inderdaadquote:Op maandag 25 april 2005 21:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ach krijg toch allemaal de graftyfus.
quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik wordt misschien weer pappa
What the fuck?quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmmmmmm, nee???????quote:
use your dick wisely!quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat was nou net datgenen wat dat heeft getriggeredquote:
Welkom.quote:LUXEMBURG - De Europese ministers van Buitenlandse Zaken en de regeringen van Roemenië en Bulgarije hebben maandag in het Luxemburgse kasteel Neumünster officieel het verdrag ondertekend dat het EU-lidmaatschap van beide landen regelt.
Bassicly I used wisely enough, at least I stuffed it in the right opening as it appears my dear friend.quote:
Dat kan zij beter doen!quote:Op maandag 25 april 2005 21:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga maar me fles wijn opdrinken ofzo, en daarna me whisky
was gericht aan die kleine van je en die blauwe worm.quote:Op maandag 25 april 2005 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
je bent bang voor appendices?
quote:Op maandag 25 april 2005 21:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
wel als je misschien weer pappa wordt ja
Hoe weet jij dat mijn kleine blauw isquote:Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
was gericht aan die kleine van je en die blauwe worm.
Ga dan ook gewoon naar de hoeren man, dan is het een bedrijfsongeval.quote:Op maandag 25 april 2005 21:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
beter nog, samen.
en dan maar hopen dat het een grapje van dr is
Omdat ze te nauw was.quote:Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat mijn kleine blauw is
nee, hoor, drie vingers met gemak.quote:
Heeft ze een baan?quote:Op maandag 25 april 2005 21:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
uhm, en dan betalen?
Ik ben een uitzendkracht waar moet ik het van betalen, plus dat ze wel lief is
Ja, hetzelfde als ik, de schatquote:
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2005 21:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde als ik, de schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |