Voor de huiskamer natuurlijk niet, maar bij mn ouders en mn broer wel hoor!quote:Op maandag 25 april 2005 19:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Mss doet TS dat ook zonder te kloppen en denkt moeders: Ik zal het ook eens bij hem doen.
ik heb goed gelezen, ook wat de reaktie was van je moeder
Zomaar een vraagje: als jij eender welke kamer binnenkomt waar je ouders of een van je ouders zijn , klop jij dan ook. Ongeacht of het de huiskamer is?
jij vond t toch leuk, KLB moddenquote:Op maandag 25 april 2005 16:08 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd, en laat nu svp de kleuterreakties achterwege...
Een situatie die voor zou kunnen komen. Kinderen zijn op stap en pa en ma hebben het gezellig en gaan niet bepaald op tijd naar de slaapkamer. What the heck, The kids zijn toch weg. Oeps! Privacy geld ook voor de huiskamer vind ik.quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef Leintje het volgende:
[..]
Voor de huiskamer natuurlijk niet, maar bij mn ouders en mn broer wel hoor!
Een moeder die weet wat er in de wereld te koop is en weet wanneer ze haar mond moet houden.quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef gigant het volgende:
Mijne moet altijd me kamer opruimen, niet erg zou je denken. Totdat je al je rotzooi kwijt bent en je moeder bepaalde dingen vind die je liever niet netjes opgestapeld op je bureau terugvindt, bepaalde dingen die je dan in de prullenbak terugvindt en dan denkt, uhm dan weet ze dat ook weer of gemaakte fotos die echt niet voor je moeders ogen zijn bestemd.
Ze zegt er overigens nooit wat van.
Dat vind ik niet. Huiskamer is toch een plek waar het gezin bij elkaar komt, niet? Dat ouders en kinderen een aparte kamer heeft toch alles met privacy te maken. Een plekje waar je eventjes alleen kan zijn. Anders kun je ook wel 1 hele grote slaapkamer maken voor alle gezinsleden. Ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten.quote:Op maandag 25 april 2005 19:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een situatie die voor zou kunnen komen. Kinderen zijn op stap en pa en ma hebben het gezellig en gaan niet bepaald op tijd naar de slaapkamer. What the heck, The kids zijn toch weg. Oeps! Privacy geld ook voor de huiskamer vind ik.
met mn vriend in mijn geval...quote:Op maandag 25 april 2005 20:06 schreef vdo28 het volgende:
Gewoon met je vriendinnetje in standje 69 gaan liggen, laat haar dan maar binnenkomen...
haha lol! Maar dan kan er dus niemand 'zomaa'r'binnen komen lopen?quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef Partyman het volgende:
De oplossing ... Intercom systeempje ... heb er nog wel een paar liggen
pas als je op het knoppie druk kan ze binnenkomen
als je de klink aan de andere kant ff vervangt voor een vaste klink ... zoals bij een voordeur ... de slotplaat vervangt hebt en de rest van de meuk niet nee ..... beetje omslachtig maar werkt 100%quote:Op maandag 25 april 2005 20:13 schreef Leintje het volgende:
[..]
haha lol! Maar dan kan er dus niemand 'zomaa'r'binnen komen lopen?
Lol! Die vaste klink is wel een goed idee!quote:Op maandag 25 april 2005 20:16 schreef Partyman het volgende:
[..]
als je de klink aan de andere kant ff vervangt voor een vaste klink ... zoals bij een voordeur ... de slotplaat vervangt hebt en de rest van de meuk niet nee ..... beetje omslachtig maar werkt 100%![]()
![]()
Moet je wel een slot hebben dat net als bij de voordeur de "pin" beweegt met de sleutel anders kom je er niet meer in als je zelf ook buiten de deur staatquote:Op maandag 25 april 2005 20:20 schreef Leintje het volgende:
[..]
Lol! Die vaste klink is wel een goed idee!
Oke ander voorbeeld: Je ouders zijn in een zeer druk EN prive gesprek verwikkeld. Iets waar de kinderen niets mee te maken hebben. Jij vind dat jouw ouders zich moeten terugtrekken naar hun slaapkamer? Ik niet maar ik zal het wel op prijs stellen als onze kinderen zich even melden als ze de kamer binnen willen komen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef Leintje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Huiskamer is toch een plek waar het gezin bij elkaar komt, niet? Dat ouders en kinderen een aparte kamer heeft toch alles met privacy te maken. Een plekje waar je eventjes alleen kan zijn. Anders kun je ook wel 1 hele grote slaapkamer maken voor alle gezinsleden. Ik denk niet dat daar veel mensen op zitten te wachten.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:08 schreef LSS het volgende:
Die van mij is ooit eens mijn kamer binnengekomen, net toen ik (in mijn blote reet) een knoop in een volgespoten condoom aan het leggen was. "ow, nou, gelukkig doen jullie het veilig" zei ze toen. Mijn vriendin lag in een chronische lachstuip in mijn bed en ik geneerde me kapot natuurlijk.Moeders
![]()
Ik verwacht dan niet van ze dat ze naar de slaapkamer vertrekken, maar dan zouden ze toch kunnen vragen of ik naar mn slaapkamer vetrek? Het enige wat in hun slaapkamer staat is een bed. Leven doen ze in de huiskamer. Dus dat zou redelijk zijn. Ik ben heel vaak in mn kamer. Dat is echt mijn plekkie, met mijn spullejtes en dingentjes. Dus zou het redelijk vinden als ze dan zouden kloppen. De hele familie zit in de huiskamer, dat is een beetje de algemene plek. Bovendien hebben we deuren met glas in de huiskamer, dus kloppen is al niet echt nodig.quote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Oke ander voorbeeld: Je ouders zijn in een zeer druk EN prive gesprek verwikkeld. Iets waar de kinderen niets mee te maken hebben. Jij vind dat jouw ouders zich moeten terugtrekken naar hun slaapkamer? Ik niet maar ik zal het wel op prijs stellen als onze kinderen zich even melden als ze de kamer binnen willen komen.
ik wil wel bij jou kome kloppe van je moeder komt er aanquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:17 schreef Leintje het volgende:
[..]
Ik verwacht dan niet van ze dat ze naar de slaapkamer vertrekken, maar dan zouden ze toch kunnen vragen of ik naar mn slaapkamer vetrek? Het enige wat in hun slaapkamer staat is een bed. Leven doen ze in de huiskamer. Dus dat zou redelijk zijn. Ik ben heel vaak in mn kamer. Dat is echt mijn plekkie, met mijn spullejtes en dingentjes. Dus zou het redelijk vinden als ze dan zouden kloppen. De hele familie zit in de huiskamer, dat is een beetje de algemene plek. Bovendien hebben we deuren met glas in de huiskamer, dus kloppen is al niet echt nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |