Gewoon een plaatje met de layout van de Gamecube controller op het touchscreen tonen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:52 schreef Tain het volgende:
Daarom zeg ik ook hoe revolutionair de Rev gaat worden, als ze idd met touchscreen controllers(hoe ze dat ook ooit willen gaan doen) gaan werken, dan moeten ze ook nog ergens ondersteuning bieden voor de oude controllers.
Ga dan even lekker ergens anders lopen kostenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind ze misselijkmakend.En al die arme zieltjes die er nog in gaan geloven ook...
Gezeik?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:31 schreef Xrenity het volgende:
Ga dan even lekker ergens anders lopen kostenDat gezeik van je ook altijd...
Ga jij maar weer met je PlayStation spelen op de traditionele manier, niks mis mee, maar je moet ook open staan voor nieuwe dingen. Wanneer de besturing echt zo vernieuwend en/of goed is als wordt gezegd, dan zul je echt niet de casual gamers wegjagen... Zie je toch ook met de DS en bijvoorbeeld Wario Ware: Touched?
Nee, je doet de geruchten af als 'misselijkmakend' en noemt iedereen die er wat in ziet dom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gezeik?!Waarom voel je je nou weer zo aangevallen? Het enige wat ik doe is geruchten die overduidelijk onzin zijn, om zeep helpen mèt argumenten. Ik geef een kritische blik op een stel waardeloze geruchten en probeer mensen zoals jou ook kritisch te laten denken. Ik sta júist open voor nieuwe dingen, maar ik bekijk de situatie tenminste wel realistisch.
Klopt. Omdat ze zo nep zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:44 schreef Xrenity het volgende:
Nee, je doet de geruchten af als 'misselijkmakend'...
Nee dat maak jij ervan. Ik vind het jammer dat sommige mensen erin trappen... ik zeg niet dat deze mensen dom zijn.quote:en noemt iedereen die er wat in ziet dom.
Tuurlijk wel! Wat heb je aan geruchten als ze toch de waarheid niet vertellen? Ik vind dat knap waardeloos.quote:Dat ze volgens jou waardeloos zijn betekent niet direct dat ze dat ook daadwerkelijk zijn.
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken. Voordeel van een echte controller is dat je echt voelt waar de knoppen zitten en bij een touchscreen heb je geen houvast om iets blindelings te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:30 schreef chibibo het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje met de layout van de Gamecube controller op het touchscreen tonen.
Precies! Alleen jammer dat dit argument alweer voor de 4de gevoerd moet worden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken. Voordeel van een echte controller is dat je echt voelt waar de knoppen zitten en bij een touchscreen heb je geen houvast om iets blindelings te doen.
Ik weet zeker dat het niet zo gaat werken. En ik ben het zat met de mensen die denken dat het zo gaat werkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken. Voordeel van een echte controller is dat je echt voelt waar de knoppen zitten en bij een touchscreen heb je geen houvast om iets blindelings te doen.
Helemaal mee eens. Als ik aan een touchscreen/pad denk, denk ik ook aan klein stukje touchscreen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het touchscreen een vervangend iets zou moeten zijn? Het kan toch ook een extra functie zijn op een controller. Vergelijkbaar met de Dreamvast controller. Je hebt dan nog de gewone layout mét knoppen en in het midden en bovenop of ergens zit dan een touchscreen. Ruimte zat op zich.
Een ronde touchpad als analoge D-pad lijkt me wel wat hoor. Het probleem bij touchpads is dat ze afhankelijk zijn van de vingergrootte, iets waar knoppen, triggers en sticks geen last van hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal mee eens. Als ik aan een touchscreen/pad denk, denk ik ook aan klein stukje touchscreen.
Ooit werd in dit topic verwezen naar de site van een firma die een nieuwe controller had uitgevonden, en waarvan het gerucht ging dat ze een contract met Nintendo waren aan gegaan. Een van de eigenschappen van deze controller (zoals ik van de site begreep) was dat deze een speler echt wat kan laten voelen wanneer hij in de game iets aanraakt. De naam van die firma ben ik helaas vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
Kan prima idd, maar ik vraag me af hoe ze het touchscreen willen gaan gebruiken. Bij de DS zie je het beeld ook op het touchscreen of er vlakboven. Bij de Rev. zit je waarschijnlijk op de bank met een tv voor je (ik neem aan dat ze gewoon een tv gaan gebruiken, anders wordt het wel heel duur), hoe willen ze dan dat je je touchscreen gebruikt zonder dat je de hele tijd daarop hoeft te kijken.
En anders verklaar ìk ze wel tot bullshit!quote:Op donderdag 28 april 2005 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
...maar ik weet niet of ik ze wel wil posten, volgens mijn bron was het ongeveer 75% bullshit...
Wat voor google gebruik je?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo Revolution onthuld!!
[afbeelding]
Google fights:
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor Nintendo Revolution
Resultaten 1 - 10 van circa 1.050.000 voor Sony PS3
Resultaten 1 - 10 van circa 760.000 voor Microsoft Xbox
Nintendo Revolution for teh win!!
ik ben een keer bij de Universiteit Twente geweest, en daar hadden ze een soort pen-achtig ding dat op een computer aangesloten was. Op het beeldscherm was een stuk klei te zien, die kon je met verschillende gereedschappen bewerken doormiddel van die "pen" te bewegen. Die "pen" gaf ook weerstand, dus je kon het klei ook voelen.. Zoiets kunnen ze wel een beetje verwerken in een controller, maar ik denk niet dat dat nu al lukt.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ooit werd in dit topic verwezen naar de site van een firma die een nieuwe controller had uitgevonden, en waarvan het gerucht ging dat ze een contract met Nintendo waren aan gegaan. Een van de eigenschappen van deze controller (zoals ik van de site begreep) was dat deze een speler echt wat kan laten voelen wanneer hij in de game iets aanraakt. De naam van die firma ben ik helaas vergeten.
Ik geloof niet dat een dergelijke controller bij de Revolution zal zitten, maar ik wil alleen maar aangeven dat er schijnbaar wel technieken zijn die misschien gebruikt zouden kunnen worden om de speler de knoppen, die op een display staan, te kunnen laten voelen.
Oops, ik bedoelde Microsoft Xbox 360.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat voor google gebruik je?
Resultaten 1 - 10 van circa 1.260.000 voor nintendo revolution (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 5.600.000 voor microsoft xbox (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 4.560.000 voor sony playstation 3 (0,06 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 1.050.000 voor Sony PS3
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oops, ik bedoelde Microsoft Xbox 360.
Ik gebruik gewoon google.nl
Maar Sony Playstation 3 telt niet, omdat het de woord Playstation heeft. En dat telt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |