abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 18:34:10 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26502143
Welkom in het Nintendo Revolution Topic!

Een fake Revolution logo .

Revolution geruchten / info
quote:
Gyroscopische controls
Momenteel heeft Nintendo in een paar GBA games (Yoshi's Universal Gravitation, WarioWare Twisted!) gyroscopen geïmplementeerd, waarmee de gamewereld te beïnvloeden is door de handheld te draaien en te kantelen. Deze technologie zal ook in de unieke controllers van de Revolution geïmplementeerd worden. Niet elke game zal deze ondersteuning hoeven bieden, maar de technologie zal wel aanwezig zijn en in ieder geval één launchgame zal er volledig gebruik van gaan maken.
Touchscreen/pad
Als voortvloeisel uit de Nintendo DS, zullen de controllers van de Revolution ook van een touchscreen voorzien worden, of zal een zelf ontwikkelde PDA onderdeel uit gaan maken van de controller. De mogelijkheden hiermee zijn in principe onbeperkt, gezien de controlmogelijkheden hiermee sterk uitgebreid kunnen worden. Zeker in combinatie met de gyroscopen.
Wireless
Net als de Xbox 360, zal ook de Revolution standaard met draadloze controllers geleverd worden. Het zal echter nog veel verder gaan dan enkel de controlinterface, en meer richting serieuze data transfers en communicatie gaan. Dit kan gebeuren tussen het touchscreen en de console, tussen spelers zelf, van Revolution naar DS, van Revolution naar een PC en natuurlijk ook tussen Revolution consoles onderling.
Stereoscopisch beeld
De grootste vernieuwing zit hem echter in de manier waarop de games gevisualiseerd worden. Deze worden namelijk zodanig geprojecteerd, dat een werkelijk drie dimensionaal beeld ontstaat met ware diepte. Deze technologie zal vergelijkbaar zijn met 3D films zoals de IMAX features, waarbij de gebeurtenissen op het scherm echt uit het witte doek lijken te springen. Dit zorgt voor een veel interactievere beleving.
Bevestigde informatie

Backwards compatible
Speel je oude gamecube spellen op de nieuwe Revolution!

Wifi enabled
De Revolution zal Wifi enabled zijn, en in principe betekent dit dat je zonder utp kabels online kunt gamen!

Vorig Topic

[ Bericht 4% gewijzigd door MMaRsu op 26-04-2005 12:28:45 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26502171
Post het hier nog maar eens want net werd het wel erg snel van de hand gedaan:
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:22 schreef P-Style het volgende:
Goh... toevallig is dit de enige functie waar ik het nut wèl van inzie.
Racespellen
quote:
Zie je het al voor je?! Een console spel spelen, waarbij geen ènkele knop kunt voelen?!
Ja. Is dat zo raar... ?
quote:
Er is nog niet veel bevestigd, maar Nintendo heeft al wèl bevestigd dat je dit ding op tv's en op vga-schermen kunt aansluiten. Daar zijn consoles voor gemaakt. Denk je nou echt dat er een apart projectie apparaat komt speciaal voor de Revolution? Lijkt me niet.
Dat is de vraag hoe ze het gaan doen, maar dat patent en de Cube add-on op de E3 wijzen er toch echt op dat dit gaat gebeuren...
quote:
En wat bedoel je hiermee? Het is toch gewoon een hoop gehype en gelul?!

Nee.
quote:
Touchscreen. Dit gaat natuurlijk nóóit werken hè? Hoe wil je ooit een handzame controller maken met alle knopjes die ook op de Gamecube controller zaten èn een touchscreen erop?! Die touchscreen zou alleen zin hebben voor de daarvoor ontwikkelde titels. Maar vooral het feit dat je nooit naar je tv en touchscreen tegelijk kunt kijken, wat bij de DS wel kan omdat die schermpjes daar vlak boven elkaar zitten, maakt dit een onzinnige feature. Bovendien worden je controllers wel erg duur zo.
Je denkt veel te stom. Een deel van de knopjes zou zeker weggehaald worden. Nintendo zou toch geen A/B knoppen gebruiken? Touchscreen kan zeker wel nut hebben, en waarom zou je naar beiden moeten kijken dan?
quote:
Wireless. Oké... dan willen dus een revolutionaire controller maken met een trilfunctie, gyroscopische controls èn een touchscreen... die ook nog een wireless is? Veel plezier met opladen!
of niet.
Eventueel zou je zelfs wireless recharge kunnen doen. Maar zoals gezegd we zullen wel zien wat het wordt heh.
/edit
Overigens:
quote:
Eastman Kodak Company today showcased a significant innovation that allows video-game players, earth scientists and a host of others to experience three-dimensional images without glasses or headgear of any type - creating the sensation of actually being a part of the image.
klik
Maar of je er nou een aparte TV voor nodig hebt vraag ik me nog steeds af.
/edit
En als je alleen een add-on nodig zou hebben voor zulke beelden, dan heb je dus geen speciale apparatuur nodig.. ?
  maandag 25 april 2005 @ 18:45:53 #3
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26502350
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef MMaRsu het volgende:

Het waarschijnlijke Revolution logo :
[afbeelding]
Waarschijnlijke Revolution logo? Het is nep, lieverd. NEP!!!!!!!

Naar aanleiding van deze fake Revolution plaatje (sommige mensen dachten echt dat dit 'm was):

Heb ik ook maar effe een concept gebakken:

Tja. 't Is wat he. Zo'n revolutie.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 25 april 2005 @ 18:48:26 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26502400
Ow oke, pas het gelijk ff aan
pi_26502424
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:35 schreef Xrenity het volgende:
Post het hier nog maar eens want net werd het wel erg snel van de hand gedaan:
Goed.. dan ga ik er nog een keer op in.
quote:
Racespellen
Bijvoorbeeld...
quote:
Ja. Is dat zo raar... ?
Natuurlijk is dat raar! Als jij naar je tv kijkt en je kun je knoppen niet voelen, hoe de hel moet je dan weten waar je knoppen zitten?!
quote:
Dat is de vraag hoe ze het gaan doen, maar dat patent en de Cube add-on op de E3 wijzen er toch echt op dat dit gaat gebeuren...
Dat wijst op helemaal niks.
quote:

Nee.
Ja!
quote:
Je denkt veel te stom. Een deel van de knopjes zou zeker weggehaald worden. Nintendo zou toch geen A/B knoppen gebruiken? Touchscreen kan zeker wel nut hebben, en waarom zou je naar beiden moeten kijken dan?
Ik denk niet stom. Als je wil dat je apparaat bw-compatible is met GameCube games (en dat is bevestigd) dan kun je geen knoppen weghalen. Touchscreen heeft geen nut en ik heb al minstens 3x uitgelegd waarom! Alleen een touch-D-pad zou nog leuk kunnen zijn.
quote:
Overigens:
klik
Maar of je er nou een aparte TV voor nodig hebt vraag ik me nog steeds af.
Als je je eigen link nou eens zou volgen en de boel daar doorleest dan heb je je antwoord.
quote:
En als je alleen een add-on nodig zou hebben voor zulke beelden, dan heb je dus geen speciale apparatuur nodig.. ?
Oké, voor de vierde keer... de Revolution gaat gewoon gebruik maken van je tv of computermonitor. Die zijn niet geschikt voor een stereoscopisch 3D-beeld.
  maandag 25 april 2005 @ 18:56:09 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26502538
Nintendo heeft zelf al een keer gezegd dat het aansluiten van de Revo op een televisie een achterhaalde gedachtengang is.

Ik snap overigens niet waarom je niet zou weten waar de knoppen zitten. Je stelt dat ding zelf in, dan weet je heus wel waar je ze geplaatst hebt. Ik heb zelf ook liever een controller met knoppen, maar weet jij veel, misschien vind je dit zelf ook wel prettiger, je weet het niet, want je weet ten eerste niet hoe dit uitgewerkt gaat woren, en ten tweede heb je het nog nooit geprobeerd.

quote:
quote:
Nee hoor, ooit van oogkleppen gehoort?
pi_26502598
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:49 schreef P-Style het volgende:
Natuurlijk is dat raar! Als jij naar je tv kijkt en je kun je knoppen niet voelen, hoe de hel moet je dan weten waar je knoppen zitten?!
Je weet nog niet eens op welke manier het touchpad geintegreerd gaat worden. Volgens mij moet het wel te doen zijn, zeker na wat gewenning.
quote:
Wel, maarja, welles nietes verhaal.
quote:
Ik denk niet stom. Als je wil dat je apparaat bw-compatible is met GameCube games (en dat is bevestigd) dan kun je geen knoppen weghalen. Touchscreen heeft geen nut en ik heb al minstens 3x uitgelegd waarom! Alleen een touch-D-pad zou nog leuk kunnen zijn.
Kun je wel. Je kunt op het touchpad toch de cube knoppen programmeren? Dat is toch het hele idee van de touchpad? Dat de devs niet vast zitten aan 1 knoppen layout... ?
quote:
Oké, voor de vierde keer... de Revolution gaat gewoon gebruik maken van je tv of computermonitor. Die zijn niet geschikt voor een stereoscopisch 3D-beeld.
We'll see
pi_26502674
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendo heeft zelf al een keer gezegd dat het aansluiten van de Revo op een televisie een achterhaalde gedachtengang is.
Inderdaad en daarom kun je'm nu ook op je computermonitor aansluiten!
quote:
Ik snap overigens niet waarom je niet zou weten waar de knoppen zitten. Je stelt dat ding zelf in, dan weet je heus wel waar je ze geplaatst hebt. Ik heb zelf ook liever een controller met knoppen, maar weet jij veel, misschien vind je dit zelf ook wel prettiger, je weet het niet, want je weet ten eerste niet hoe dit uitgewerkt gaat woren, en ten tweede heb je het nog nooit geprobeerd.
Dus jij weet zonder te kijken waar op een glad oppervlak knoppen zitten? Doe nou niet zo naïef, dit gaat natuurlijk nooit werken!
quote:
Nee hoor, ooit van oogkleppen gehoort?
Ja.. maar ik denk niet dat ìk degene ben die ze op heeft!
pi_26502710
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:00 schreef Xrenity het volgende:
Je weet nog niet eens op welke manier het touchpad geintegreerd gaat worden. Volgens mij moet het wel te doen zijn, zeker na wat gewenning.
...
Kun je wel. Je kunt op het touchpad toch de cube knoppen programmeren? Dat is toch het hele idee van de touchpad? Dat de devs niet vast zitten aan 1 knoppen layout... ?
Grappig... in dat gerucht ging het nog over een touchscreen en jullie maken er zelf ineens een touchpad van.
pi_26502759
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Grappig... in dat gerucht ging het nog over een touchscreen en jullie maken er zelf ineens een touchpad van.
Iwata heeft een tijd geleden gezegd dat er GEEN Touch screen in kwam. En tja, dat gerucht is een soort van basis, maar ook nog niet 'precies', er zal dus ook wel wat anders zijn dan hij zegt.
  maandag 25 april 2005 @ 19:10:10 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26502791
En ik wel cker .

Tuurlijk kan ik op een plat oppervlak iets weten te vinden, als ik het zelf instel. probeer het anders zelf even, pak een stukje karton en teken daar wat knoppen op, wedden dat je na 5 minuten wel weet waar je ze getekend hebt?
  maandag 25 april 2005 @ 19:20:35 #12
65330 Ruzbeh
pi_26503013
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Iwata heeft een tijd geleden gezegd dat er GEEN Touch screen in kwam. En tja, dat gerucht is een soort van basis, maar ook nog niet 'precies', er zal dus ook wel wat anders zijn dan hij zegt.
Neen, Iwata-san heeft gezegd dat Nintendo niet van plan was om een Nintendo DS-touchscreen controller te maken voor de Revolution.
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ook fout. Miyamoto-san heeft gezegd dat als je aan videospelletjes denkt dat mensen gelijk een beeld krijgen van een jongentje die achter een TV zit met een controller in z'n hand. Hij zei alleen dat ze dit misschien zouden (kunnen) veranderen.

Voortaan beter luisteren wat de mensen van Nintendo te zeggen hebben.
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Een touchscreen of touchpad is ongeveer hetzelfde kwa input. Ik vind een touchpad veel meer plausibel, want dan hoef je namelijk niet steeds op je controller te kijken voor output.
pi_26503016
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk kan ik op een plat oppervlak iets weten te vinden, als ik het zelf instel. probeer het anders zelf even, pak een stukje karton en teken daar wat knoppen op, wedden dat je na 5 minuten wel weet waar je ze getekend hebt?
Een touch-screen/pad zal nóóit de knoppen kunnen vervangen. Ten eerste heb je geen feedback, ten tweede kun je je vinger niet op een knop houden om gereed te staan om 'm in te drukken. Een touch-pad is alleen leuk als toevoeging. Waarom denk je dat anders de DS nog steeds knoppen heeft!?

Dat hele knoppen-programmeer-gedoe heb je zelf verzonnen en nu ga je er nog heilig in geloven ook!
  maandag 25 april 2005 @ 19:22:31 #14
65330 Ruzbeh
pi_26503052
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Een touch-screen/pad zal nóóit de knoppen kunnen vervangen. Ten eerste heb je geen feedback, ten tweede kun je je vinger niet op een knop houden om gereed te staan om 'm in te drukken. Een touch-pad is alleen leuk als toevoeging. Waarom denk je dat anders de DS nog steeds knoppen heeft!?

Dat hele knoppen-programmeer-gedoe heb je zelf verzonnen en nu ga je er nog heilig in geloven ook!
Inderdaad. Ik ben het met je eens!

Nu weer even kalmeren.
  maandag 25 april 2005 @ 19:25:08 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26503102
Ja nou mag ik ook eens zelf wat verzinnen en erin geloven?

Overigens heb ik nooit beweert dat een touchscreen/pad knoppen kan vervangen, hell ik zei zelf net nog dat ik ook liever gewoon knoppen zie!

Wat ik alleen zeg is, als het touchpad gedoe waar is, vertrouw ik Nintendo erop dat het wel goedkomt!

Ik onthou me verder wel van de discussie, komt toch niks zinnigs uit voort imo .

*aait P-Style voor het zijn van een harde discussie partner *
pi_26503248
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:25 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik alleen zeg is, als het touchpad gedoe waar is, vertrouw ik Nintendo erop dat het wel goedkomt!
Waarom zei je dat dan niet meteen?!
  maandag 25 april 2005 @ 19:45:20 #17
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26503457
Nooit gedacht dat ik het met P-Style eens zou zijn, maar over een "touchpad" controller ben ik ook niet zo enthousiast. Evenals dat Vage 3D uit je scherm gebeuren.
pi_26503558
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Nooit gedacht dat ik het met P-Style eens zou zijn, maar over een "touchpad" controller ben ik ook niet zo enthousiast. Evenals dat Vage 3D uit je scherm gebeuren.
Hoe kun je daar nou niet enthousiast over zijn? Als dit goed wordt uitgevoerd zal het lijken alsof er een enorme wereld 'achter' jouw TV toestel ligt, alsof er werkelijk diepte in zit en je bij wijze van je hand er zo in zou kunnen steken, hoe gaaf zou dat zijn?
pi_26503619
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:49 schreef Xrenity het volgende:
Hoe kun je daar nou niet enthousiast over zijn? Als dit goed wordt uitgevoerd zal het lijken alsof er een enorme wereld 'achter' jouw TV toestel ligt, alsof er werkelijk diepte in zit en je bij wijze van je hand er zo in zou kunnen steken, hoe gaaf zou dat zijn?
Dat zou supergaaf zijn! Maar ik denk dat hij het met me eens is dat dit niet mogelijk is met de huidige tv toestellen.
  maandag 25 april 2005 @ 19:56:44 #20
65330 Ruzbeh
pi_26503701
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zou supergaaf zijn! Maar ik denk dat hij het met me eens is dat dit niet mogelijk is met de huidige tv toestellen.
Mee eens (alweer ). Om van dat 3D te krijgen hoor je van verschillende standpunten een ander beeld te zien (waarom heeft de mens toch twee ogen?) om een 3D beeld te ervaren en om diepte te kunnen schatten enzo.
edit: En dat kan dus niet op een TV of monitor of whatever. (vergeten te melden)
pi_26503802
Die laatste geruchten lijken me erg onwaarschijnlijk. Ook omdat Iwata persoonlijk gezegd heeft dat er géén touchscreen controllers in de planning staan en dat wordt wel beweerd in die laatste geruchten. Bovendien zegt Nintendo dat de hype al buiten zijn proporties aan het springen is, wat alleen maar tot een tegenvallend resultaat zal leiden.
Om maar even met de Thomas-regel interessant te doen: als mensen verwachten dat iets gebeurt, dan heeft dat gevolgen voor wat er gebeurt. En die verwachtingen kunnen mythische vormen aannemen, afhankelijk van het belang en de werkelijkheidsgraad die mensen aan elektronische informatie of aan hun virtuele contacten willen toekennen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 25 april 2005 @ 20:08:14 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26503926
Revo word gewoon een kutding, iedereen moet de Xbox360 halen!

^^

Ik ga btw wel een Xb360 halen, maar ben ERG benieuwd naar de Revo .

-edit-

Nou lees ik DIT weer :S. I don't know what to believe!
quote:
“According to what I have been able to piece together from the inside?.. The system will in fact be shipped with wireless control. Whether or not there will be physical ports for old wired GCN controllers?Thats still an open debate. The controllers will NOT have a built in touch screen. The controller will have a removable palm, as I like to call it, that will function as a gyroscopic interface for specific games. As for the big “revolutionary” concept? The system comes equippeed with a short ranged wireless mapping camera that will somehow make the software adapt itself to your surroundings. How this will be applied to the games..All I know is that its something that will be used differently for each game utilizing it hence why I emphasized my pal’s SOUNDS coolbut what about the games.? So there you go folks..I assure you we will see much much more in a few weeks at E3.”

[ Bericht 70% gewijzigd door MMaRsu op 25-04-2005 20:14:17 ]
  maandag 25 april 2005 @ 21:31:29 #23
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26505712
Revo word gewoon een kutding, iedereen moet de PS3 halen!

^^

Ik ga btw wel een PS3 halen, maar ben ERG benieuwd naar de Revo .
quote:
-edit-

Nou lees ik DIT weer :S. I don't know what to believe!
Er wordt teveel bullshit verspreid, iedereen denkt het te weten. We moeten gewoon de E3 (weet niet percies wanneer het is ) afwachten.
  maandag 25 april 2005 @ 22:56:49 #24
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_26507640
Als de geruchten uit de OP waar zijn , hoef ik geen revo.

Alleen al het idee dat ik touchscreen zou moeten spelen terwijl ik al een groot scherm voor mij heb

(de ds vind ik dan wel weer fantastisch , maar ik vraag mij gewoon af wat de extra waarde van een TS controller zou zijn. Het blijft natuurlijk een gerucht)
  maandag 25 april 2005 @ 23:21:01 #25
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26508189
quote:
Iwata knows that he may get criticised negatively for his different thinking, but he's willing to do it to save the gaming industry from diminishing, even if it costs him billions of dollars.

He looks to God, and he shows faith...but can we show faith in him?
  dinsdag 26 april 2005 @ 00:05:29 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26509239
Waarom staat er niet in de OP dat er iig backwards compatibility inzit? En dat er WiFi ondersteuning is? Dat zijn iig al 2 dingen die bevestigd zijn namelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26510365
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef Steeven het volgende:
Bovendien zegt Nintendo dat de hype al buiten zijn proporties aan het springen is...
Dat was al lang duidelijk!
  dinsdag 26 april 2005 @ 01:40:09 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26510812
En dat komt dan ook door Nintendo's mysterieusheid zelf. Ze laten de fanboys zo lang wachten dat er op een gegeven moment vliegende roze olifantjes worden gezien.
pi_26512893
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef twi het volgende:
En dat komt dan ook door Nintendo's mysterieusheid zelf. Ze laten de fanboys zo lang wachten dat er op een gegeven moment vliegende roze olifantjes worden gezien.
Precies, ze wachten altijd zoooo lang met het uitgeven van nieuwtjes. Vage berichtgevingen is Nintendo niet vreemd. Gewoon 'to the point' schijnt erg moeilijk te zijn. Alsof Sony/MicroSoft nog flinke aanpassingen aan hun machines kunnen doen. De devkits zijn (mag ik hopen) toch al een tijd uit.

Openheid kan een hele zooi teleurstellingen verkleinen. En gezien de geruchten stroom met grote verhalen zal het dit keer ook weer op een teleurstelling uitlopen, daar de verwachtingen veel te groot worden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:17:58 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26513198
Die geruchten zijn eigenlijk wel mooi Het hoort gewoon bij Nintendo, ik noem een Megaton, ik noem een GameCube uitbreiding, ik noem Vpocket en nog 1000 andere dingen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:37:53 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26513567
OP even aangepast .
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:03:04 #32
65330 Ruzbeh
pi_26516370
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
OP even aangepast .
Dat doe je verkeerd, je moet de info van wireless and backwards compatible wel apart zetten en niet bij de geruchten, want dan denkt iedereen dat het ook een gerucht is.

Zet gewoon een zinnetje zo van dat Nintendo heeft bevestigt dat de Revolution (code-name) WiFi heeft en backwards compatible zal zijn. Hoe de WiFi precies wordt gebruikt en voor welke doeleinden is nog niet bekend.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:30:39 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26516974
Zo beter ?
pi_26518314
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die geruchten zijn eigenlijk wel mooi
Ik vind ze misselijkmakend. En al die arme zieltjes die er nog in gaan geloven ook...
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:01:45 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26519080
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik vind ze misselijkmakend. En al die arme zieltjes die er nog in gaan geloven ook...
Er zijn ook arme zieltjes die denken dat de PS3 weer marktleider wordt en dat de Xbox 360 nog meer marktaandeel krijgt. Ik denk dat ze allebei kunnen opdoeken zodra de Revolution er is.
pi_26519155
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn ook arme zieltjes die denken dat de PS3 weer marktleider wordt en dat de Xbox 360 nog meer marktaandeel krijgt. Ik denk dat ze allebei kunnen opdoeken zodra de Revolution er is.
Leuk gerucht... Zelf verzonnen?
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:08:08 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26519251
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Leuk gerucht... Zelf verzonnen?
Nee, ik heb jouw glazen bol even geleend
pi_26519405
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:34 schreef MMaRsu het volgende:

Een fake Revolution logo .
[afbeelding]
Hoezo is die fake ? Ziet er betrouwbaar uit.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:22:26 #39
65330 Ruzbeh
pi_26519599
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jij bent lekker optimistisch.

Ik denk zelf dat de Revolution populairder wordt van de Xbox 360 (Gamecube en Xbox zijn bijna nek en nek kwa verkopen), maar de PS3 wordt denk ik populairder dan de Rev want de PS2 is sowieso heel populair.

Tenzij de Revolution echt een revolutie is.
pi_26519737
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk zelf dat de Revolution populairder wordt van de Xbox 360 (Gamecube en Xbox zijn bijna nek en nek kwa verkopen), maar de PS3 wordt denk ik populairder dan de Rev want de PS2 is sowieso heel populair.
Ik denk dat de Revolution in Japan sowieso populairder wordt dan de xbox 360. Maar in Europa en de VS weet ik eigenlijk niet. Europeanen en Amerikanen zijn toch volk dat meer naar specs en graphics kijkt. Als de Revolution straks maar een beetje "beter" is dan de xbox 360, maar wèl een jaar later pas op de markt komt, dan vrees ik het ergste. Tenzij er veel aansprekende exclusives op komen en dan heb ik het niét over exclusives die alleen Nintendo-fans aanspreken. Het hangt ook allemaal weer van de 3rd party support af en ik vind dat Nintendo vooral dáár wat aan moet gaan doen!
quote:
Tenzij de Revolution echt een revolutie is.
Tja... wat denk je zelf?
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:37:30 #41
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_26519988
Ben net terug uit de toekomst

Xbox 360 komt uit>>>>>> ps2 verkoopt nog steeds meer dan de xbox 360
ps3 komt uit>>>>>> xbox 360 wordt in de verkopen verpulvert
revo komt uit>>>>> Het flopt na een jaar en Nintendo gaat alleen nog maar portables maken

Xbox 360 wordt de N64 van de vorige eeuw, de ps3 wordt de ps1 van de vorige eeuw en de Revo de dreamcast.
push it to the limit
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:03:22 #42
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26520600
Haha

Maargoed, P-Style, ik denk zelf dat Nintendo niet veel interesse heeft in de casual gamer die veel mindless sequals koopt, zeg maar de fifa generatie ( ik scheer ff over 1 kam ).

Ik wil trouwens wat vragen naar Ign sturen voor de Nintendo Minute, maar ik krijg een foutmelding als ik het mailtje heb verzonden dattie niet afgeleverd kon worden .
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:08:11 #43
65330 Ruzbeh
pi_26520711
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:27 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk dat de Revolution in Japan sowieso populairder wordt dan de xbox 360. Maar in Europa en de VS weet ik eigenlijk niet. Europeanen en Amerikanen zijn toch volk dat meer naar specs en graphics kijkt. Als de Revolution straks maar een beetje "beter" is dan de xbox 360, maar wèl een jaar later pas op de markt komt, dan vrees ik het ergste. Tenzij er veel aansprekende exclusives op komen en dan heb ik het niét over exclusives die alleen Nintendo-fans aanspreken. Het hangt ook allemaal weer van de 3rd party support af en ik vind dat Nintendo vooral dáár wat aan moet gaan doen!
Ik denk dat de 3rd party support wel beter gaat worden van die van de Gamecube. Iwata begrijpt denk ik meer dan Yamauchi (vorige Nintendo president, onder hem kwam de Gamecube uit) dat 3rd party support belangrijk is. Als het niet voor Iwata was dan was er geen Resident Evil 4 uitgekomen op de Cube. Maar ik denk zelf dat 3rd party support niet de hoogste prioriteit heeft gekregen, in ieder geval niet hoger dan Sony dat heeft.
[..]
quote:
Tja... wat denk je zelf?
.

Wie weet. Als de Revolution nou echt iets aan te bieden heeft wat mensen aanspreekt en niet te vinden is op de Xbox 360 of Playstation 3 dan wordt het wel wat.
pi_26520821
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die geruchten zijn eigenlijk wel mooi Het hoort gewoon bij Nintendo, ik noem een Megaton, ik noem een GameCube uitbreiding, ik noem Vpocket en nog 1000 andere dingen
Megaton . I believed!
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:14:10 #45
65330 Ruzbeh
pi_26520838
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Haha

Maargoed, P-Style, ik denk zelf dat Nintendo niet veel interesse heeft in de casual gamer die veel mindless sequals koopt, zeg maar de fifa generatie ( ik scheer ff over 1 kam ).
Nintendo heeft gewoon gezegd (Iwata bedoel ik dan) dat Nintendo van alle gamers houdt. Hardcore gamers, casual gamers, non-gamers, weet ik veel wie! Gewoon iederen. Ze willen iedereen en elke doelgroep blij maken een dus ook aantrekken. Of het ze lukt is nog maar de vraag hoor! Maar het is niet zo dat ze zeggen dat een bepaalde doelgroep wat Nintendo betreft mag oprotten ofzo.
pi_26521302
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:14 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo heeft gewoon gezegd (Iwata bedoel ik dan) dat Nintendo van alle gamers houdt. Hardcore gamers, casual gamers, non-gamers, weet ik veel wie! Gewoon iederen. Ze willen iedereen en elke doelgroep blij maken een dus ook aantrekken. Of het ze lukt is nog maar de vraag hoor! Maar het is niet zo dat ze zeggen dat een bepaalde doelgroep wat Nintendo betreft mag oprotten ofzo.
Dat zou ook best stom zijn om te zeggen, maar als ze de revolution echt revolutionair gaan maken dan haken de meeste casual gamers al af en vind ik het raar dat ze er nog niks over hebben bekend gemaakt. Als het echt heel revolutionair is dan is het gewoon te kort dag om dat revolutionaire systeem proberen na te maken door Microsoft en Sony.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:41:03 #47
65330 Ruzbeh
pi_26521409
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat zou ook best stom zijn om te zeggen, maar als ze de revolution echt revolutionair gaan maken dan haken de meeste casual gamers al af en vind ik het raar dat ze er nog niks over hebben bekend gemaakt. Als het echt heel revolutionair is dan is het gewoon te kort dag om dat revolutionaire systeem proberen na te maken door Microsoft en Sony.
Nee hoor, de Rev is backwards compatible. Casual games a la Gamecube kunnen dus gewoon gemaakt en gespeeld worden op de Rev.
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:52:21 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26521602
Vergeet niet dat revolutioneer voor Nintendo ook kan betekenen dat er games als GTA uitkomen, er veel 3rd party support is en er een goede online strategie is
pi_26521603
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:41 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee hoor, de Rev is backwards compatible. Casual games a la Gamecube kunnen dus gewoon gemaakt en gespeeld worden op de Rev.
Daarom zeg ik ook hoe revolutionair de Rev gaat worden, als ze idd met touchscreen controllers(hoe ze dat ook ooit willen gaan doen) gaan werken, dan moeten ze ook nog ergens ondersteuning bieden voor de oude controllers.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:25:54 #50
65330 Ruzbeh
pi_26522191
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet dat revolutioneer voor Nintendo ook kan betekenen dat er games als GTA uitkomen, er veel 3rd party support is en er een goede online strategie is
Een goede online strategie mag wat mij betreft wel. Heeft Nintendo ook verdient. Ze zijn immers twintig jaar bezig met een goede online strategie.
pi_26522277
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:52 schreef Tain het volgende:
Daarom zeg ik ook hoe revolutionair de Rev gaat worden, als ze idd met touchscreen controllers(hoe ze dat ook ooit willen gaan doen) gaan werken, dan moeten ze ook nog ergens ondersteuning bieden voor de oude controllers.
Gewoon een plaatje met de layout van de Gamecube controller op het touchscreen tonen.
pi_26522308
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ga dan even lekker ergens anders lopen kosten Dat gezeik van je ook altijd...
Ga jij maar weer met je PlayStation spelen op de traditionele manier, niks mis mee, maar je moet ook open staan voor nieuwe dingen. Wanneer de besturing echt zo vernieuwend en/of goed is als wordt gezegd, dan zul je echt niet de casual gamers wegjagen... Zie je toch ook met de DS en bijvoorbeeld Wario Ware: Touched?
pi_26522457
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:31 schreef Xrenity het volgende:
Ga dan even lekker ergens anders lopen kosten Dat gezeik van je ook altijd...
Ga jij maar weer met je PlayStation spelen op de traditionele manier, niks mis mee, maar je moet ook open staan voor nieuwe dingen. Wanneer de besturing echt zo vernieuwend en/of goed is als wordt gezegd, dan zul je echt niet de casual gamers wegjagen... Zie je toch ook met de DS en bijvoorbeeld Wario Ware: Touched?
Gezeik?! Waarom voel je je nou weer zo aangevallen? Het enige wat ik doe is geruchten die overduidelijk onzin zijn, om zeep helpen mèt argumenten. Ik geef een kritische blik op een stel waardeloze geruchten en probeer mensen zoals jij ook kritisch te laten denken. Ik sta júist open voor nieuwe dingen, maar ik bekijk de situatie tenminste wel realistisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 26-04-2005 17:12:51 (typfout...) ]
pi_26522559
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gezeik?! Waarom voel je je nou weer zo aangevallen? Het enige wat ik doe is geruchten die overduidelijk onzin zijn, om zeep helpen mèt argumenten. Ik geef een kritische blik op een stel waardeloze geruchten en probeer mensen zoals jou ook kritisch te laten denken. Ik sta júist open voor nieuwe dingen, maar ik bekijk de situatie tenminste wel realistisch.
Nee, je doet de geruchten af als 'misselijkmakend' en noemt iedereen die er wat in ziet dom.
Dat ze volgens jou waardeloos zijn betekend niet direct dat ze dat ook daadwerkelijk zijn.
pi_26522678
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Nee, je doet de geruchten af als 'misselijkmakend'...
Klopt. Omdat ze zo nep zijn.
quote:
en noemt iedereen die er wat in ziet dom.
Nee dat maak jij ervan. Ik vind het jammer dat sommige mensen erin trappen... ik zeg niet dat deze mensen dom zijn.
quote:
Dat ze volgens jou waardeloos zijn betekent niet direct dat ze dat ook daadwerkelijk zijn.
Tuurlijk wel! Wat heb je aan geruchten als ze toch de waarheid niet vertellen? Ik vind dat knap waardeloos.
pi_26522718
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:30 schreef chibibo het volgende:

[..]

Gewoon een plaatje met de layout van de Gamecube controller op het touchscreen tonen.
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken. Voordeel van een echte controller is dat je echt voelt waar de knoppen zitten en bij een touchscreen heb je geen houvast om iets blindelings te doen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26522771
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken. Voordeel van een echte controller is dat je echt voelt waar de knoppen zitten en bij een touchscreen heb je geen houvast om iets blindelings te doen.
Precies! Alleen jammer dat dit argument alweer voor de 4de gevoerd moet worden.
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:56:42 #58
65330 Ruzbeh
pi_26522806
quote:

[..]

Ik weet zeker dat het niet zo gaat werken. En ik ben het zat met de mensen die denken dat het zo gaat werken . Zo gaat het gewoon niet werken. Als mensen een touchscreen bedoelen, bedoelen ze een touchpad, wat gelijk is aan een touchscreen kwa input, maar een touchpad geeft geen licht en je hoeft er ook niet naar te kijken.
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:04:35 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26522981
Waarom denkt iedereen dat het touchscreen een vervangend iets zou moeten zijn? Het kan toch ook een extra functie zijn op een controller. Vergelijkbaar met de Dreamvast controller. Je hebt dan nog de gewone layout mét knoppen en in het midden en bovenop of ergens zit dan een touchscreen. Ruimte zat op zich.
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:11:32 #60
65330 Ruzbeh
pi_26523126
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het touchscreen een vervangend iets zou moeten zijn? Het kan toch ook een extra functie zijn op een controller. Vergelijkbaar met de Dreamvast controller. Je hebt dan nog de gewone layout mét knoppen en in het midden en bovenop of ergens zit dan een touchscreen. Ruimte zat op zich.
Helemaal mee eens. Als ik aan een touchscreen/pad denk, denk ik ook aan klein stukje touchscreen.
pi_26523207
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal mee eens. Als ik aan een touchscreen/pad denk, denk ik ook aan klein stukje touchscreen.
Een ronde touchpad als analoge D-pad lijkt me wel wat hoor. Het probleem bij touchpads is dat ze afhankelijk zijn van de vingergrootte, iets waar knoppen, triggers en sticks geen last van hebben.
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:17:43 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26523260
Ik ben het eens met Notorious Roy en Ruzbeh .

[ Bericht 92% gewijzigd door MMaRsu op 26-04-2005 17:32:55 ]
pi_26557794
mmm... waarom maakt iedereen zich toch druk om de controllers?

Nintendo maakt altijd heerlijke Controllers... ...neem aan dat het op de Revo geen uitzondering is...
pi_26558572
quote:
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken.
Ooit werd in dit topic verwezen naar de site van een firma die een nieuwe controller had uitgevonden, en waarvan het gerucht ging dat ze een contract met Nintendo waren aan gegaan. Een van de eigenschappen van deze controller (zoals ik van de site begreep) was dat deze een speler echt wat kan laten voelen wanneer hij in de game iets aanraakt. De naam van die firma ben ik helaas vergeten.

Ik geloof niet dat een dergelijke controller bij de Revolution zal zitten, maar ik wil alleen maar aangeven dat er schijnbaar wel technieken zijn die misschien gebruikt zouden kunnen worden om de speler de knoppen, die op een display staan, te kunnen laten voelen.
  donderdag 28 april 2005 @ 01:10:45 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26559758
Er zijn weer een hoop geruchten, maar ik weet niet of ik ze wel wil posten, volgens mijn bron was het ongeveer 75% bullshit.

-edit-

Check de 3e post op de pagina maar
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=2000103&topic=20581704&page=3

[ Bericht 30% gewijzigd door MMaRsu op 28-04-2005 01:23:48 ]
pi_26560047
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
...maar ik weet niet of ik ze wel wil posten, volgens mijn bron was het ongeveer 75% bullshit...
En anders verklaar ìk ze wel tot bullshit!
  donderdag 28 april 2005 @ 01:38:21 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26560185
Haha ja, daar sta je onderhand wel om bekend .
  donderdag 28 april 2005 @ 10:09:36 #68
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_26563511
Ik gok op een Mario Kart: DD Revolution als launch titel.
Wordt bestuurd dmv de Gyro controller, en dat lijkt mij helemaal nog niet zo gek

en tevens tvp
  donderdag 28 april 2005 @ 14:34:28 #69
65330 Ruzbeh
pi_26570253

.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:40:57 #70
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26570436
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
.
Voor de mensen die het niet zien: Het is Reggie
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 28 april 2005 @ 14:44:13 #71
65330 Ruzbeh
pi_26570511
Nintendo Revolution onthuld!!

Google fights:
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor Nintendo Revolution
Resultaten 1 - 10 van circa 1.050.000 voor Sony PS3
Resultaten 1 - 10 van circa 760.000 voor Microsoft Xbox 360

Nintendo Revolution for teh win!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ruzbeh op 28-04-2005 14:54:29 (Foutje, bedankt.) ]
pi_26570590
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo Revolution onthuld!!

[afbeelding]

Google fights:
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor Nintendo Revolution
Resultaten 1 - 10 van circa 760.000 voor Microsoft Xbox

Nintendo Revolution for teh win!!
Wat voor google gebruik je?
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor nintendo revolution (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 5.600.000 voor microsoft xbox (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 4.560.000 voor sony playstation 3 (0,06 seconden)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:48:30 #73
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_26570617
quote:
Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ooit werd in dit topic verwezen naar de site van een firma die een nieuwe controller had uitgevonden, en waarvan het gerucht ging dat ze een contract met Nintendo waren aan gegaan. Een van de eigenschappen van deze controller (zoals ik van de site begreep) was dat deze een speler echt wat kan laten voelen wanneer hij in de game iets aanraakt. De naam van die firma ben ik helaas vergeten.

Ik geloof niet dat een dergelijke controller bij de Revolution zal zitten, maar ik wil alleen maar aangeven dat er schijnbaar wel technieken zijn die misschien gebruikt zouden kunnen worden om de speler de knoppen, die op een display staan, te kunnen laten voelen.
ik ben een keer bij de Universiteit Twente geweest, en daar hadden ze een soort pen-achtig ding dat op een computer aangesloten was. Op het beeldscherm was een stuk klei te zien, die kon je met verschillende gereedschappen bewerken doormiddel van die "pen" te bewegen. Die "pen" gaf ook weerstand, dus je kon het klei ook voelen.. Zoiets kunnen ze wel een beetje verwerken in een controller, maar ik denk niet dat dat nu al lukt.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:53:38 #74
65330 Ruzbeh
pi_26570747
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat voor google gebruik je?
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor nintendo revolution (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 5.600.000 voor microsoft xbox (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 4.560.000 voor sony playstation 3 (0,06 seconden)
Oops, ik bedoelde Microsoft Xbox 360.

Ik gebruik gewoon google.nl

Maar Sony Playstation 3 telt niet, omdat het de woord Playstation heeft. En dat telt niet.
pi_26570868
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Oops, ik bedoelde Microsoft Xbox 360.

Ik gebruik gewoon google.nl

Maar Sony Playstation 3 telt niet, omdat het de woord Playstation heeft. En dat telt niet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26573364
Real time 3D met een brilletje op de gamecube?
Via www.shacknews.com kwam ik dit gerucht tegen.

Meer op http://cube.ign.com/articles/607/607437p1.html

Zou mooi kunnen samenwerken met die eerdergenoemde controller, lijkt me, dus misschien meer dan een gerucht?
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 28 april 2005 @ 16:51:47 #77
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26573854
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Voor de mensen die het niet zien: Het is Reggie
Ik zag het niet
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef Roquefort het volgende:
Real time 3D met een brilletje op de gamecube?
Via www.shacknews.com kwam ik dit gerucht tegen.

Meer op http://cube.ign.com/articles/607/607437p1.html

Zou mooi kunnen samenwerken met die eerdergenoemde controller, lijkt me, dus misschien meer dan een gerucht?
Leert Nintendo dan niets van eerder gemaakte (bril) fouten?
  donderdag 28 april 2005 @ 16:53:06 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26573889
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik zag het niet
Dat wist ik.
  donderdag 28 april 2005 @ 16:54:51 #79
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26573941
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat wist ik.
Daarom ben ik ook zo blij dat we BMH hebben om alles duidelijk te maken
  donderdag 28 april 2005 @ 16:56:02 #80
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26573965
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo blij dat we BMH hebben om alles duidelijk te maken
Ik ben blij dat je mijn nickname goed speld! Je bent waarschijnlijk de enigste poster op fok met een IQ hoger dan een sneetje brood.
pi_26574074
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je mijn nickname goed speld! spelt! Je bent waarschijnlijk de enigste enige poster op fok met een IQ hoger dan een sneetje brood.
* Roquefort bromt iets over IQ van een sneetje brood.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 28 april 2005 @ 17:02:05 #82
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26574130
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:59 schreef Roquefort het volgende:

[..]

ROFL
  donderdag 28 april 2005 @ 17:35:28 #83
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26575039
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:59 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat HIJ ALLEEN zo'n hoog IQ heeft. De rest (inclusief moi) dus niet.
pi_26578680
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben een keer bij de Universiteit Twente geweest, en daar hadden ze een soort pen-achtig ding dat op een computer aangesloten was. Op het beeldscherm was een stuk klei te zien, die kon je met verschillende gereedschappen bewerken doormiddel van die "pen" te bewegen. Die "pen" gaf ook weerstand, dus je kon het klei ook voelen.. Zoiets kunnen ze wel een beetje verwerken in een controller, maar ik denk niet dat dat nu al lukt.
Zo'n ding hebben ze ook op de TU in Eindhoven. De "Phantom" heette 'ie. Het totale systeem kostte 150.000 gulden.
  donderdag 28 april 2005 @ 20:08:22 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26578829
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo'n ding hebben ze ook op de TU in Eindhoven. De "Phantom" heette 'ie. Het totale systeem kostte 150.000 gulden.
Misschien wordt de Revolution wel ontwikkeld in samenwerking met mijn faculteit:

*KLIK*
pi_26580047
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien wordt de Revolution wel ontwikkeld in samenwerking met mijn faculteit:

[afbeelding] [afbeelding]

*KLIK*
Ik neem aan dat Nintendo 'm betaalbaar wil houden...
pi_26580749
De revolution is gewoon een geupdate versie van de VirtualBoy .
  donderdag 28 april 2005 @ 21:22:24 #88
65330 Ruzbeh
pi_26580832
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
De revolution is gewoon een geupdate versie van de VirtualBoy .
STERF!!!!
pi_26580852
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

STERF!!!!
Gewaagd, als je niet uitkijkt krijg je een ban...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26580910
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

STERF!!!!
! Opzich ben ik best benieuwd wat voor bijzonders ze ervan weten te maken, maar waarschijnlijk zal het wel een hele normale gewone console worden net als alle anderen. En dan met trommels erbij.
  donderdag 28 april 2005 @ 21:32:28 #91
65330 Ruzbeh
pi_26581097
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:23 schreef peristilius het volgende:

[..]

Gewaagd, als je niet uitkijkt krijg je een ban...
Naja. Als je serieus denkt dat ik dat echt bedoelde weet ik het ook niet meer.
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:

[..]

! Opzich ben ik best benieuwd wat voor bijzonders ze ervan weten te maken, maar waarschijnlijk zal het wel een hele normale gewone console worden net als alle anderen. En dan met trommels erbij.
Het wordt in ieder geval een console met graphics en power die niet echt onder Xbox 360 of PS3 zullen doen (heeft Nintendo bevestigt), die je aan een PC monitor kan aansluiten en met een gratis online service, een internet verbinding moet je uiteraard zelf voor zorgen. Oh, en er komen games op zoals Zelda en Mario.

Succes gegarandeerd!
pi_26581203
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Serieus of niet, gewoon opzouten met dat soort reacties
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26581307
quote:
Het wordt in ieder geval een console met graphics en power die niet echt onder Xbox 360 of PS3 zullen doen (heeft Nintendo bevestigt), die je aan een PC monitor kan aansluiten en met een gratis online service, een internet verbinding moet je uiteraard zelf voor zorgen. Oh, en er komen games op zoals Zelda en Mario.

Succes gegarandeerd!
Dat lijkt me een goeie omschrijving zo.

Volgens mij wordt het ook gewoon een "doodnormale" console van een nieuwe generatie die op zichzelf eigenlijk totaal niet zo innovatief wordt. Hooguit de controller, maar de meeste innovatie moet gewoon van de games met eventuele leuke randapparatuur komen. (en Mario's, Zelda's, Donkey Kong's of Pokemon's beschouw ik niet als innovatief! )
pi_26581456
quote:

[..]

[..]

Succes gegarandeerd!
De huidige GC doet ook niet onder voor PS2 en Xbox en de PS2 heeft ook al een gratis online service. PC monitor vind ik niet zo boeiend.

Dat Nintendo een paar hele sterke titels heeft ontken ik ook niet.

Maar men moet niet zo overdreven doen over zogenaamde revoluties en innovatieve games enzo. Daar zit volgens mij helemaal niemand op te wachten, behalve een paar fanatici in het gamesforum op fok en een paar gekke Jappen
  donderdag 28 april 2005 @ 21:48:18 #95
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_26581579
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Maar men moet niet zo overdreven doen over zogenaamde revoluties en innovatieve games enzo. Daar zit volgens mij helemaal niemand op te wachten, behalve een paar fanatici in het gamesforum op fok en een paar gekke Jappen
Wat hij zegt.
  donderdag 28 april 2005 @ 21:49:00 #96
65330 Ruzbeh
pi_26581602
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De huidige GC doet ook niet onder voor PS2 en Xbox en de PS2 heeft ook al een gratis online service. PC monitor vind ik niet zo boeiend.

Dat Nintendo een paar hele sterke titels heeft ontken ik ook niet.

De online service van de PS2 is niet echt populair. Als Nintendo een soort gelijke online service gaat beginnen als die van de PS2 hadden ze dat natuurlijk alang gedaan met de Gamecube, maar dat vonden ze blijkbaar niet geschikt door allerlei factoren (net zoals bij de NES, SNES en N64).
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goeie omschrijving zo.

Volgens mij wordt het ook gewoon een "doodnormale" console van een nieuwe generatie die op zichzelf eigenlijk totaal niet zo innovatief wordt. Hooguit de controller, maar de meeste innovatie moet gewoon van de games met eventuele leuke randapparatuur komen. (en Mario's, Zelda's, Donkey Kong's of Pokemon's beschouw ik niet als innovatief! )
Of het nou een doodnormale console wordt is eigelijk nog niet bekend, maar het is wel overdreven als je denkt dat er ook maar niet een klein beetje meer innoverends gebeurt met de Rev dan de Gamecube.

Of denk je ook soms dat de games op de Nintendo DS niet innovatief zijn?
pi_26581716
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Of denk je ook soms dat de games op de Nintendo DS niet innovatief zijn?
Ik denk in ieder geval zwaar over-rated.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 28 april 2005 @ 21:55:17 #98
65330 Ruzbeh
pi_26581867
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik denk in ieder geval zwaar over-rated.
Je kan misschien ook voor de lol erbij zeggen waarom!
pi_26581955
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je kan misschien ook voor de lol erbij zeggen waarom!
Het voegt natuurlijk wat leuke dingetjes toe, maar het belangrijkste blijft gewoon gamen met knoppen en beeldscherm. Natuurlijk zijn er ook wat puzzle games en spellen als wario ware waarbij het touchscreen heel goed gebruikt wordt, maar ik vind het gewoon geen revolutie, terwijl veel mensen doen alsof de hele wereld van het gamen hierdoor veranderd is.
  donderdag 28 april 2005 @ 22:01:55 #100
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26582077
Pff een fps word er anders veel beter op, vooral op een handheld. Ik vind het perfect spelen, en het geeft je echt een andere ervaring dan alleen maar met knoppen gamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')