inderdaadquote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ach krijg toch allemaal de graftyfus.
quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik wordt misschien weer pappa
What the fuck?quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmmmmmm, nee???????quote:
use your dick wisely!quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat was nou net datgenen wat dat heeft getriggeredquote:
Welkom.quote:LUXEMBURG - De Europese ministers van Buitenlandse Zaken en de regeringen van Roemenië en Bulgarije hebben maandag in het Luxemburgse kasteel Neumünster officieel het verdrag ondertekend dat het EU-lidmaatschap van beide landen regelt.
Bassicly I used wisely enough, at least I stuffed it in the right opening as it appears my dear friend.quote:
Dat kan zij beter doen!quote:Op maandag 25 april 2005 21:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga maar me fles wijn opdrinken ofzo, en daarna me whisky
was gericht aan die kleine van je en die blauwe worm.quote:Op maandag 25 april 2005 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
je bent bang voor appendices?
quote:Op maandag 25 april 2005 21:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wel als je misschien weer pappa wordt ja
Hoe weet jij dat mijn kleine blauw isquote:Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
was gericht aan die kleine van je en die blauwe worm.
Ga dan ook gewoon naar de hoeren man, dan is het een bedrijfsongeval.quote:Op maandag 25 april 2005 21:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
beter nog, samen.
en dan maar hopen dat het een grapje van dr is
Omdat ze te nauw was.quote:Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn kleine blauw is
nee, hoor, drie vingers met gemak.quote:
Heeft ze een baan?quote:Op maandag 25 april 2005 21:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
uhm, en dan betalen?
Ik ben een uitzendkracht waar moet ik het van betalen, plus dat ze wel lief is
Ja, hetzelfde als ik, de schatquote:
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2005 21:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde als ik, de schat
Uhm, ja nu nog afwachten en als het echt zo is, haar tot het verstand weten te brengen dat ze het weg moet laten halen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig.![]()
Nou, was dat nou zo moeilijk?
Als je haar in de kont had geneukt, had je dezelfde ellende met d'r gehad, maar dan tenminste geen abortus.quote:Op maandag 25 april 2005 22:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhm, ja nu nog afwachten en als het echt zo is, haar tot het verstand weten te brengen dat ze het weg moet laten halen.
Ja, anaal doet ze wel, maar ja, het moment van ejaculatie he. Dat was net op een andere breedtegraad/quote:Op maandag 25 april 2005 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je haar in de kont had geneukt, had je dezelfde ellende met d'r gehad, maar dan tenminste geen abortus.
Weghalen... nee man daar krijg je later spijt van.quote:Op maandag 25 april 2005 22:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhm, ja nu nog afwachten en als het echt zo is, haar tot het verstand weten te brengen dat ze het weg moet laten halen.
Dan heb je hard gespoten.quote:Op maandag 25 april 2005 22:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, anaal doet ze wel, maar ja, het moment van ejaculatie he. Dat was net op een andere breedtegraad/
Ja, dat zal wel. Maar ik heb een voordeel. Ik heb al een dochter die gelukkig is.quote:Op maandag 25 april 2005 22:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weghalen... nee man daar krijg je later spijt van.
Maar je dochter krijgt er wel een speel makkertje bij..... (zijn ze beide van dezelfde vrouw ?).quote:Op maandag 25 april 2005 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, dat zal wel. Maar ik heb een voordeel. Ik heb al een dochter die gelukkig is.
Zit dan 10 jaar tussen dus speel makkertje is niet echt toepasselijk.quote:Op maandag 25 april 2005 22:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar je dochter krijgt er wel een speel makkertje bij..... (zijn ze beide van dezelfde vrouw ?).
Nu snap ik ook een beetje het dilemma waar je voor staat.....quote:Op maandag 25 april 2005 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zit dan 10 jaar tussen dus speel makkertje is niet echt toepasselijk.
En nee, was dat maar waar dat het van dezelfde moeder zou zijn
Daar heb ik met mijn dochter nou echt nooit last van gehad, en ik ben niet van plan om nu een keer mee te gaan maken. Tis een leuke meid hoor, maar nu ff niet.quote:Op maandag 25 april 2005 22:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu snap ik ook een beetje het dilemma waar je voor staat.....
Ach laat het kind toch komen en begin aan je tweede- of derde jeugd, slapenloze nachten, kinderen die op bed springen, spelen met de koude waterkraan terwijl je onder de douche staat, en niet te vergeten de boterhammen met jam in je DVD-speler.
dat begint met 10.000quote:Op maandag 25 april 2005 22:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en post 3000,
ik ben nog niet zo triest als anderen:P
quote:
Het vergrijst hier aardig in de SC.quote:Op maandag 25 april 2005 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik zit wel in mijn nadagen he!?![]()
en dan zie je opeens maerycke en silmarwen weer.quote:Op maandag 25 april 2005 23:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het vergrijst hier aardig in de SC.
Bij iedere post van Aaah.quote:
Dat is over 30,63 dagen.quote:Op maandag 25 april 2005 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zal ik bij 25.000 virtueel eruit stappen?
quote:
Dat is bij Aaah vrij sterk afhankelijk van z'n humeur hoorquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is bij Aaah vrij sterk afhankelijk van z'n humeur hoor.
Bij een ban kan het weer wat langer duren.
hebben die Joodjes ook wat, zal Maria van der H. gedacht hebbenquote:Andere spelling voor 2600 woorden
ANP
BREDA - In het nieuwe Groene boekje hebben 2600 woorden een andere spelwijze gekregen. Dat is 2,7 procent van het totaal aantal opgenomen woorden. Zo wordt paardebloem, paardenbloem en jood wordt Jood als het om de bevolkingsgroep gaat. De ministers van de Nederlandse Taalunie, onder wie minister Van der Hoeven (Onderwijs), hebben deze regels maandag in Breda officieel vastgesteld.
Kijk dat is het begin van (h)erkenning. Toen hadden ze het groene boekje noch het cda toch nog, sufferdquote:
Die Holocaust was er om in het groene boekje terecht te komen met hulp van gristenen?quote:Op maandag 25 april 2005 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kijk dat is het begin van (h)erkenning. Toen hadden ze het groene boekje noch het cda toch nog, sufferd
Misschien indirect wel, richt je pijlen op het vaticaan zou ik zeggen!quote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die Holocaust was er om in het groene boekje terecht te komen met hulp van gristenen?![]()
![]()
Ja, het was goed genoeg om spetters bier op mijn monitor uit te spugenquote:
Eerst de moslims.quote:Op maandag 25 april 2005 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien indirect wel, richt je pijlen op het vaticaan zou ik zeggen!
dat kan toch wel in 1 ruk?quote:
Jij misschien, ik heb een vriendin.quote:
Een maar... ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij misschien, ik heb een vriendin.![]()
Ja, daar zie jij een homo-erotische boy in he? Nou, ieder zijn meug. Ruk ze!quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een maar... ?
Zeg het met een smiley: [afbeelding]
Dat heet levellen, dat leer je misschien ooit wel eens als je voorbij de 1 bent gekomenquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar zie jij een homo-erotische boy in he? Nou, ieder zijn meug. Ruk ze!![]()
Nee, ik word niet homo-erotisch na een vriendin, is dat typisch A'dams?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat heet levellen, dat leer je misschien ooit wel eens als je voorbij de 1 bent gekomen![]()
hee, het is jouw smiley, niet de mijnequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik word niet homo-erotisch na een vriendin, is dat typisch A'dams?
Jij zag er erotiek in, niet ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hee, het is jouw smiley, niet de mijne
Mislukte Nina Hagen.quote:
nee, dat zie je verkeerd. Dat is jouw associatie, ik zag er homo-erotiek in. Daar heb ik helegaar niets mee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij zag er erotiek in, niet ik.![]()
![]()
Ja, dat zeg je wel, maar jij begon er over. Harrie toch... Maar ja, beter iets dan niets, he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, dat zie je verkeerd. Dat is jouw associatie, ik zag er homo-erotiek in. Daar heb ik helegaar niets mee.
Da's goed, ik zal bidden voor jequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga ook eens oiien, truste du_ke
truste Harrie![]()
hihi
Nur so ein kleiner Nachtgedanke:Nou zeg dat wel. Ik zou hem natuurlijk nog verder kunnen doorlichten, maar zoals je zelf al zegt laat hij zich wel erg makkelijk in zijn kaarten kijken. Daar valt voor zo'n doorgewinterde psycholoog als ik geen echte eer meer aan te behalen. Ik schreef niet voor niets, dat ik het trivialiteitenkabinet van Ryan3 nou onderhand wel als een gammel kaartenhuis heb afgeserveerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ergens ben ik wel geinteresseerd in de psyche van die man/vrouw, helaas laat die wel erg in zijn kaarten kijken.
vertel eens, is het leven na Nietzsche gestopt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef lucida het volgende:
[..]
Nur so ein kleiner Nachtgedanke:Nou zeg dat wel. Ik zou hem natuurlijk nog verder kunnen doorlichten, maar zoals je zelf al zegt laat hij zich wel erg makkelijk in zijn kaarten kijken. Daar valt voor zo'n doorgewinterde psycholoog als ik geen echte eer meer aan te behalen. Ik schreef niet voor niets, dat ik het trivialiteitenkabinet van Ryan3 nou onderhand wel als een gammel kaartenhuis heb afgeserveerd.
Echt, ze zeggen weleens van die Kelly (van BB) dat je bij haar nog kan zien dat het vroeger een man is geweest, maar sommige vrouwen zien er nog mannelijker uit!quote:
Ellen ten Damme, is er iemand (een publieksfiguur) sexier dan zij? Nou ja, na Ricky Koole na danquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
Echt, ze zeggen weleens van die Kelly (van BB) dat je bij haar nog kan zien dat het vroeger een man is geweest, maar sommige vrouwen zien er nog mannelijker uit!
Misschien willen ze dat wel uitleggen aan Nikky of Lucillequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Sinds wanneer is vraag of Zyklon B een reinigingsmiddel was of niet een "onfrisse discussie"?
Zo'n 10.000 anderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ellen ten Damme, is er iemand (een publieksfiguur) sexier dan zij? Nou ja, na Ricky Koole na dan
Hmja, ons hart ligt natuurlijk inmiddels bij onze 3 belangrijke (eigen)wijzen uit het Oosten, S L & A, die uit ons midden zijn gerukt door de FA's. Het zal wel gerechtigheid heten, daar niet van. Ik heb het niet echt gevolgd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zo'n 10.000 anderen.
Ellen ten D. is allesbehalve sexy. Nee, bah.
Wat valt er allemaal onder onfrisse discussies?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het banmeldtopic. We're the dream team!
Sinds wanneer is vraag of Zyklon B een reinigingsmiddel was of niet een "onfrisse discussie"?
Ik vind het ook gefundenes fressen van Yvonne. Lucida heb ik in geen van zijn posts kunnen betrappen op onfrisse uitspraken, en toch wordt ook hij over dezelfde kam geschoren. En waarom dan niet Ryan3 gebanned. Want als iemand onfris bezig is dan Is het Ryan3 wel. Je kunt gewoon niets anders concluderen, dat Yvonne op subjectieve gronden te werk is gegaan. Jammer voor het niveau op Fok, dat op deze manier nog verder wordt getrivialiseerd door entiteiten als Ryan3 en kornuiten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:35 schreef Bluesdude het volgende:
Ik was bij die discussie..
En welke discussie is er niet onfris op Fok..
Ik zou wel willen weten wat deze discussie zo speciaal maakt..
En ik had aan Sjun nog willen vragen hoe hij het gebruik van Zyklon B zag in de vernietigingskampen..maar het topic zat vol.
Oppervlakkig bekeken lijkt het alsof hij stelde dat het voornaamste gebruik van Zyklon B ontsmetting was.
Maarja ..moe enzo... gewoon ongelukkig opgeschreven volgens mij.
Misschien is dat de reden voor die ban?
Vind ik wel een te zeer zwakke reden.
Wel zo eerlijk!...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:32 schreef Monidique het volgende:
Wat mij betreft wordt iederéén geband!
Kijk dat vind ik nou een onfrisse uitspraak waarvoor je meteen gebanned moet worden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:01 schreef Harry_Sack het volgende:
Misschien moesten ze ook maar gewoon vogeltjes houden ofzo
Profetisch.quote:Op maandag 25 april 2005 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is bij Aaah vrij sterk afhankelijk van z'n humeur hoor.
Bij een ban kan het weer wat langer duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |