Have fun PyTh!quote:Op maandag 25 april 2005 21:17 schreef PyTh het volgende:
Ik ga offline en me verder klaarmaken voor de trip naar Milaan zometeen.
Tot Donderdag
Ik las het net ookquote:Op maandag 25 april 2005 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze worden wel erg wanhopig in rotterdam eigenlijk
Davids polsen voor een overgang naar feyenoord
hoop het niet...dan heeft PSV nog kansquote:Op maandag 25 april 2005 21:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier PyTh...
Moge de beste (hehe) winnen
ja iets van 10-1 ofzoquote:Op maandag 25 april 2005 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel tegen 1?
Tssk, de vorige TT ging over de afterparty kwa miet.quote:Op maandag 25 april 2005 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk een TT zonder psv feestje, kan ik weer posten.
wel eerlijk zijn Bloez, stiekum ging ie over PSVquote:Op maandag 25 april 2005 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tssk, de vorige TT ging over de afterparty kwa miet.
tegen a3quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 22:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm, vraagje, is de meet al geweest enzo?
ja, kijk maar in t meet topic, [VBL meeting] 23 april in Utrecht, deel 3quote:Op maandag 25 april 2005 22:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ehm, vraagje, is de meet al geweest enzo?
had ze t weer aanquote:Op maandag 25 april 2005 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog Dione-fans die bij de Washcare-insiders willen gaan horen
Nee, had er nog een oud filmpje van, maar die ken je dusquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 22:28 schreef Dos37 het volgende:
is fok traag
quote:of ligt het aan mij
quote:Op maandag 25 april 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
tegen a3![]()
nog wel er was nog een mooi prut daar op het veld allemaal rood witte slierten
Zo traag als str... in een trechter.quote:Op maandag 25 april 2005 22:28 schreef Dos37 het volgende:
is fok traag of ligt het aan mij
Nee veld 4 maar daar lagen de stukken confetie nog.quote:Op maandag 25 april 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dus jullie moesten op het hoofdveld.
Ga je gewoon voor rechten of echt voor die topplaatsen?quote:Op maandag 25 april 2005 22:28 schreef VoreG het volgende:
Pffff net een hele brief met motivatie gemaakt voor de opleiding Utrecht Law College. Morgen maar op de bus doen, ben benieuwd of ik word uitgenodigd voor een gesprek!
quote:Op maandag 25 april 2005 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, had er nog een oud filmpje van, maar die ken je dus
Voor die topplaatsenquote:Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je gewoon voor rechten of echt voor die topplaatsen?
Inderdaad.quote:
Dat soort films zijn prima voor bijslapenquote:Op maandag 25 april 2005 22:10 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat een film in zn bed kijken en daarna weer bijslapen
winkelze morgen...en niet te veel kopen hequote:
kusje op je buikje dan....is het zoooooooo weer overquote:Op maandag 25 april 2005 23:00 schreef Blumchen het volgende:.. Hoi hoi..
Vanavond is stom.. Heb buikpijn enzo
Dat kan ja, daar stond de feesttent ergens.quote:Op maandag 25 april 2005 22:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee veld 4 maar daar lagen de stukken confetie nog.
ook nog even stukje van Arsenal - Spurs gekenen c+ in de kantine is ok
Ik ga naar bed nu, misschien bij het ontbijt straks!quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor een biertje, wie nog meer?
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor een biertje, wie nog meer?
owww dat ken ik, ik lag de eerste keer bijna met beebie op de grondquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
Het bed is weer verlaagd, eens kijken hoe lang het duurt voor ik mijn been breek in slaperige toestand....
gefeliciteerd, jammer nu is Chelsea nog geen kampioenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
BACO GRAAG!
WE BEAT THE SCUM,Mijn dag is weer helemaal goed
rondje van mij!!!!!!! ole hij is wegquote:Lucille online Door Lucille (Forum Admin) - maandag 25 april 2005 @ 23:03 profiel edit quote
Smartass
Usericon van Lucille DiegoArmandoMaradona is 2 maanden weg wegens trollenen en bewust mensen irriteren.
Kiezen uit 2 slechten kies ik toch voor een felicitatie aan de gunners en aan jou en o.a.Tong..quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
BACO GRAAG!
WE BEAT THE SCUM,Mijn dag is weer helemaal goed
Yups. Maak mij niet te vaak een keer echt boos is de boodschap.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
algemen ban of niet?
Thanks maar beantwoord ff mijn vraag aubquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Kiezen uit 2 slechten kies ik toch voor een felicitatie aan de gunners en aan jou en o.a.Tong..
We houden het in de smiezen, eventueel met jullie alertheid.quote:
quote:
ik geloof niet idd dat er ooit zo'n saamhorigheid mbt dat is geweest hier,het kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We houden het in de smiezen, eventueel met jullie alertheid.
Die heeft er al vaak genoeg eentje gehad, net als jij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Algehele ban inderdaad.
Jammer dat SCH er geen heeft.
Helaas werd ik altijd van het hele forum afgegooid en SCH slechts voor een weekje uit NWS, waardoor hij zijn onzin nog elders kan tentoonspreiden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft er al vaak genoeg eentje gehad, net als jij.
Dat zou erg leuk zijn!quote:
je bedoelt deze helden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, verder over tot de orde van de dag: ik geloof dat er morgen een Nederlands boerencluppie moet spelen.
idd de aanstaande CL winnaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo, verder over tot de orde van de dag: ik geloof dat er morgen een Nederlands boerencluppie moet spelen.
Het lijkt mij een wereldstunt als jullie van Milan gaan winnen, want de winnaar van die pot is net als toen jullie Real uitschakelden de winnaar van de EC1 CL.quote:
Dat was mijn gedachte ook voor als Arsenal het zou halen,al zou ik er een lening voor af hebben moeten sluitenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
dat k dat nog mee zou mogen maken. maar k durf er niet over na te denken, zeker is wel, mochten we de finale halen dan ga k er alles aan doen om daar heen te kunnen gaan!
k vind dat k t maar van mn vader moet krijgen, die bezocht ooit één voetbalwedstrijd.......... de finale van Feijenoord in Milaan in 1970.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook voor als Arsenal het zou halen,al zou ik er een lening voor af hebben moeten sluiten
tssj,Gloryhunterquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vind dat k t maar van mn vader moet krijgen, die bezocht ooit één voetbalwedstrijd.......... de finale van Feijenoord in Milaan in 1970.
quote:
Sprak er met Tony ook nog over op de meet, die had er ook al geld voor opzij gezetquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
dat k dat nog mee zou mogen maken. maar k durf er niet over na te denken, zeker is wel, mochten we de finale halen dan ga k er alles aan doen om daar heen te kunnen gaan!
Ik baal er nog steeds van dat ik de finale van Ajax 1971 waar ik naar toe kon aan mij voorbij heb laten gaan, dus als je ooit de kans krijgt om er eentje mee te maken, sluit die lening dan maar af.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
k vind dat k t maar van mn vader moet krijgen, die bezocht ooit één voetbalwedstrijd.......... de finale van Feijenoord in Milaan in 1970.
Xena alweer een keerjte ontsnapt van t balkon?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Mietjes.
hoezo flauw?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Mietjes.. en flauw ook trouwens.
iddquote:
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd
buiten dat t feit dat Kelly een man was het is gewoon te dom om de voeten nog op te vegen
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik schat die kut als een dichtgeschroeide oorlogswond.
Jongen, ga eerst es ff rustig zitten en neem een nip van het biertje dat Spidey voor je klaargezet heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verdomme, moet morgen de trein van kwart voor 10 hebben, en ik kan mn slaapzak nergens vinden
Lekker dank jequote:Op dinsdag 26 april 2005 02:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jongen, ga eerst es ff rustig zitten en neem een nip van het biertje dat Spidey voor je klaargezet heeft.
ah, volgens mij heb ik em gevonden!quote:
Nou komt door die wedstrijd van gisteren en nou moet ik vandaag weer 90 min voetballenquote:
Dammen ook...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, ook mogge.
Schaken kan ook best vermoeiend zijn, serieus.
Idd.quote:
Dat is nog te doen, IMO. Ben meer van het rapid-tempo. (15-30 minuten p.p.p.p.), en in lange partijen heb ik vaak moeite om mijn concentratie vast te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
Je hebt dus wel gewonnen...
Ik speelde meestal 3 partijen van een uur op een avond.
klok erbij, ieder een half uur.....not funny
Daar wen je wel aan. Met een half uur kwamen we meestal ook nog tijd te kort.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is nog te doen, IMO. Ben meer van het rapid-tempo. (15-30 minuten p.p.p.p.), en in lange partijen heb ik vaak moeite om mijn concentratie vast te houden.
Ach ja, bij schaken is het niet anders. Vaak zat gehad dat ik in een snelschaak potje m'n toren weggaf, en de tegenstander 2 lopers ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan. Met een half uur kwamen we meestal ook nog tijd te kort.
Sneldammen vind ik ook niet zo leuk. Dan maak ik te snel stomme fouten.
lekkerquote:
volgende maar meteen slapen danquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:02 schreef SCH het volgende:
7 uur naar bed gegaan en voel me nog steeds bagger
TT....lieverdquote:
en ineens ben je aan de dunnequote:
Tja...snap er niets van.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:25 schreef Bjoro het volgende:
Je hebt geen last van je darmen, dat zijn gewoon vlinders in je buik
Ja, maar dan in mijn eigen buikquote:
aaaaahhhhhhhhh.....wat lievquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon plaatsvervange papa-bevallingszenuwen heb
een goed gevoel en naastenliefde zijn onbetaalbaar !quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zal het maar hebben, wat koop ik er voor![]()
Watje! Ik wil hem gewoon 1 dag in de week, heb ik recht opquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een goed gevoel en naastenliefde zijn onbetaalbaar !
weet ik wel, probeer het eens in een batman-pak op het dak van Paleis Soestdijk !quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Watje! Ik wil hem gewoon 1 dag in de week, heb ik recht op![]()
LUL. Dat pak past me niet meer, dat weet je bestquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik wel, probeer het eens in een batman-pak op het dak van Paleis Soestdijk !
Je kunt mijn Robin-pakje wel proberen !quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
LUL. Dat pak past me niet meer, dat weet je best
Het kruis is uitgescheurd, weet je nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je kunt mijn Robin-pakje wel proberen !
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]was ik helemaal vergeten....wat hebben we lol gehad hè toen........
Heb ik niet nodig engeltjequote:trouwens je bent toch niet stiekum aan het trainen voor theatersporten hier op Fok! hè, boefje ?
heb andere berichten gehoordquote:
maar zou graag een keertje met eigen ogen het tegendeel willen belevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!![]()
of jij teveel Fok!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
Bedrijfsleider is een beetje boos op me.....
staat een beetje domme fout op tekening.....
Maar ja, hij zal wel een beetje veel stress hebben.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zou graag een keertje met eigen ogen het tegendeel willen beleven![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik staar al 15 min naar de planning die ik moet maken... wil niet echt lukken eigenlijk... denk iets te veel aan vanavond...![]()
Is het al 17:00 ??
maar staat Haarlem/Hoofddorp oid nog op jullie kalender ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook.
Nee serieus, zaterdag ging het echt heel goed.
Dit seizoen niet meer. Toch een x naar Utrecht komen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar staat Haarlem/Hoofddorp oid nog op jullie kalender ?
Heeft die een ban dan ?? of komt hij niet meer terug ??quote:
2 maanden zelfs.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heeft die een ban dan ?? of komt hij niet meer terug ??
Yup, hij voegde me toe op msn en vroeg of ik "nu blij ben"quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
kan helaas niets beloven !quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit seizoen niet meer. Toch een x naar Utrecht komen.
En, hoe sliep de slaapzak?quote:
Maar waarom spreekt hij jou erop aan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:46 schreef cultheld het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat hij serieus al 25 is.
Omdat ie de enige PSV-er is met z'n msn-adres openbaar in z'n profiel?quote:
nee hoor er zijn er meer. Heb t zelfde probleem appelsientje kan me niet concentreren op mn schoolwerk dus heb k fok maar weer even aangezwengeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Omdat ie de enige PSV-er is met z'n msn-adres openbaar in z'n profiel?
Goede vraag; Hij voegde me toe, beweerde dat ik hem had laten bannen etc.quote:
Alsof er mensen naar jou luisteren!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goede vraag; Hij voegde me toe, beweerde dat ik hem had laten bannen etc.
Het verschil is dat ik eigenlijk nooit persoonlijk word op fok.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
Jij hebt ook geen onbezoedeld verleden cultheld
Bans zijn voor losers![]()
zal wel snel met een kloon op de proppen komen !quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
iddquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef rubbereend het volgende:
en volgens mij hadden we Diego wijs gemaakt dat users die er meer dan één jaar zitten de mogelijkheid hebben iemand weg te stemmen
er moeten slachtoffers vallenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
AppelsientjeFok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Hier begint het bewolkt te wordenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebber. De eerste aflevering zwerft al weer rond op de torrent-sites (pre-air).
ooooooohhhhhhh.....zit je daarquote:
nee man dat is niet bij blikkie-trap, dan moet je de bal wegschieten .....suffie !quote:
Blikspuit bedoel jequote:Op dinsdag 26 april 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee man dat is niet bij blikkie-trap, dan moet je de bal wegschieten .....suffie !
Hulde!quote:
Nou de echte had er ook wel een handje vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hulde!
Iemand die zo'n grote voetbalheld zo ten schande maakt...
Lijstjes spammen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou de echte had er ook wel een handje van
Nee zijn naam ten schande makenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
AppelsientjeFok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Dat moet ie zelf weten, maar zo'n pubertje....quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou de echte had er ook wel een handje van
Pfff omg, succes met de papierwinkel en het IBG..quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:stomme school
NOu hebben ze aan het begin van het jaar mijn onderwijskaart nie naar de ibgroep opgestuurd.. dus zeggen ze nu..Hey jij zit nie opschool.. dus geen stuffie voor jou... De homo's
Klopt, je zit in de kroeg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
Hey jij zit nie opschool
Daar komen ze in april achter?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:stomme school
NOu hebben ze aan het begin van het jaar mijn onderwijskaart nie naar de ibgroep opgestuurd.. dus zeggen ze nu..Hey jij zit nie opschool.. dus geen stuffie voor jou... De homo's
Schijnt dan ook dat de IB-groep getraind wordt door Ronald Koeman.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:48 schreef pascalheister het volgende:
ach de IB groep, 1 grote bende daar
Sterkte met de IB... ik heb ook eens problemen met ze gehad... daar krijg je niet snel iets voor elkaar... de eikels...quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:stomme school
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Schijnt dan ook dat de IB-groep getraind wordt door Ronald Koeman.
huh god dat lijkt me echt kloten ik kan nie eens meer zonderquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:stomme school
dan zou ik dat maar eens gauw opzeggen dan, er hangt je een dikke boete boven het hoofd en je moet alles terug betalenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
Mijn vriendin krijgt zelfs stuffi terwijl ze al klaar is met school.
Nou ik kan ook niet zonderquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
huh god dat lijkt me echt kloten ik kan nie eens meer zonder
Je bent wezen stappen op maandag?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
ZO, weer thuis. Wat een waanzinninge avond.
weer die homo'squote:Op dinsdag 26 april 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:stomme school
![]()
dus geen stuffie voor jou... De homo's
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:58 schreef JaWi het volgende:
En VoreG, het shirt deed het erg goed bij de vrouwen hoor![]()
.
Doe ik wel vakerquote:
Ik meen het! Geen seconde spijt van gehadquote:
Ok, wanneer ik zulke berichten lees, baal ik dat ik in de Achterhoek woon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker.
Amsterdam, kroegen zat. Meander grote studentendiscotheek met bier voor 70 cent. Hoop mooie vrouwen
. En dansen bij jansen
.
Dat geeft de kwaliteit dus aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zelfs de toiletjuffrouw vroeg waar ik hem vandaan had.
Zou ik sowieso al doenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, wanneer ik zulke berichten lees, baal ik dat ik in de Achterhoek woon.
70 centquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker.
Amsterdam, kroegen zat. Meander grote studentendiscotheek met bier voor 70 cent. Hoop mooie vrouwen
. En dansen bij jansen
.
Dat had ik dus ook net alleen dan in twente zeg maarquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zelfs in Zeeland kan je op maandag stappen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm, nu ik er nog eens over na denk trouwens.. In Doetinchem en Zelhem kun je dan wel niet stappen op maandag, maar in Wehl wel. Alleen komt daar op maandag alleen maar fout volk van 30+.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs in Zeeland kan je op maandag stappen hoor
Tis niet druk, maar je moet het toch altijd zelf gezellig maken
Volgens mij schijnt er vanavond wat te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef tong80 het volgende:
Goedemiddag. Koffie graag.
Is er nog voetballen vandaag ?
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef tong80 het volgende:
wat voor soortquote:
geloof DFB-pokalquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef tong80 het volgende:
heb al een bevrucht eitje thuisquote:
ik zit hier nog 2 en half uur opgeslotenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heerlijk
Kan ik daarna gelijk even helemaal naar het winkelcentrum
Zeg woon jij in de buurt van Varsseveld ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm, nu ik er nog eens over na denk trouwens.. In Doetinchem en Zelhem kun je dan wel niet stappen op maandag, maar in Wehl wel. Alleen komt daar op maandag alleen maar fout volk van 30+.
* appelsientje steekt netjes zijn hand op!quote:
Hoeveel was hetquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef JaWi het volgende:
Vriend van mij kreeg nog een boete voor wildplassen.
Ja, ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg woon jij in de buurt van Varsseveld ?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
Zo de punten zijn ook weer binnen voor de manager... echt slecht resultaat dit keer... toch maar ff wat veranderen..
Maar ik sta ruim! boven rubbereend
Maandagavond stappen in Amsterdam is best leukquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker.
. En dansen bij jansen
.
Ik heb daar een vaste naam voor uit m'n hoofd geleerd. Als ik aangehouden word, heb ik geen legitimatie bij me en heet ik Yunus Öslu uit Lichtenvoorde.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
50 euro. Ik stond 4 meter verderop te zeiken maar kreeg er geen.
Ja, hier vragen ze alleen om een legitimatie. Heb je er geen bij je dan ben je toch wel de sjaakquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb daar een vaste naam voor uit m'n hoofd geleerd. Als ik aangehouden word, heb ik geen legitimatie bij me en heet ik Yunus Öslu uit Lichtenvoorde.Ik ben er nog nooit mee gepakt.
hier zijn ook kroegen zat, daar hoef ik niet voor naar Adamquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
oow mijn record is nog maar 100 euro gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
50 euro. Ik stond 4 meter verderop te zeiken maar kreeg er geen.
en dan ga je strax ook nog naar Den Haagquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar geen kroegen die op maandagnacht in Doetinchem open zijn, hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier zijn ook kroegen zat, daar hoef ik niet voor naar Adam:{
Ga jij dan wel eens naar de radstake? (hoe je dat ook schrijft) die disco met de boom in het middenquote:
Daar heb ik reeds kennis mogen maken met "De Bierkelder". Alleen maar bier.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan ga je strax ook nog naar Den Haag
De vergane glorie danquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar geen kroegen die op maandagnacht in Doetinchem open zijn, hoor.
muwahahaquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:Bloem, scholen en de IB-Groep
wat een zooi is t toch
[..]k sla toch pas definitief toe in de laatste race, tot die tijd heb je nog de eer om boven me te staan
![]()
Niet vaak meer. Ik ben die racistische portiers die mij en mijn beste vriend (als we met een groep van 15 man zijn, worden wij er als enigen uitgepikt omdat we niet blank zijn) er standaard uit halen voor controle. Ik ben meer een Arena-man en ik ga vaak naar Paddy's etc.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga jij dan wel eens naar de radstake? (hoe je dat ook schrijft) die disco met de boom in het midden![]()
Daar kom ik niet inquote:
Dat is markelo ben ik laatst nog geweestquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
ben ooit eens in Bills Bar geweest is dat ook daar in de buurt?
en appelsientje, k heb slecht nieuws voor je Alonso valt de volgende GP uit.
Over Markelo gesproken: Ik ga maar eens naar de Dieka binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is markelo ben ik laatst nog geweest
wel een leuke tent
O oke dat is wel vervelend... ik ken daar helemaal niks in de omgeving (kom uit ermelo dus niet in de buurt) , behalve de radstake.. paar jaar geleden hebben we op de vakantie een paar meiden ontmoet en die kwamen uit varsseveld.. en daar zijn we een paar keer naar toe gegaan, was toen erg gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet vaak meer. Ik ben die racistische portiers die mij en mijn beste vriend (als we met een groep van 15 man zijn, worden wij er als enigen uitgepikt omdat we niet blank zijn) er standaard uit halen voor controle. Ik ben meer een Arena-man en ik ga vaak naar Paddy's etc.
Dat is daar ook dat is mooierquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over Markelo gesproken: Ik ga maar eens naar de Dieka binnenkort.
hheeejjjjquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
idd Markelo, was wel een leuke tent je, alleen dat taaltje daar
Die boom is inderdaad vrij apart ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke dat is wel vervelend... ik ken daar helemaal niks in de omgeving (kom uit ermelo dus niet in de buurt) , behalve de radstake.. paar jaar geleden hebben we op de vakantie een paar meiden ontmoet en die kwamen uit varsseveld.. en daar zijn we een paar keer naar toe gegaan, was toen erg gezelligvooral met die dames dan
en ik was echt zo verbaasd dat ik daar een boom tegen kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |