Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Maakt wel uit, ze moet eens normaal doen dat overtrokken puberale gedrag. Alsof haar ma express langskomt om te jennen of te kloten ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Silencenl het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ze hebben er zelf voor gezorgd dat je er bent dus moeten ze je ook onderdak geven en rekening met je houden enzo.
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
edit: gevraagd door betreffende user
Hadden ze me maar niet moeten maken. Ook kinderen van ouders hebben recht op privacy!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:59 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Het is denk ik het huis en de kamer van je ouders c.q. je moeder.
Denk daar maar eens over na!![]()
Dat was nou ook net mijn eerste gedachte hahaquote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef Bob-B het volgende:
Doet me denken aan dat sex blunder topic in SEX![]()
Dan verdenken ze je meteen van fappen.quote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef buzzer het volgende:
Je hebt ook recht op privacy.. Gewoon een keer een goed gesprek daar over voeren met je ouders...
33 en nog bij je moeder wonenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef -Redhead- het volgende:
Right away met een noodgang de kamer uit bonjouren. Ik ken soortgelijke fratsen van vroeger (zei het ouwe wijf:)) wel als er 'per ongeluk' weer eens een bankafschrift van mij was opengemaakt. Want dat had ze niet 'gezien'. Yeah right, ik was de enige met een lopende rekening bij die bank.
Gevolg was dat ik elke keer mijn scheur opentrok en geen enkele discussie duldde. Want er zijn grenzen en als die overschreden worden met een hoop lulverhalen, dan is het bad luck en niet voor mij.
Het gebeurt nog wel eens. Als je gvd op 33-jarige leeftijd wordt verhoord alsof je bij de politie zit, lijkt het wel. Krijg je van die debiele vragen wie je aan de telefoon had, of er een man of vrouw op bezoek komt en of je een blind date hebt als je vertelt dat je een afspraak hebt. Ik heb geen geheimen, maar als ik iets wil vertellen bepaal ik dat zelf wel en op mijn zelfgekozen moment. Op dit soort suggestieve shit zit ik niet te wachten. En dan nog verbolgen zijn over het feit dat ik 'zo geheimzinnig' doe. Nee hoor, zij wil gewoon teveel weten. En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan. Wonderlijk toch dat een moeder het toch weet te presteren dat je je bij tijd en wijle in je privacy aangetast voelt door dat vrijpostige:"Ik wil het naadje van de kous weten"gedoe. Lack of respect.
Mijn moeder heeft het al voor elkaar gekregen dat mijn stiefvader er al wat van heeft gezegd tegen haar en dat het verstandig zou zijn om dat es te laten. Leve mijn stiefpapa! Gevolg: ik vertel hem veel meer en neem hem veel meer in vertrouwen dan mijn moeder. Rarara, hoe zou dat nou toch komen?
Le-zen is moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
33 en nog bij je moeder wonenLAWL
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dude, leer eens lezen.quote:En ja, ik woon op mijzelf en anderhalf uur autorijden bij ze vandaan.
RealZeus is ook in de 30, vrachtwagenchauffeur en thuiswonendequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
dan heb je nog 2 seconden om die hand uit je broek te halen, schat, en je pc scherm weg te klikkenquote:Op maandag 25 april 2005 16:07 schreef VeX- het volgende:
Doet mijn moeder ook altijd. Maar die klopt nog wel. Maar wat is het nut van kloppen als je toch meteen de deur open doet?![]()
Het zit je echt heel erg hoog,hè kneus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RealZeus is ook in de 30, vrachtwagenchauffeur en thuiswonende![]()
moeilijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dan heb je nog 2 seconden om die hand uit je broek te halen, schat, en je pc scherm weg te klikken
Groot gelijk dat je klaagt.quote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Aaargggg ik heb er zo'n hekel aan, moeders die zo je kamer binnen komen lopen. Die van mij doet dat ook. Ik slaap op zolder dus hoor weinig van wat er verder in het huis gebeurt..maar ze komt zonder ook maar een aankondiging of ff kloppen mn kamer binnenstormen om het minste of geringste!En als je er dan wat van zegt...krijg je opmerkingen als , je hebt tog niets te verbergen ofzo!! Aarrggg ik wil ook graag mn privicy!!!
Woon je nog bij je paps en mams, lieve BrauN?quote:Op maandag 25 april 2005 18:29 schreef BrauN het volgende:
Mijn ma kan een klap op d'r oog verwachten als ze zoiets durft te flikken.
quote:Op maandag 25 april 2005 16:12 schreef boyv het volgende:
Zet gewoon een kast of iets zwaars voor je deur. Als je moeder dan open wilt doen dan krijgt ze de deur niet meteen open en jij hebt tijd om je piemel weer in je broek te doen (als je daar mee bezig bent dan)
Of er gewoon over praten.
Haha, als ik daadwerkelijk dik zou zijn en zo'n mailadres zou aanmaken had ik juist genoeg zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:
Het zit je echt heel erg hoog,hè kneus?
Het maakt niet uit of ik in het topic gepost heb of niet, je moet er even over beginnen. wat ben je toch een zielig stuk vreten, je moet wel heel wat te verbergen hebben als je elke keer over een ander begint.
Sukkel.
Edit: ah, je mailadres zegt al voldoende.Gebrek aan zelfvertrouwen en dus maar over iemand anders beginnen.
Compleet kansloos.
je woont zeker nog bij je ouders jochie?quote:Op maandag 25 april 2005 17:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
FUCK dat. Fucking kutargumenten altijd. Ze maakt eten voor je, doet de was, je helpt netjes mee afwassen 's avonds, maar als je iets vraagt wat ze niet blieft dan is het opeens haar huis. Nou FUCK dat, hypocriete teringwijven altijd.
gewoon zeggen dat je aan de drug zitquote:Op maandag 25 april 2005 15:52 schreef Leintje het volgende:
Aaargggg ik heb er zo'n hekel aan, moeders die zo je kamer binnen komen lopen. Die van mij doet dat ook. Ik slaap op zolder dus hoor weinig van wat er verder in het huis gebeurt..maar ze komt zonder ook maar een aankondiging of ff kloppen mn kamer binnenstormen om het minste of geringste!En als je er dan wat van zegt...krijg je opmerkingen als , je hebt tog niets te verbergen ofzo!! Aarrggg ik wil ook graag mn privicy!!!
Kneusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, als ik daadwerkelijk dik zou zijn en zo'n mailadres zou aanmaken had ik juist genoeg zelfvertrouwen.Maargoed, ren maar gauw naar mammie om te vertellen dat ik niet liev doe.
![]()
Toen nog wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Woon je nog bij je paps en mams, lieve BrauN?![]()
ow die mogen mij wel weekje lene ik ben veel erger als het op privacy aankomtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Spacehamster het volgende:
Als ik vroeg of mijn stiefouders alsjeblieft zouden willen kloppen voor het mijn kamer binnenkomen..........dan kreeg ik straf!
Argh, de manier waarop ze binnenkwamen. Ze konden niet gewoon de deur opendeur, nee de klink werd ineens met kracht neergedrukt en dan hoorde je een "KRAK!" voordat de deur openzwaaide. Meestal had degene die binnenkwam niets te melden en zat alleen maar rond te kijken of ik ergens op betrapt kon worden. Meestal was het een teleurstelling en was er niets. Maar soms ook kon er toch iets opgemerkt worden. "Leg dat stripboek weg en ga huiswerk maken!", "Wat een afgrijselijk lelijke make up!", "Dat is geen muziek, dat is lawaai van de duivel!" en "Zit je alweer te tekenen?" *graait schrift van me af en bladert het door* "Je zit weer te tekenen!" (en dat ging over krabbels waar ik al 10 keer voor op mijn kop had gehad en nog vele malen voor gestraft zou worden.)
Tot op de dag van vandaag koester ik mijn privacy als een van de kostbaarste dingen ter wereld.
Niemand die me dat ooit nog afneemt!
Goed! Ik leef nog! En mijn mams komt nog steeds ongegeneerd de kamer binnenlopen haha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:45 schreef it_was_me het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het TS is vergaan! Het topic staat na 2 jaar ineens weer bovenaan in mijn AT.
Heb je er wel eens over nagedacht je eigen zooi op te ruimen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:54 schreef gigant het volgende:
Mijne moet altijd me kamer opruimen, niet erg zou je denken. Totdat je al je rotzooi kwijt bent en je moeder bepaalde dingen vind die je liever niet netjes opgestapeld op je bureau terugvindt, bepaalde dingen die je dan in de prullenbak terugvindt en dan denkt, uhm dan weet ze dat ook weer of gemaakte fotos die echt niet voor je moeders ogen zijn bestemd.
Ze zegt er overigens nooit wat van.
òf erger ...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:26 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Oei daar zit je dan met die trillende vibrator in je hand
En hoe ga jij de kamer dan inquote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef DamzkoO het volgende:
Ik maak dus precies hetzelfde mee. Wilde vandaag een slot kopen bij de Gamma, maar bedacht me later toch weer. Ik heb voor de oplossing gekozen de kruk aan de buitenkant weg te halen, dus blijft de kruk aan de binnenkant over. Zo kan niemand er zomaar binnen komen.
Ik kan me echt vinden in de reacties, met geweld doet ze de deur open en heeft in 99% van de gevallen niets te melden maar gaat lekker rondkijken. Kom zeg, een beetje privacy is wel gewenst. Ook al ben je niets aan het doen, je schrikt je de pleuris. Soms schrik je zo dat je je venster wegklikt of een schrikbeweging maakt, dan denken ze juist dat je wat 'verdachts' aan het doen was.
Walgelijk gewoonPraten helpt niet, ze blijft het doen
![]()
Joah, dit heb ik echt precies zo. Ben je geconcentreerd ergens mee bezig en schrik je je te pletter en hebben ze niet eens iets te melden. "Waarom schrik je zo, heb je iets te verbergen?" is het dan en verder komen ze niet eens met een echte reden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:59 schreef DamzkoO het volgende:
Ik maak dus precies hetzelfde mee. Wilde vandaag een slot kopen bij de Gamma, maar bedacht me later toch weer. Ik heb voor de oplossing gekozen de kruk aan de buitenkant weg te halen, dus blijft de kruk aan de binnenkant over. Zo kan niemand er zomaar binnen komen.
Ik kan me echt vinden in de reacties, met geweld doet ze de deur open en heeft in 99% van de gevallen niets te melden maar gaat lekker rondkijken. Kom zeg, een beetje privacy is wel gewenst. Ook al ben je niets aan het doen, je schrikt je de pleuris. Soms schrik je zo dat je je venster wegklikt of een schrikbeweging maakt, dan denken ze juist dat je wat 'verdachts' aan het doen was.
Walgelijk gewoonPraten helpt niet, ze blijft het doen
![]()
I feel your painquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef Spacehamster het volgende:
Als ik vroeg of mijn stiefouders alsjeblieft zouden willen kloppen voor het mijn kamer binnenkomen..........dan kreeg ik straf!
Argh, de manier waarop ze binnenkwamen. Ze konden niet gewoon de deur opendeur, nee de klink werd ineens met kracht neergedrukt en dan hoorde je een "KRAK!" voordat de deur openzwaaide. Meestal had degene die binnenkwam niets te melden en zat alleen maar rond te kijken of ik ergens op betrapt kon worden. Meestal was het een teleurstelling en was er niets. Maar soms ook kon er toch iets opgemerkt worden. "Leg dat stripboek weg en ga huiswerk maken!", "Wat een afgrijselijk lelijke make up!", "Dat is geen muziek, dat is lawaai van de duivel!" en "Zit je alweer te tekenen?" *graait schrift van me af en bladert het door* "Je zit weer te tekenen!" (en dat ging over krabbels waar ik al 10 keer voor op mijn kop had gehad en nog vele malen voor gestraft zou worden.)
Tot op de dag van vandaag koester ik mijn privacy als een van de kostbaarste dingen ter wereld.
Niemand die me dat ooit nog afneemt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |