zouden ze nog terugkomen dan?quote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was wel om gevraagd![]()
de ban is maar een maand, en om daar de OP voor te verbouwen![]()
Oh diequote:Op maandag 25 april 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, bedoelde de pics van je sproeiernaald/clippie.
Mogen ook andere spannende foto's zijn hoor.![]()
Vast welquote:
Doe dan maar andere spannende foto's.quote:Op maandag 25 april 2005 14:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh diehier issie:
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat je dat clipje op 5 posities erop kan klikken.
Jeetje Peppiequote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doe dan maar andere spannende foto's.![]()
Wat is wat.
Zie een oculair van een cameraofzo, schroef, metalen ring, sproeiernaald
en iets met plastic erop.
Ik moest van het weekend al aan taferelen in Amerika denken, zo'n goede maar rustige jongen die ineens doordraait en iedereen op school neerschiet die hem eens dwars heeft gelegen naar zijn idee.quote:Op maandag 25 april 2005 14:37 schreef hollander172 het volgende:
Patrick zou ik niet weten, eerst wist je nog wat je aan hem had maar de laatste tijd is het wat lastig in te schatten.
Nou ja, je hebt een foto gepost, dat kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jeetje Peppielaat dat sleutelen aan die carb maar aan een ander over.
Membraam, naald, schroefje, afstandsbusje, houder, veer en een metalen ringetje dat ervoor zorgt dat alles op zijn plek blijft.
[sub]Van links naar recht en boven naar beneden ongeveer.![]()
Wat moet ik er dan nog bij vertellen?quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ja, je hebt een foto gepost, dat kan ik niet ontkennen.![]()
![]()
Nu gaat jouw kennis van Photoshop toch opspelen bij mij.![]()
![]()
quote:
Je verwacht toch niet van me dat ik nu even een carb er af schroef om alleen de naald op de foto te zetten?quote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet er geen.
![]()
Wat doen de Membraam, naald, schroefje, afstandsbusje, houder, veer en een metalen ringetje in dit plaatje.![]()
Verwachte alleen maar een naald + klipje/clipje en wellicht nog wat spul ofzo, maar niet dit.![]()
Ik schroef het open, trek die naald eruit (kan er direct bij uiteraardquote:Op maandag 25 april 2005 15:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet van me dat ik nu even een carb er af schroef om alleen de naald op de foto te zetten?
Het is een impressie van wat je kan verwachten als die carb van jou open gaat.Je wilde toch alleen weten wat die clipjes op die naald doen en hoe dat zit?
staan gewoon in de OPquote:Op maandag 25 april 2005 14:27 schreef ZX9R het volgende:
Waar zijn de reltopics in de OP gebleven?
Van 108 naar 113...
quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik schroef het open,
quote:trek die naald eruit
quote:(kan er direct bij uiteraard)
quote:verander het klipje/clipje naar een andere inkeping,
quote:schroef het zaakje weer dicht,
Ik geef geen garantie.quote:en trek hem direct op het achterwiel. Zo toch?![]()
Doe alvast een mailadres, heb een hekel aan schrijven.quote:Ziekenhuiskaartjes gaarne naar Ruwerwaard Spijkenisse.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geef geen garantie.
[..]
Daar heb je nou gleufdiertjes voor.quote:Doe alvast een mailadres, heb een hekel aan schrijven.![]()
Hij was naar Ducati gegaan om even wereldkampioen te worden.quote:Jurgen van den Goorbergh stapt op
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 24 april 2005 om 17:31
Bron: Persbericht
Via een officiële verklaring heeft Jurgen van den Goorbergh aangekondigd op te stappen bij het Selmat Ducati team. Van den Goorbergh reed in totaal twee races voor het Italiaanse team, maar kon naar eigen zeggen geen vriendjes worden met de Ducati 749.
De letterlijke tekst van de verklaring van Van den Goorbergh is als volgt:
Met pijn in mijn hart moet ik vandaag bekend maken dat SLM Racing en ik vandaag uit elkaar gaan.
De motorfiets heeft bewezen niet de juiste motorfiets voor me te zijn: een prachtige vriendin is niet persé een perfecte echtgenote…. De Ducati is een prachtige motorfiets maar het reglement maakt het onmogelijk voor me om deze motor te veranderen in een winnende motor.
SLM Racing en ik zijn vol goed vertrouwen en met veel positieve gedachten de samenwerking aangegaan echter het is niet geworden wat ik verwacht had. We hadden problemen die we niet opgelost kregen en een motorfiets waar ik me niet comfortabel mee voel. Het team heeft me gesteund en het spijt me voor hen echter doorgaan maakt het allemaal alleen maar moeilijker en vervelender.
Dit betekent niet het einde van mijn race carrière – ik heb vertrouwen in de toekomst en zal er hard aan werken om er een paar jaar aan vast te knopen.
Op zijn website verklaart Jurgen dat vrijdagavond de beslissing al was genomen, maar hij eerst een aantal zaken goed wilde regelen voor hij met de verklaring naar buiten zou komen. Ook benadrukt hij dat dit een zeer zware beslissing is geweest om dit besluit te nemen.
Het team heeft een eigen lezing over het opstappen van Van den Goorbergh. Het Selmat Ducati team verklaart het volgende:
Het Ducati Selmat team heeft kennis genomen dat zijn coureur, Jurgen van den Goorbergh, besloten heeft het team te verlaten vanwege oorzaken die volledig aan zichzelf te wijten zijn. Zijn besluit heeft ons zeer teleurgesteld en de manier waarop dit door hem is aangekondigd is inadequaat aan zijn verantwoordelijkheden.
Het team is er van overtuigd dat ze de coureur tot het uiterste hebben gesteund. Daarnaast heeft het team laten zien dat de verbetering vanaf de start van het seizoen een goede toekomst belooft en we ons zodoende aan de afspraken hebben voldaan.
Het Ducati Selmat team zal zo spoedig mogelijk komen met de naam van zijn nieuwe coureur.
Beide partijen zullen het wel nooit over deze kwestie eens worden, feit is dat Jurgen de komende tijd de boel op een rijtje zal zetten en zal kijken wat hij zal doen met de rest van zijn carrière.
Ja.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef Macchia_Nera het volgende:
Oh nou dank je![]()
En nu snel je vriendjes er bij roepen he![]()
Tjah je moet toch wat als je een zx9r hebt, mun oma heeft ook zo'n ding niet vooruit te brandenquote:
Of als je voor de eerste dag op je nieuwe werk zit.quote:Op maandag 25 april 2005 16:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
Tjah je moet toch wat als je een zx9r hebt, mun oma heeft ook zo'n ding niet vooruit te branden
quote:Op maandag 25 april 2005 16:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ach noch een uurtje en dan worden jullie weer vrijgelaten![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 16:04 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ach noch een uurtje en dan worden jullie weer vrijgelaten![]()
Zo erg?quote:Op maandag 25 april 2005 16:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan begint morgen de rest van de ellende
Nee joh!quote:
Meldtquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:21 schreef hollander172 het volgende:
Meldt![]()
Damn weer te laat.Ben aan een laptop aan het sleutelen en ik kan niet vinden wat er nou mis is.
Daar kan ik dus echt niet tegen.
![]()
En nou heb ik het euvel verholpen krijg ik de die k#tconnector niet goed. Heb nu alleen wit beeld zonder kleur terwijl ik hiervoor kleur had zonder achtergrondverlichting.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:27 schreef hicham het volgende:
Zo, uit school heb ik even flink wat afritten en opritten genomenZonnetje rox0r
Heb het gevoel dat ik nog veeeeeel platter kan gaan maar het was best druk op de wegen dus moest regelmatig remmen midden in de bocht
(ok ik zag het wel aankomen, maar ik ga toch zo lang mogelijk door met gasgeven he?
)
Achter geen schaamrandje, voor nog wel op de zijkanten
Vertoon ik nu PatM verschijnselen![]()
Heeft deze helemaal geen vering?quote:Op maandag 25 april 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt leuke dingenvoor 299,- met alles erop en eraan, zonder kuip, stickerset en gereedschapssetje voor 180 eurootjes (las ik op MF, kuip kost 40 euro)
[afbeelding]
deze zomer missch es serieus kijkenmissch dat me broer het ook wat vindt, gaan we samen door de buurt crossen
quote:Op maandag 25
april 2005 16:20 schreef Macchia_Nera het volgende:
Aan die CR500 die geen wheely's wil trekken![]()
Als het goed is komt mijn zuiger van de week ook binnen en kan ik ook weer
crossen![]()
ook in arnhemquote:Op maandag 25 april 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
Afgesneden van de buitenwereld door een giga Chello storing.
quote:Op maandag 25 april 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
Ben je er al achter waar je gasnaald zit
Mijn rempomp is gewoon (mini) standaard, en die werkt goed i.c.m. de Fireblade remzuiger en Wave schijf.quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
Zit nu flink te zoeken naar een goede rempomp, klauw en schijf. Die 6 zuiger nissin zijn wel relaxed natuurlijk, maar een goede rempomp is ook geen overbodige luxe. Plus een andere koppelingshendel voordat hij eraf pleurt. Die hendel heb echt zijn beste tijd gehad
Mag je alleen op prive terrein mee rijden, of bij speciale evenementen.quote:Op maandag 25 april 2005 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt leuke dingenvoor 299,- met alles erop en eraan, zonder kuip, stickerset en gereedschapssetje voor 180 eurootjes (las ik op MF, kuip kost 40 euro)
[afbeelding]
deze zomer missch es serieus kijkenmissch dat me broer het ook wat vindt, gaan we samen door de buurt crossen
quote:Schema is vanaf 10.00 trainen, vanaf 12.00 tot 17.00 wedstrijden
Verschillende groepen, misschien ook quads, misschien ook af en toe brommer SM's.
Wordt iig vaak genoeg gereden.
Welkequote:Op maandag 25 april 2005 21:47 schreef stinkie het volgende:
Waar is het OP plaatje?
Oeh, stijlquote:Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
Weer even een paar piccie's gemaakt.
Vond ze wel aardig gelukt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er gaat een wereld voor je open als internet eruit knaltquote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De dowtime hier gebruikt om e.a. in huis op te ruimen, en de uitlaat van de CR met siliconenspray in te smeren.
En uiteraard wat foto's gemaakt terwijl de aardappels op het vuur stonden.![]()
(normaal check ik dan even Fok!)
Je hebt het allerleukste gemistquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:38 schreef bwt het volgende:
damn, heb weer wat gemist.
Toch meer ff vorige topic doorkijken.
Klotequote:Op dinsdag 26 april 2005 07:12 schreef Danielson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister was men RS 125 binnengekomen, Gelijk lekker toeren natuurlijkHij reed echt super.... Maar naar 100KM gereden te hebben stopte hij er ineens mee
Hij heeft bijna geen compressie meer
Ik hoop dat bv alleen de zuigerveer kapot is
En dat mijn cilinder het heeft overleeft! Iemand nog tips? Hij heeft 7000km gelopen komt uit 2001 en olie enz zat er nog genoeg in, warmrijden ik ook altijd rustig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flow, inhoud, druk etc. De carb maakt grotendeels je motorkarakter.quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat er zo speciaal kan zijn aan een race carburateur.
[afbeelding]
Disclaimer.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:12 schreef Danielson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister was men RS 125 binnengekomen, Gelijk lekker toeren natuurlijkHij reed echt super.... Maar naar 100KM gereden te hebben stopte hij er ineens mee
Hij heeft bijna geen compressie meer
Ik hoop dat bv alleen de zuigerveer kapot is
En dat mijn cilinder het heeft overleeft! Iemand nog tips? Hij heeft 7000km gelopen komt uit 2001 en olie enz zat er nog genoeg in, warmrijden ik ook altijd rustig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat van die bougie dacht ik ook, maar ik heb hem er nu pas na enkele uren uitgehaald, en had het gas niet afgesloten hoog in toeren. De overbuurvrouw wilde even genieten van de CR toen ik thuiskwam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Flow, inhoud, druk etc. De carb maakt grotendeels je motorkarakter.
Die bougie ziet er niet eens zo ongezond uit volgens mij.![]()
Dat topic is niet van mij!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lijkt wel een kloon van dit topic > klik!
![]()
Jammer dat het jou ook overkomt met dat ding.![]()
Euhm, ik doe Technische Informaticaquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:41 schreef ZX9R het volgende:
Tering hicham..
Hoe lang ben je met die post bezig geweest?Moggûh
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:15 schreef ZX9R het volgende:
Wat een gepruts met die 50 CC brommer van je.
Wanneer was je dan van plan die carb uit elkaar te trekken?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:18 schreef hicham het volgende:
Er gaat een wereld voor je open als internet eruit knalt![]()
Kortom...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Euhm, ik doe Technische InformaticaIk ga niet eerst alle reacties overschrijven op een kladblaadje. Vervolgens uitkiezen op welke reacties ik wil reageren en dat opschrijven op een ander kladblaadje. Daarna alles weer overtypen in een reactiescherm van fok en dan op invoeren drukken
Scroll even langs de reacties waar ik op wil reageren, middle-mouse button klik op de quote button (zelfde effect als SHIFT+left-mouse button in internet explorer maar dan in een nieuw tabblad van mozilla ipv een nieuw internet explorer venster) en daarna het tabblad sluiten. Dan komt de eerstvolgende tabblad, verwijder irrelevante info, typ reactie CTRL + A, CTRL + C, sluit tabblad, CTRL + V en dan weer van voren af aan totdat ik bij het laatste tabblad ben en dan op invoeren drukken
Mooie reactie-filosofie he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wanneer was je dan van plan die carb uit elkaar te trekken?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:28 schreef Patrick281 het volgende:
Heb eerst het bureaublad eens opgeruimt van alle tijdelijke/losse foto's.
Toen nog wat mappen gerangschikt, en toen wist ik niets meer te doen.
Alsof je een tijger in het wild hebt gefotografeeerd terwijl je muisstil was in de hoop dat ie je niet zou ontdekken en je z'n middagmaaltijd zou wordenquote:Bosjesfoto is ok heH?![]()
![]()
Ja, maar dan wordt het zo saai. Gewoon lekker lange verhalen uittypen zodat PatM en Riet retejaloers worden en spijt krijgen dat ze een ban voor maar liefst een hele maand hebben aangevraagdquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kortom...
Lang verhaal kort samengevat:
<ctrl>+C en <ctrl>+V
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb de servicemanual gelezen, weer een hoop geleerd.
![]()
![]()
quote:Misschien vanavond dus ff langs de motorzaak, vanmiddag ff bellen.
Zouden ze zichzelf ook kunnen laten un-bannen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:33 schreef hicham het volgende:
Ja, maar dan wordt het zo saai. Gewoon lekker lange verhalen uittypen zodat PatM en Riet retejaloers worden en spijt krijgen dat ze een ban voor maar liefst een hele maand hebben aangevraagd![]()
er mag zoveel nietquote:Op maandag 25 april 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
Mag je alleen op prive terrein mee rijden, of bij speciale evenementen.![]()
Maar we gingen toch met zijn allen een eigen minibike competitie organiseren?![]()
![]()
Ja, kunnen ze voor mailen en aangezien ze niet voor zoiets als holocaustontkenning gebanned zijn maar op eigen verzoek is de kans groot dat dat ingewilligd wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf ook kunnen laten un-bannen?
* hoopt eigenlijk van niet *
Heb een keer een topic gelezen over jezelf bannen (bijvoorbeeld vanwege eindexamen en je kan niet wegblijven van fok), de admins zijn daar onvoorwaardelijk inquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf ook kunnen laten un-bannen?
* hoopt eigenlijk van niet *
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze voor mailen en aangezien ze niet voor zoiets als holocaustontkenning gebanned zijn maar op eigen verzoek is de kans groot dat dat ingewilligd wordt.
Bantijd onbekendquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Hoe lang moet yoessef op de bank blijven zitten eigenlijk?
Of is dat echt permanent?
Hou er overigens wel rekening mee (dit is een gokjequote:Op dinsdag 26 april 2005 08:40 schreef ZX9R het volgende:
Hoe lang moet yoessef op de bank blijven zitten eigenlijk?
Of is dat echt permanent?
Klopt wel als er een grotere sproeier inzit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:31 schreef hicham het volgende:
Alsof je een tijger in het wild hebt gefotografeeerd terwijl je muisstil was in de hoop dat ie je niet zou ontdekken en je z'n middagmaaltijd zou worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze voor mailen en aangezien ze niet voor zoiets als holocaustontkenning gebanned zijn maar op eigen verzoek is de kans groot dat dat ingewilligd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |