Zat gewoon achter me compu. Maar maakt toch niet uit wat ik doe. Ze komt zonder te kloppen me kamer binnenstormen.quote:
zo'n moeder heb ik dus ook. het irriteert mij en wat nog vervelender is, is dat ze dan de deur openlaat en dan wordt het lekker koud in me kamerquote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Aaargggg ik heb er zo'n hekel aan, moeders die zo je kamer binnen komen lopen. Die van mij doet dat ook. Ik slaap op zolder dus hoor weinig van wat er verder in het huis gebeurt..maar ze komt zonder ook maar een aankondiging of ff kloppen mn kamer binnenstormen om het minste of geringste!En als je er dan wat van zegt...krijg je opmerkingen als , je hebt tog niets te verbergen ofzo!! Aarrggg ik wil ook graag mn privicy!!!
Sommige ouders begrijpen dat idd nietquote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
Je hebt ook recht op privacy.. Gewoon een keer een goed gesprek daar over voeren met je ouders...
Geslacht TS: Vrouwquote:Op maandag 25 april 2005 16:12 schreef boyv het volgende:
Zet gewoon een kast of iets zwaars voor je deur. Als je moeder dan open wilt doen dan krijgt ze de deur niet meteen open en jij hebt tijd om je piemel weer in je broek te doen (als je daar mee bezig bent dan)
Of er gewoon over praten.
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.quote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef rival het volgende:
2 woorden
HAAR HUIS!
je hebt nergens recht op
INDERDAAD!quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.
Doet die van mij ook, de laatste tijd gaat het gelukkig wat beter.quote:Op maandag 25 april 2005 16:07 schreef VeX- het volgende:
Doet mijn moeder ook altijd. Maar die klopt nog wel. Maar wat is het nut van kloppen als je toch meteen de deur open doet?![]()
wij hebben dat al jaren.. ondertussen hebben we ook locaal een irc server draaien, dus als we gaan eten zegt mn vader het ook wel es daar (met een highlight)quote:Op maandag 25 april 2005 16:11 schreef woutabest het volgende:
Heb je geen sleutel van je kamer ofzo?
Mijn moeder was wel altijd zo netjes om te kloppen, nu hebben we een interne telefoonnetwerk.
Dan moet jij ook eens op een ongewenst moment hun kamer inlopen, werkt perfect!quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef renz0r het volgende:
Tja Marjolein, zolang wij maar niet betrapt worden
Hoe zouden je ouders reageren als ze ons een keer betrappen by the way?
*er dan op voorbereid*
quote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef Bob-B het volgende:
Doet me denken aan dat sex blunder topic in SEX![]()
Och Sjors,quote:Op maandag 25 april 2005 17:54 schreef renz0r het volgende:
Tja Marjolein, zolang wij maar niet betrapt worden
Hoe zouden je ouders reageren als ze ons een keer betrappen by the way?
*er dan op voorbereid*
Eerst volgende keer dan maar 'het' doen als je ouders er zijn MET kans op binnenstormen van je ma?quote:Op maandag 25 april 2005 18:21 schreef Leintje het volgende:
[..]
Och Sjors,
Ik denk dat ze dat niet zo heel erg vinden. Een perfectere schoonzoon kunnen ze zich toch niet wensen???![]()
Heb ik gedaan, maar dan denkt mn ma dat ik iets te verbergen heb. Terwijl ik gewoon mn privicy wil. Er zijn altijd mensen bij ons tuis en vind het dan heerlijk om ff lekker op me kamer alleen te zitten. En dat gaat dan moeilijk als mn moeder constant binnen komt stormenquote:Op maandag 25 april 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon eens met je ouders praten.
Niets van aantrekken, gewoon doorgaan. Moet je eens zien hoe snel ze het dan aflerenquote:Op maandag 25 april 2005 19:00 schreef McKillem het volgende:
Deed me pa ook toen ik iets aan het doen was met me vriendin...hond.
Kon um wel van de trap flikkeren. Moeilijk he kloppen.
Ik ook niet....maar vind het wel prettig als er iemand binnen gaat komen dat ik dat ook weetquote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef dJ-Zcore het volgende:
Mijn moeder komt ook altijd zonder te kloppen binnen, maar ik stoor me er niet aan, want ik heb toch niks te verbergen.
Mss doet TS dat ook zonder te kloppen en denkt moeders: Ik zal het ook eens bij hem doen.quote:Op maandag 25 april 2005 16:10 schreef longinus het volgende:
En als je nu eens hun kamer binnenstormt..... na enkele keren snapt ze het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |