Zat gewoon achter me compu. Maar maakt toch niet uit wat ik doe. Ze komt zonder te kloppen me kamer binnenstormen.quote:
zo'n moeder heb ik dus ook. het irriteert mij en wat nog vervelender is, is dat ze dan de deur openlaat en dan wordt het lekker koud in me kamerquote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Aaargggg ik heb er zo'n hekel aan, moeders die zo je kamer binnen komen lopen. Die van mij doet dat ook. Ik slaap op zolder dus hoor weinig van wat er verder in het huis gebeurt..maar ze komt zonder ook maar een aankondiging of ff kloppen mn kamer binnenstormen om het minste of geringste!En als je er dan wat van zegt...krijg je opmerkingen als , je hebt tog niets te verbergen ofzo!! Aarrggg ik wil ook graag mn privicy!!!
Sommige ouders begrijpen dat idd nietquote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
Je hebt ook recht op privacy.. Gewoon een keer een goed gesprek daar over voeren met je ouders...
Geslacht TS: Vrouwquote:Op maandag 25 april 2005 16:12 schreef boyv het volgende:
Zet gewoon een kast of iets zwaars voor je deur. Als je moeder dan open wilt doen dan krijgt ze de deur niet meteen open en jij hebt tijd om je piemel weer in je broek te doen (als je daar mee bezig bent dan)
Of er gewoon over praten.
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.quote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef rival het volgende:
2 woorden
HAAR HUIS!
je hebt nergens recht op
INDERDAAD!quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.
Doet die van mij ook, de laatste tijd gaat het gelukkig wat beter.quote:Op maandag 25 april 2005 16:07 schreef VeX- het volgende:
Doet mijn moeder ook altijd. Maar die klopt nog wel. Maar wat is het nut van kloppen als je toch meteen de deur open doet?![]()
wij hebben dat al jaren.. ondertussen hebben we ook locaal een irc server draaien, dus als we gaan eten zegt mn vader het ook wel es daar (met een highlight)quote:Op maandag 25 april 2005 16:11 schreef woutabest het volgende:
Heb je geen sleutel van je kamer ofzo?
Mijn moeder was wel altijd zo netjes om te kloppen, nu hebben we een interne telefoonnetwerk.
Dan moet jij ook eens op een ongewenst moment hun kamer inlopen, werkt perfect!quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef renz0r het volgende:
Tja Marjolein, zolang wij maar niet betrapt worden
Hoe zouden je ouders reageren als ze ons een keer betrappen by the way?
*er dan op voorbereid*
quote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef Bob-B het volgende:
Doet me denken aan dat sex blunder topic in SEX![]()
Och Sjors,quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef renz0r het volgende:
Tja Marjolein, zolang wij maar niet betrapt worden
Hoe zouden je ouders reageren als ze ons een keer betrappen by the way?
*er dan op voorbereid*
Eerst volgende keer dan maar 'het' doen als je ouders er zijn MET kans op binnenstormen van je ma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:21 schreef Leintje het volgende:
[..]
Och Sjors,
Ik denk dat ze dat niet zo heel erg vinden. Een perfectere schoonzoon kunnen ze zich toch niet wensen???![]()
Heb ik gedaan, maar dan denkt mn ma dat ik iets te verbergen heb. Terwijl ik gewoon mn privicy wil. Er zijn altijd mensen bij ons tuis en vind het dan heerlijk om ff lekker op me kamer alleen te zitten. En dat gaat dan moeilijk als mn moeder constant binnen komt stormenquote:Op maandag 25 april 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon eens met je ouders praten.
Niets van aantrekken, gewoon doorgaan. Moet je eens zien hoe snel ze het dan aflerenquote:Op maandag 25 april 2005 19:00 schreef McKillem het volgende:
Deed me pa ook toen ik iets aan het doen was met me vriendin...hond.
Kon um wel van de trap flikkeren. Moeilijk he kloppen.
Ik ook niet....maar vind het wel prettig als er iemand binnen gaat komen dat ik dat ook weetquote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef dJ-Zcore het volgende:
Mijn moeder komt ook altijd zonder te kloppen binnen, maar ik stoor me er niet aan, want ik heb toch niks te verbergen.
Mss doet TS dat ook zonder te kloppen en denkt moeders: Ik zal het ook eens bij hem doen.quote:Op maandag 25 april 2005 16:10 schreef longinus het volgende:
En als je nu eens hun kamer binnenstormt..... na enkele keren snapt ze het wel
Voor de huiskamer natuurlijk niet, maar bij mn ouders en mn broer wel hoor!quote:Op maandag 25 april 2005 19:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mss doet TS dat ook zonder te kloppen en denkt moeders: Ik zal het ook eens bij hem doen.
ik heb goed gelezen, ook wat de reaktie was van je moeder
Zomaar een vraagje: als jij eender welke kamer binnenkomt waar je ouders of een van je ouders zijn , klop jij dan ook. Ongeacht of het de huiskamer is?
jij vond t toch leuk, KLB moddenquote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd, en laat nu svp de kleuterreakties achterwege...
Een situatie die voor zou kunnen komen. Kinderen zijn op stap en pa en ma hebben het gezellig en gaan niet bepaald op tijd naar de slaapkamer. What the heck, The kids zijn toch weg. Oeps! Privacy geld ook voor de huiskamer vind ik.quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef Leintje het volgende:
[..]
Voor de huiskamer natuurlijk niet, maar bij mn ouders en mn broer wel hoor!
Een moeder die weet wat er in de wereld te koop is en weet wanneer ze haar mond moet houden.quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef gigant het volgende:
Mijne moet altijd me kamer opruimen, niet erg zou je denken. Totdat je al je rotzooi kwijt bent en je moeder bepaalde dingen vind die je liever niet netjes opgestapeld op je bureau terugvindt, bepaalde dingen die je dan in de prullenbak terugvindt en dan denkt, uhm dan weet ze dat ook weer of gemaakte fotos die echt niet voor je moeders ogen zijn bestemd.
Ze zegt er overigens nooit wat van.
Dat vind ik niet. Huiskamer is toch een plek waar het gezin bij elkaar komt, niet? Dat ouders en kinderen een aparte kamer heeft toch alles met privacy te maken. Een plekje waar je eventjes alleen kan zijn. Anders kun je ook wel 1 hele grote slaapkamer maken voor alle gezinsleden. Ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten.quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een situatie die voor zou kunnen komen. Kinderen zijn op stap en pa en ma hebben het gezellig en gaan niet bepaald op tijd naar de slaapkamer. What the heck, The kids zijn toch weg. Oeps! Privacy geld ook voor de huiskamer vind ik.
met mn vriend in mijn geval...quote:Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef vdo28 het volgende:
Gewoon met je vriendinnetje in standje 69 gaan liggen, laat haar dan maar binnenkomen...
haha lol! Maar dan kan er dus niemand 'zomaa'r'binnen komen lopen?quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Partyman het volgende:
De oplossing ... Intercom systeempje ... heb er nog wel een paar liggen
pas als je op het knoppie druk kan ze binnenkomen
als je de klink aan de andere kant ff vervangt voor een vaste klink ... zoals bij een voordeur ... de slotplaat vervangt hebt en de rest van de meuk niet nee ..... beetje omslachtig maar werkt 100%quote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef Leintje het volgende:
[..]
haha lol! Maar dan kan er dus niemand 'zomaa'r'binnen komen lopen?
Lol! Die vaste klink is wel een goed idee!quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef Partyman het volgende:
[..]
als je de klink aan de andere kant ff vervangt voor een vaste klink ... zoals bij een voordeur ... de slotplaat vervangt hebt en de rest van de meuk niet nee ..... beetje omslachtig maar werkt 100%![]()
![]()
Moet je wel een slot hebben dat net als bij de voordeur de "pin" beweegt met de sleutel anders kom je er niet meer in als je zelf ook buiten de deur staatquote:Op maandag 25 april 2005 20:20 schreef Leintje het volgende:
[..]
Lol! Die vaste klink is wel een goed idee!
Oke ander voorbeeld: Je ouders zijn in een zeer druk EN prive gesprek verwikkeld. Iets waar de kinderen niets mee te maken hebben. Jij vind dat jouw ouders zich moeten terugtrekken naar hun slaapkamer? Ik niet maar ik zal het wel op prijs stellen als onze kinderen zich even melden als ze de kamer binnen willen komen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef Leintje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Huiskamer is toch een plek waar het gezin bij elkaar komt, niet? Dat ouders en kinderen een aparte kamer heeft toch alles met privacy te maken. Een plekje waar je eventjes alleen kan zijn. Anders kun je ook wel 1 hele grote slaapkamer maken voor alle gezinsleden. Ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef LSS het volgende:
Die van mij is ooit eens mijn kamer binnengekomen, net toen ik (in mijn blote reet) een knoop in een volgespoten condoom aan het leggen was. "ow, nou, gelukkig doen jullie het veilig" zei ze toen. Mijn vriendin lag in een chronische lachstuip in mijn bed en ik geneerde me kapot natuurlijk.Moeders
![]()
Ik verwacht dan niet van ze dat ze naar de slaapkamer vertrekken, maar dan zouden ze toch kunnen vragen of ik naar mn slaapkamer vetrek? Het enige wat in hun slaapkamer staat is een bed. Leven doen ze in de huiskamer. Dus dat zou redelijk zijn. Ik ben heel vaak in mn kamer. Dat is echt mijn plekkie, met mijn spullejtes en dingentjes. Dus zou het redelijk vinden als ze dan zouden kloppen. De hele familie zit in de huiskamer, dat is een beetje de algemene plek. Bovendien hebben we deuren met glas in de huiskamer, dus kloppen is al niet echt nodig.quote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke ander voorbeeld: Je ouders zijn in een zeer druk EN prive gesprek verwikkeld. Iets waar de kinderen niets mee te maken hebben. Jij vind dat jouw ouders zich moeten terugtrekken naar hun slaapkamer? Ik niet maar ik zal het wel op prijs stellen als onze kinderen zich even melden als ze de kamer binnen willen komen.
ik wil wel bij jou kome kloppe van je moeder komt er aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:17 schreef Leintje het volgende:
[..]
Ik verwacht dan niet van ze dat ze naar de slaapkamer vertrekken, maar dan zouden ze toch kunnen vragen of ik naar mn slaapkamer vetrek? Het enige wat in hun slaapkamer staat is een bed. Leven doen ze in de huiskamer. Dus dat zou redelijk zijn. Ik ben heel vaak in mn kamer. Dat is echt mijn plekkie, met mijn spullejtes en dingentjes. Dus zou het redelijk vinden als ze dan zouden kloppen. De hele familie zit in de huiskamer, dat is een beetje de algemene plek. Bovendien hebben we deuren met glas in de huiskamer, dus kloppen is al niet echt nodig.
kids, DIT is nu precies de reden waarom je op tijd het huis uit moet...blijf langer en je wordt net zo een mongoolquote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.
idd. dat heb ik dus ook gedaan. nja. ik heb gewoon de klink aan de andere kant er af gesloopt. nu zit de klink aan mijn kant los, maar die gebruik ik als een soort sleutelquote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef Partyman het volgende:
[..]
als je de klink aan de andere kant ff vervangt voor een vaste klink ... zoals bij een voordeur ... de slotplaat vervangt hebt en de rest van de meuk niet nee ..... beetje omslachtig maar werkt 100%![]()
![]()
gaat er toch niet om of je iets te verbergen hebt, gaat gewoon om een stukje privacy!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
als je niks te verberen heb snap ik die ophef niet
Bij mij komen ze ook vaak zo mijn kamer binnen. Geen probleem mee![]()
werkte bij mij niet echt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Kun je dan niet een knipje of zo op de deur maken zodat ze wel moet kloppen?
en 220 op de deur knopquote:Op woensdag 27 april 2005 00:54 schreef Thief het volgende:
hihi slot op je deur
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
Altijd vervelend als je net je pretraket in de wax aan't zetten bent.
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ze dat een paar keer ziet is het wel snel afgelopen denk ik![]()
Nah dat helpt niet. Je moet gewoon zeggen klopt nou godver eens een keer op die foking kut deur als je naar binnen wil. 1x gezegd en nooit meer iemand die naar binnen komt zonder te kloppen. Ik werd er ook helemaal lijp van als mijn muziek een beetje hard stond en ik een beetje achter me compu zat en me ma eens in de deuropening stond, schrok mezelf iedere keer een hartverzakking.quote:Op maandag 25 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
gewoon goed gesprek met moeders aan gaan
ooh dat klinkt me bekend in de oren! Haha...en als de muziek hard staat hoor je ook nog niet dat er iemand staat!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:30 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nah dat helpt niet. Je moet gewoon zeggen klopt nou godver eens een keer op die foking kut deur als je naar binnen wil. 1x gezegd en nooit meer iemand die naar binnen komt zonder te kloppen. Ik werd er ook helemaal lijp van als mijn muziek een beetje hard stond en ik een beetje achter me compu zat en me ma eens in de deuropening stond, schrok mezelf iedere keer een hartverzakking.
als je een ander zijn kamer in komt wel...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef DrDentz het volgende:
je gaat toch niet elke keer kloppen als je ergens binnengaat, dan staan we de hele dag te kloppen hier
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef Leintje het volgende:
[..]
als je een ander zijn kamer in komt wel...
Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Maakt wel uit, ze moet eens normaal doen dat overtrokken puberale gedrag. Alsof haar ma express langskomt om te jennen of te kloten ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Silencenl het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
edit: gevraagd door betreffende user
Hadden ze me maar niet moeten maken. Ook kinderen van ouders hebben recht op privacy!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Dat was nou ook net mijn eerste gedachte hahaquote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef Bob-B het volgende:
Doet me denken aan dat sex blunder topic in SEX![]()
Dan verdenken ze je meteen van fappen.quote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
Je hebt ook recht op privacy.. Gewoon een keer een goed gesprek daar over voeren met je ouders...
33 en nog bij je moeder wonenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef -Redhead- het volgende:
Right away met een noodgang de kamer uit bonjouren. Ik ken soortgelijke fratsen van vroeger (zei het ouwe wijf:)) wel als er 'per ongeluk' weer eens een bankafschrift van mij was opengemaakt. Want dat had ze niet 'gezien'. Yeah right, ik was de enige met een lopende rekening bij die bank.
Gevolg was dat ik elke keer mijn scheur opentrok en geen enkele discussie duldde. Want er zijn grenzen en als die overschreden worden met een hoop lulverhalen, dan is het bad luck en niet voor mij.
Het gebeurt nog wel eens. Als je gvd op 33-jarige leeftijd wordt verhoord alsof je bij de politie zit, lijkt het wel. Krijg je van die debiele vragen wie je aan de telefoon had, of er een man of vrouw op bezoek komt en of je een blind date hebt als je vertelt dat je een afspraak hebt. Ik heb geen geheimen, maar als ik iets wil vertellen bepaal ik dat zelf wel en op mijn zelfgekozen moment. Op dit soort suggestieve shit zit ik niet te wachten. En dan nog verbolgen zijn over het feit dat ik 'zo geheimzinnig' doe. Nee hoor, zij wil gewoon teveel weten. En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan. Wonderlijk toch dat een moeder het toch weet te presteren dat je je bij tijd en wijle in je privacy aangetast voelt door dat vrijpostige:"Ik wil het naadje van de kous weten"gedoe. Lack of respect.
Mijn moeder heeft het al voor elkaar gekregen dat mijn stiefvader er al wat van heeft gezegd tegen haar en dat het verstandig zou zijn om dat es te laten. Leve mijn stiefpapa! Gevolg: ik vertel hem veel meer en neem hem veel meer in vertrouwen dan mijn moeder. Rarara, hoe zou dat nou toch komen?
Le-zen is moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
33 en nog bij je moeder wonenLAWL
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dude, leer eens lezen.quote:En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan.
RealZeus is ook in de 30, vrachtwagenchauffeur en thuiswonendequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
dan heb je nog 2 seconden om die hand uit je broek te halen, schat, en je pc scherm weg te klikkenquote:Op maandag 25 april 2005 16:07 schreef VeX- het volgende:
Doet mijn moeder ook altijd. Maar die klopt nog wel. Maar wat is het nut van kloppen als je toch meteen de deur open doet?![]()
Het zit je echt heel erg hoog,hè kneus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RealZeus is ook in de 30, vrachtwagenchauffeur en thuiswonende![]()
moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dan heb je nog 2 seconden om die hand uit je broek te halen, schat, en je pc scherm weg te klikken
Groot gelijk dat je klaagt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Aaargggg ik heb er zo'n hekel aan, moeders die zo je kamer binnen komen lopen. Die van mij doet dat ook. Ik slaap op zolder dus hoor weinig van wat er verder in het huis gebeurt..maar ze komt zonder ook maar een aankondiging of ff kloppen mn kamer binnenstormen om het minste of geringste!En als je er dan wat van zegt...krijg je opmerkingen als , je hebt tog niets te verbergen ofzo!! Aarrggg ik wil ook graag mn privicy!!!
Woon je nog bij je paps en mams, lieve BrauN?quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
Mijn ma kan een klap op d'r oog verwachten als ze zoiets durft te flikken.
quote:Op maandag 25 april 2005 16:12 schreef boyv het volgende:
Zet gewoon een kast of iets zwaars voor je deur. Als je moeder dan open wilt doen dan krijgt ze de deur niet meteen open en jij hebt tijd om je piemel weer in je broek te doen (als je daar mee bezig bent dan)
Of er gewoon over praten.
Haha, als ik daadwerkelijk dik zou zijn en zo'n mailadres zou aanmaken had ik juist genoeg zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:
Het zit je echt heel erg hoog,hè kneus?
Het maakt niet uit of ik in het topic gepost heb of niet, je moet er even over beginnen. wat ben je toch een zielig stuk vreten, je moet wel heel wat te verbergen hebben als je elke keer over een ander begint.
Sukkel.
Edit: ah, je mailadres zegt al voldoende.Gebrek aan zelfvertrouwen en dus maar over iemand anders beginnen.
Compleet kansloos.
je woont zeker nog bij je ouders jochie?quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je aan de drug zitquote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Kneusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, als ik daadwerkelijk dik zou zijn en zo'n mailadres zou aanmaken had ik juist genoeg zelfvertrouwen.Maargoed, ren maar gauw naar mammie om te vertellen dat ik niet liev doe.
![]()
Toen nog wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Woon je nog bij je paps en mams, lieve BrauN?![]()
ow die mogen mij wel weekje lene ik ben veel erger als het op privacy aankomtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Spacehamster het volgende:
Als ik vroeg of mijn stiefouders alsjeblieft zouden willen kloppen voor het mijn kamer binnenkomen..........dan kreeg ik straf!
Argh, de manier waarop ze binnenkwamen. Ze konden niet gewoon de deur opendeur, nee de klink werd ineens met kracht neergedrukt en dan hoorde je een "KRAK!" voordat de deur openzwaaide. Meestal had degene die binnenkwam niets te melden en zat alleen maar rond te kijken of ik ergens op betrapt kon worden. Meestal was het een teleurstelling en was er niets. Maar soms ook kon er toch iets opgemerkt worden. "Leg dat stripboek weg en ga huiswerk maken!", "Wat een afgrijselijk lelijke make up!", "Dat is geen muziek, dat is lawaai van de duivel!" en "Zit je alweer te tekenen?" *graait schrift van me af en bladert het door* "Je zit weer te tekenen!" (en dat ging over krabbels waar ik al 10 keer voor op mijn kop had gehad en nog vele malen voor gestraft zou worden.)
Tot op de dag van vandaag koester ik mijn privacy als een van de kostbaarste dingen ter wereld.
Niemand die me dat ooit nog afneemt!
Goed! Ik leef nog! En mijn mams komt nog steeds ongegeneerd de kamer binnenlopen haha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef it_was_me het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het TS is vergaan! Het topic staat na 2 jaar ineens weer bovenaan in mijn AT.
Heb je er wel eens over nagedacht je eigen zooi op te ruimen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef gigant het volgende:
Mijne moet altijd me kamer opruimen, niet erg zou je denken. Totdat je al je rotzooi kwijt bent en je moeder bepaalde dingen vind die je liever niet netjes opgestapeld op je bureau terugvindt, bepaalde dingen die je dan in de prullenbak terugvindt en dan denkt, uhm dan weet ze dat ook weer of gemaakte fotos die echt niet voor je moeders ogen zijn bestemd.
Ze zegt er overigens nooit wat van.
òf erger ...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:26 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Oei daar zit je dan met die trillende vibrator in je hand
En hoe ga jij de kamer dan inquote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef DamzkoO het volgende:
Ik maak dus precies hetzelfde mee. Wilde vandaag een slot kopen bij de Gamma, maar bedacht me later toch weer. Ik heb voor de oplossing gekozen de kruk aan de buitenkant weg te halen, dus blijft de kruk aan de binnenkant over. Zo kan niemand er zomaar binnen komen.
Ik kan me echt vinden in de reacties, met geweld doet ze de deur open en heeft in 99% van de gevallen niets te melden maar gaat lekker rondkijken. Kom zeg, een beetje privacy is wel gewenst. Ook al ben je niets aan het doen, je schrikt je de pleuris. Soms schrik je zo dat je je venster wegklikt of een schrikbeweging maakt, dan denken ze juist dat je wat 'verdachts' aan het doen was.
Walgelijk gewoonPraten helpt niet, ze blijft het doen
![]()
Joah, dit heb ik echt precies zo. Ben je geconcentreerd ergens mee bezig en schrik je je te pletter en hebben ze niet eens iets te melden. "Waarom schrik je zo, heb je iets te verbergen?" is het dan en verder komen ze niet eens met een echte reden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef DamzkoO het volgende:
Ik maak dus precies hetzelfde mee. Wilde vandaag een slot kopen bij de Gamma, maar bedacht me later toch weer. Ik heb voor de oplossing gekozen de kruk aan de buitenkant weg te halen, dus blijft de kruk aan de binnenkant over. Zo kan niemand er zomaar binnen komen.
Ik kan me echt vinden in de reacties, met geweld doet ze de deur open en heeft in 99% van de gevallen niets te melden maar gaat lekker rondkijken. Kom zeg, een beetje privacy is wel gewenst. Ook al ben je niets aan het doen, je schrikt je de pleuris. Soms schrik je zo dat je je venster wegklikt of een schrikbeweging maakt, dan denken ze juist dat je wat 'verdachts' aan het doen was.
Walgelijk gewoonPraten helpt niet, ze blijft het doen
![]()
I feel your painquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Spacehamster het volgende:
Als ik vroeg of mijn stiefouders alsjeblieft zouden willen kloppen voor het mijn kamer binnenkomen..........dan kreeg ik straf!
Argh, de manier waarop ze binnenkwamen. Ze konden niet gewoon de deur opendeur, nee de klink werd ineens met kracht neergedrukt en dan hoorde je een "KRAK!" voordat de deur openzwaaide. Meestal had degene die binnenkwam niets te melden en zat alleen maar rond te kijken of ik ergens op betrapt kon worden. Meestal was het een teleurstelling en was er niets. Maar soms ook kon er toch iets opgemerkt worden. "Leg dat stripboek weg en ga huiswerk maken!", "Wat een afgrijselijk lelijke make up!", "Dat is geen muziek, dat is lawaai van de duivel!" en "Zit je alweer te tekenen?" *graait schrift van me af en bladert het door* "Je zit weer te tekenen!" (en dat ging over krabbels waar ik al 10 keer voor op mijn kop had gehad en nog vele malen voor gestraft zou worden.)
Tot op de dag van vandaag koester ik mijn privacy als een van de kostbaarste dingen ter wereld.
Niemand die me dat ooit nog afneemt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |