde kerk. Daar waren het alleen nonnen, voor zover ik me kan herinneren. Ik heb er ook niet echt op gelet.
Mwoa, ik ben bereid om een nummer te roepen..quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Voor DD+-ers hoef je niet naar azie te gaan.... maar the looks.... jummie.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn schoonzus is spaanse, dar is het vrij normaal.
Mijn ex is luthers, en heeft haar hoofdbedekking meer met haar traditionele kleding te maeken dan met het geloof, zij draagt een hoofddoek omdat we een kind hebben.
mijn ex draag iets als dit.
[afbeelding]
Singapore kan ik je zeker aanraden.... het is mijn beeldvorming van de perfecte samenleving.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:54 schreef sizzler het volgende:
Daar wil ik ook heen. Singapore, Maleisië en Thailand. Eerst werken en geld verdienen, dan een sabattical.
Let wel dat bijn 80 % van de jongere vrouwen een "bunader" ( de traditionele dracht ) heeft en een groot deel daarvan ook hoofdbedekking wegens het hebben van een kind.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
mijn ex draag iets als dit.
[afbeelding]
Hm, daar hebben ze zeker nog geen woord voor 'slet' uitgevonden ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Let wel dat bijn 80 % van de jongere vrouwen een "bunader" ( de traditionele dracht ) heeft en een groot deel daarvan ook hoofdbedekking wegens het hebben van een kind.
Het is best mooi hoor, vooral in Oslo op 17 mai, de nationale feestdag.quote:
Met zo'n klederdracht.... alles kapot scheuren in bed en HARD neuken in haar kont.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Hm, daar hebben ze zeker nog geen woord voor 'slet' uitgevonden ofzo?
Genoeg sletten daar hoor, je kan je daar helemaal suf neuken als je wilt.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hm, daar hebben ze zeker nog geen woord voor 'slet' uitgevonden ofzo?
Ben bang dat ze dat wel gewend zijn, desnoods dubbele penetratie.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met zo'n klederdracht.... alles kapot scheuren in bed en HARD neuken in haar kont.
Wie niet horen wil moet maar voelen.![]()
Waar was het ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Genoeg sletten daar hoor, je kan je daar helemaal suf neuken als je wilt.
Noorwegen, de plek maakt niet zoveel uit.quote:
Lijkt wel een beetje op de speelpakjes die ze dragen op de oktoberfeste in Munchen...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is best mooi hoor, vooral in Oslo op 17 mai, de nationale feestdag.
Veel lekkere dingen in hun bunader, en zo geil als boter.
Waarom kan de sc niet altijd gewoon zo ranzig zijn als nu?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de speelpakjes die ze dragen op de oktoberfeste in Munchen...
Alleen die dames kunnen ook 6 volle pullen bier dragen en zijn dus schijnbaar in staat om al het bloed uit je leuter weg te knijpen.
Zweden is ook wel redelijk te doen op dit gebied, denemarken valt wel tegen.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Noorwegen, de plek maakt niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de speelpakjes die ze dragen op de oktoberfeste in Munchen...
Alleen die dames kunnen ook 6 volle pullen bier dragen en zijn dus schijnbaar in staat om al het bloed uit je leuter weg te knijpen.
Dames met uitgewoonde schaamlippen als fjorden dus...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Noorwegen, de plek maakt niet zoveel uit.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dames met uitgewoonde schaamlippen als fjorden dus...
Ja, ik kan mijn vuist wel kwijt ja, maar dat was na de geboorte van mijn dochter.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dames met uitgewoonde schaamlippen als fjorden dus...
Hehe. Vrijdag nog een gesprek met een Amerikaan gehad in een club in Rome. Leuke gast. Ondanks dat het een republikein was. Was erg pro-Bush. Heftige discussie gehad over Irak. Bleek dat hij een F16 piloot was die in Italie was gestationeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Singapore kan ik je zeker aanraden.... het is mijn beeldvorming van de perfecte samenleving.
Schoon, netjes, high-tech and fun... en je kunt er zeker lachen met de Amerikanen.
Had een discussie met een Amerikaan over drugs (and the (ab)use of it)... toen hij hoorde dat ik uit Nederland kwam (sloeg hij op tilt).
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mijn ex zuipt mij ook onder de tafel
En, was het lekker?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:13 schreef Drugshond het volgende:
hahahahahahah...... leuke discussie....
Ik had ooit een discussie met een meid op Parkpop.... ze riep "ik moet plassen". Ik gaf haar de lege wijnfles met op voorwaarde dat ze het wel daarin moest doen (en erop moest zitten). Gaf ze als antwoord terug... is goed.. Maar dan moet je het wel opdrinken.
Damn.......
Je wilt mij onder de tafel zien liggen dan?quote:
Nee niet gedaan.... die meid was zo gek als een deur. En ze had toen al een relatie met een vent die 23 jr ouder was (en ze is later ook getrouwd met die gast).quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En, was het lekker?
Dat zeg ik: meenemen!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ze is namelijk best lekker en wel in voor een dolletje
ben je ueberhaubt zelf ooit geweest?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom zou iemand het ook maar in zijn hoofd halen om een vrouw mee te nemen naar een pol-meet? Ik peins er niet over
nope, maar ik heb wel de foto's op waarde weten te schatten. Ben jij wel eens geweest?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ben je ueberhaubt zelf ooit geweest?
We hebben al twee keer een vrouw meegehad hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom zou iemand het ook maar in zijn hoofd halen om een vrouw mee te nemen naar een pol-meet? Ik peins er niet over
De laatste was extreem-rechts heb ik gehoordquote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
We hebben al twee keer een vrouw meegehad hoor.
Die liggen in een massagraf van FOK!.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:20 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er met Sjun en co gebeurt?
Dudok, daar kom ik waarschijnlijk colegas tegen dus liever niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat zeg ik: meenemen!
Wie regelt een meet?
Wat gaan we doen?
Bij een uitzending van Den Haag Vandaag zitten? In café Dudok?
Zie het grafstenentekst topicquote:Op woensdag 27 april 2005 00:20 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er met Sjun en co gebeurt?
B&W ?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dudok, daar kom ik waarschijnlijk colegas tegen dus liever niet.
En jij betaald hun ticket?
Ja de eerste en de tweedequote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nope, maar ik heb wel de foto's op waarde weten te schatten. Ben jij wel eens geweest?
Welk nummer had de laatste?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja de eerste en de tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |