quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef thaduck het volgende:
Nope
quote:En waarom?
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....quote:
Kevin? Tis of Kelly of Ferry maar geen Kevinquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....Ik ben man en val op VROUWEN. En Kevin is nou niet bepaald een vrouw..
![]()
Jij wel??quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
Heb jij dan geen principes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
En jij TS?
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Ik moet er net zo goed niet aan denken met een transeksueel seks te hebben als met een manwijf. Die ellen ten Damme ziet er trouwens helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |