Ik zag het nietquote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor de mensen die het niet zien: Het is Reggie![]()
Leert Nintendo dan niets van eerder gemaakte (bril) fouten?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef Roquefort het volgende:
Real time 3D met een brilletje op de gamecube?
Via www.shacknews.com kwam ik dit gerucht tegen.
Meer op http://cube.ign.com/articles/607/607437p1.html
Zou mooi kunnen samenwerken met die eerdergenoemde controller, lijkt me, dus misschien meer dan een gerucht?
Ik ben blij dat je mijn nickname goed speld! Je bent waarschijnlijk de enigste poster op fok met een IQ hoger dan een sneetje brood.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij dat we BMH hebben om alles duidelijk te maken![]()
* Roquefort bromt iets over IQ van een sneetje brood.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn nickname goed speld! spelt! Je bent waarschijnlijk de enigste enige poster op fok met een IQ hoger dan een sneetje brood.
ROFLquote:Op donderdag 28 april 2005 16:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
* Roquefort bromt iets over IQ van een sneetje brood.
Ik zeg toch dat HIJ ALLEEN zo'n hoog IQ heeft. De rest (inclusief moi) dus niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:59 schreef Roquefort het volgende:
[..]
* Roquefort bromt iets over IQ van een sneetje brood.
Zo'n ding hebben ze ook op de TU in Eindhoven. De "Phantom" heette 'ie. Het totale systeem kostte 150.000 gulden.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben een keer bij de Universiteit Twente geweest, en daar hadden ze een soort pen-achtig ding dat op een computer aangesloten was. Op het beeldscherm was een stuk klei te zien, die kon je met verschillende gereedschappen bewerken doormiddel van die "pen" te bewegen. Die "pen" gaf ook weerstand, dus je kon het klei ook voelen.. Zoiets kunnen ze wel een beetje verwerken in een controller, maar ik denk niet dat dat nu al lukt.
Misschien wordt de Revolution wel ontwikkeld in samenwerking met mijn faculteit:quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben ze ook op de TU in Eindhoven. De "Phantom" heette 'ie. Het totale systeem kostte 150.000 gulden.
Ik neem aan dat Nintendo 'm betaalbaar wil houden...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien wordt de Revolution wel ontwikkeld in samenwerking met mijn faculteit:
[afbeelding] [afbeelding]
*KLIK*
STERF!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
De revolution is gewoon een geupdate versie van de VirtualBoy.
Gewaagd, als je niet uitkijkt krijg je een ban...quote:
quote:
Naja.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gewaagd, als je niet uitkijkt krijg je een ban...
Het wordt in ieder geval een console met graphics en power die niet echt onder Xbox 360 of PS3 zullen doen (heeft Nintendo bevestigt), die je aan een PC monitor kan aansluiten en met een gratis online service, een internet verbinding moet je uiteraard zelf voor zorgen. Oh, en er komen games op zoals Zelda en Mario.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]! Opzich ben ik best benieuwd wat voor bijzonders ze ervan weten te maken, maar waarschijnlijk zal het wel een hele normale gewone console worden net als alle anderen. En dan met trommels erbij.
Serieus of niet, gewoon opzouten met dat soort reactiesquote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Naja.Als je serieus denkt dat ik dat echt bedoelde weet ik het ook niet meer.
Dat lijkt me een goeie omschrijving zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Het wordt in ieder geval een console met graphics en power die niet echt onder Xbox 360 of PS3 zullen doen (heeft Nintendo bevestigt), die je aan een PC monitor kan aansluiten en met een gratis online service, een internet verbinding moet je uiteraard zelf voor zorgen. Oh, en er komen games op zoals Zelda en Mario.
Succes gegarandeerd!
De huidige GC doet ook niet onder voor PS2 en Xbox en de PS2 heeft ook al een gratis online service. PC monitor vind ik niet zo boeiend.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Naja.Als je serieus denkt dat ik dat echt bedoelde weet ik het ook niet meer.
[..]
Het wordt in ieder geval een console met graphics en power die niet echt onder Xbox 360 of PS3 zullen doen (heeft Nintendo bevestigt), die je aan een PC monitor kan aansluiten en met een gratis online service, een internet verbinding moet je uiteraard zelf voor zorgen. Oh, en er komen games op zoals Zelda en Mario.
Succes gegarandeerd!![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Maar men moet niet zo overdreven doen over zogenaamde revoluties en innovatieve games enzo. Daar zit volgens mij helemaal niemand op te wachten, behalve een paar fanatici in het gamesforum op fok en een paar gekke Jappen
De online service van de PS2 is niet echt populair.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De huidige GC doet ook niet onder voor PS2 en Xbox en de PS2 heeft ook al een gratis online service. PC monitor vind ik niet zo boeiend.
Dat Nintendo een paar hele sterke titels heeft ontken ik ook niet.
Maar men moet niet zo overdreven doen over zogenaamde revoluties en innovatieve games enzo. Daar zit volgens mij helemaal niemand op te wachten, behalve een paar fanatici in het gamesforum op fok en een paar gekke Jappen
Of het nou een doodnormale console wordt is eigelijk nog niet bekend, maar het is wel overdreven als je denkt dat er ook maar niet een klein beetje meer innoverends gebeurt met de Rev dan de Gamecube.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goeie omschrijving zo.
Volgens mij wordt het ook gewoon een "doodnormale" console van een nieuwe generatie die op zichzelf eigenlijk totaal niet zo innovatief wordt. Hooguit de controller, maar de meeste innovatie moet gewoon van de games met eventuele leuke randapparatuur komen. (en Mario's, Zelda's, Donkey Kong's of Pokemon's beschouw ik niet als innovatief!)
Ik denk in ieder geval zwaar over-rated.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Of denk je ook soms dat de games op de Nintendo DS niet innovatief zijn?
Je kan misschien ook voor de lol erbij zeggen waarom!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval zwaar over-rated.
Het voegt natuurlijk wat leuke dingetjes toe, maar het belangrijkste blijft gewoon gamen met knoppen en beeldscherm. Natuurlijk zijn er ook wat puzzle games en spellen als wario ware waarbij het touchscreen heel goed gebruikt wordt, maar ik vind het gewoon geen revolutie, terwijl veel mensen doen alsof de hele wereld van het gamen hierdoor veranderd is.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan misschien ook voor de lol erbij zeggen waarom!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |