Heej... je moet er wat voor over hebben hoorquote:Op maandag 25 april 2005 11:03 schreef melonovy het volgende:
Tonic? Was het niet bitter lemon, nou beiden vind ik niet zo heer erg lekker zonder tic![]()
Wel een niet al te hoog balkon, toch?quote:Op maandag 25 april 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
springen Mel...het liefst de trap op en af ...maar jij hebt geen trap he
ze woont toch boven winkels ? daar kom je toch met een trap?quote:Op maandag 25 april 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
springen Mel...het liefst de trap op en af ...maar jij hebt geen trap he
quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze woont toch boven winkels ? daar kom je toch met een trap?
Ben op mijn werk dus gaat even niet...quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
zeg rewimo, als je toch zit, zet je msn eens aan.
Moet qltel even aan zijn jas trekken. Weet niet of hij het al heeft.quote:Op maandag 25 april 2005 12:14 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, mail dan in ieder geval dat adres even, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
daniman, wil je wat voor me doen?quote:Op maandag 25 april 2005 13:02 schreef daniman het volgende:
De Isa heeft blijkbaar ook een legioen aan stemmers...
Klopt, ik heb het programma ook weleens gezien en het is idd erg leuk! Interessante tests enzo!quote:Op maandag 25 april 2005 16:21 schreef melonovy het volgende:
Vanavond komt mirror mission weer op TV, das erg leuk! Het is een groep mensen die aan allerlei psychologische tests worden onderworpen in een Big Brother huis. Best intressant allemaal, half 10 BNN.
Dat wilde ik ook juist zeggen!quote:Op maandag 25 april 2005 22:20 schreef Luckepuk het volgende:
Ik heb geen idee waar dit in te dumpen dus dan maar ff hier!
nav het knijpen-in-pakjes-limonade-verhaal van Babyfeet in kinderpraatjes [4] de volgende tip: Vouw aan de bovenkant van het pakje beide flapjes omhoog en laat het kind het pakje aan de ontstane oortjes vasthouden! Geen geknijp meer in pakjes limonade! (hijs niet van mij, ik las um elders!)
Spannend zeg! *meeduimt*quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:25 schreef Martineke het volgende:
iedereen ff duimen plskrijg vandaag waarschijnlijk te horen of we toestemming krijgen voor woningruil
en als dat zo is gaan we waarschijnlijk verhuizen naar oud-beijerland
perfect dorp voor Maxim om op te groeien, en een mooie 5 kamer woning met grote tuin erbij
![]()
* Martineke is zenuwachtig
Jammer Martineke, maar wel begrijpelijk van de woningbouw.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:28 schreef Martineke het volgende:
maar we hebben het nietwij worden wel geaccepteerd daar, maar zij niet hier. dat mens heeft huurachterstanden gehad e.d.
Dan is het toch alleen maar een kwestie van afwachten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:34 schreef Martineke het volgende:
tnx for duimen iedereenis indd begrijpelijk van woningbouw, maar toch zuur dat het zo moet door iemand anders
maar wij weten in elk geval dat met onze gegevens en verleden e.d niks mis is aangezien wij wel toestemming kregen.
deze vrouw heeft 2 dochters die veel in r'dam zitten, en ze was gescheiden en zat dus alleen in een 5 kamer woning. ze deed dit vooral voor dr kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het toch alleen maar een kwestie van afwachten?
Ik ben alleen benieuwd waarom iemand zou willen ruilen. Niet lullig bedoeld hoor, maar jullie wonen vrij hoog zonder trap, en daar dan je ruime vijfkamerwoning voor inruilenHeb je die mensen naar hun motieven gevraagd? Gewoon nieuwsgierig hoor
Lieve schat, sorry. Heb net alles de kast in gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto's slaapmeisje en clauwheee![]()
Martineke, en en en?
Nou ja zeg, men...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieve schat, sorry. Heb net alles de kast in gedaan
Ook goed geslaagd dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lekker he clauwheee. Bij mij is net de Wehkamp langsgeweest met mijn megabestelling, nieuwe oogst:
- Zwarte nette broek
- Zwarte krijtstreep broek
- Donkerblauwe spijkerbroek met flarepijpen
- Fuchsia spijkerstoffen jasje
- 2 printtops
Ik heb net alles gepast en warempel, ik hoef niets terug te sturen want het past![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:28 schreef Martineke het volgende:
nee moesten beide toestemming krijgen
maar we hebben het nietwij worden wel geaccepteerd daar, maar zij niet hier. dat mens heeft huurachterstanden gehad e.d.
zuur is dat, wij krijgen geen huis door iemand anders huurschulden
maar goed, vol goede moed verder, we hebben ook nog iemand uit oud-gastel die graag in r'dam wil wonen, dus daar gaan wij vanmiddag kijken naar het huis en omgeving. is ook een 5 kamer woning met tuin en alles.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Loena-tik- hangt lange rok/zwarte kousen terug in de kast.
Sorry ook hier geen foto's beschikbaarquote:
Ja prima hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Sorry ook hier geen foto's beschikbaarMaar wat is de Wehkamp toch heerlijk. Lekker uitzoeken vanaf de computer, even bestellen (en niet te hoeven zoeken in de rekken naar de juiste maat) en de volgende avond alles in huis
![]()
Ja af en toe heb ik van die aanvallenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:49 schreef jessie het volgende:
He Clauwhee jij heb wel ff zat nu he
Oh shoppen, echt, als ik genoeg geld had was t me baan![]()
het plaatsje is ook echt voor OUDerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Martineke, dat moet em zijn hoor, het heet niet voor niets OUD gastel. Daar ben je helemaal op je plek
Iets in mij zegt dat jij in Lange-rokken-zware-kousen-Land woontquote:
ja en neequote:Op dinsdag 26 april 2005 22:18 schreef daniman het volgende:
een eigen wasmand voor rené? Heeft die zoveel was dat ze een eigen wasmand nodig heeft?
Van de Ikea bedoel je? Die gaan hier namelijk wel gewoon stuk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:30 schreef melonovy het volgende:
Ha, die borden heb ik ook, ze doen het onwijs goed, ze gaan niet stuk!!
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef Oxymoron het volgende:
Lady-wrb, heb je mijn e-mailadres ontvangen?
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef moussy het volgende:
De postbode bracht eenkaartje voor René
Ik moest er ook al zo om lachenquote:
Metenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef mallemeid het volgende:
Jah bij de sportschool is het echt heerlijk! Je kan van alles en nog wat gebruiken, er is voor elk wat wils.
Helaas ben ik al een hele tijd niet geweest en ben m'n trainschema kwijt (hebben ze daar wrs opgeruimd ofzo...) en nu moet ik dus opnieuw meten en wegen enzo, dat vink eng en wil ik niet dus die drempel wordt steeds weer hoger. Bleh!
Niet altijd toch? Of soms ook vrijwillig, dat het niet persé hoeft.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:10 schreef Lois het volgende:
Zullen we chocola nemen clauwtje? Dat helpt meestal
Ontzettend druk, niet meewerkende collega's, loop achter op m'n planning, ook geestelijk voorbereid op een vrije dag morgen die niet doorgaat i.v.m. afspraken, een huurverhoging op de mat, och en nog wat dingetjes..quote:Waar komt jouw offday vandaan?
Ik heb zelf op zich nergens last van maar had vandaag een strontchagrijnige, enorm veel huilende Eva en dat was doodvermoeiend. Daarnaast had ik me geestelijk voorbereid op een dagje vrij en dat valt ff vies tegen![]()
Het hele fotoarsenaal gaat meequote:Op donderdag 28 april 2005 20:22 schreef Lois het volgende:
Owwwww vakantie, wat heerlijkWat zalig Rewimo, daar zul jij ook wel aan toe zijn met al die drukte om je heen de laatste tijd. Zalig zeg!!! Neem je wel (veel) foto's? ach... domme vraag
Heeeeeeeeel veel plezier, en geniet er maar van!
* Zabb zet er een pot thee naast!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Gaat lekker dan hier meiden!
* clauwheee nog maar een schaal chocokoekies neerzet
Kijk, DAT zijn nou nog eens goede ideeen!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:17 schreef Smirre het volgende:Iemand een wijntje dan?
Proestquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik doe aan emo-eten dus ik sla niks over vandaag
Jij hebt echt een geweldige dag vandaag, hequote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Ow en meiden, niet per ongeluk mijn glas wijn pakken want ik heb ook nog een koortslip
Ja echt wel, ik krijg er bijna de slappe lach vanquote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een geweldige dag vandaag, he
Ja hoor, ik vind Roosendaal best gezellig om te winkelen. De meeste grote winkels zitten er wel. 't Is alleen jammer dat er vorig jaar een rij winkels is afgebrand en aan de herbouw zijn ze nog steeds niet begonnen. Is een beetje kaal zo dat gatquote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef Martineke het volgende:
Rewimo mag ik aan jou vragen of Roosendaal een beetje leuk is?? ben er 1 x geweest en dat is t
wij zijn bezig met indrukken opdoen in die hoek aangezien we misschien in oud gastel gaan wonen. alleen ken daar helemaal niks
nee beslist niet, ik was al geen fan van gracoquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:52 schreef Githa het volgende:
Knorretje, er is wel een topic over autostoeltjes en naar ik meen zijn daar ook wat links geplaatst over de kwaliteit van stoeltjes, misschien dat daar iets tussen staat?
Autostoeltjes
Maar knorretje ik schrik me rot van je postbeetje onduidelijk uit het verhaal gaat het nu om Jayden ?
![]()
klinkt als een vreselijke situatie .
yep het gaat idd om die autostoel (maar daarin komt helaas niet echt goed naar voren dat hij ronduit schade kan aanbrengen. De kb wil zijn gebrokensleutelbeen evt wel toekennen aan de gordel, maar de ribben niet. (terwijl bij de terugslag dat naar ons idee wel zou kunnen. Denk aan het piepschuimen plaatje met rand in de stoel....)quote:
voor mijn gevoel is het bijna net zo erg, gaat om neefje van ons dus, waarvan de moeder dus al 8 weken in zhuis ligt, hummie word verzorgt door oma en word dus nu met de nek aangekeken. We waren te samen zwanger destijds, wonen bij elkaar in de straat en zit maar een krappe 3 maand tussen, dus behoorlijk begaan met.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:58 schreef Githa het volgende:
ANWB test
ANWB test
Ohw gelukkig Knorretje...schrok wel ff hoor
Hier wel...quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:59 schreef Knorretje het volgende:
[..]
yep het gaat idd om die autostoel (maar daarin komt helaas niet echt goed naar voren dat hij ronduit schade kan aanbrengen. De kb wil zijn gebrokensleutelbeen evt wel toekennen aan de gordel, maar de ribben niet. (terwijl bij de terugslag dat naar ons idee wel zou kunnen. Denk aan het piepschuimen plaatje met rand in de stoel....)
Ik print deze in elk geval uit. Hij komt niet als goed uit de test dus das al weer een pluspunt.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:10 schreef Knorretje het volgende:
NO NICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan je wel zoenen
la sik alicia straks heb weggebracht en alles uitgeprint is gaan ik gelijk met dit langs bij oa de kb.
yep, maar als reactie krijg je dan: we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. Ze hebben aangegeven geen uiterlijke vertoningen van mishandeling te kunnen vinden hoor, dus daar doen ze verder niets mee. Maar de kb (kinderbescherming dus) geeft het kind niet eerder vrij als het niet aantoonbaar is hoe het gekomen is. maw we hadden beter kunnen zeggen dat het gevallen was dan was ie nu thuis geweest. Het bewuste stoeltje hebben ze nu daargehouden en gaan ze met de tijd testen met een dummie, maar dat konnog wel eventjes durenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:17 schreef Githa het volgende:
jeetje, wat een verhaal knor...ook een beetje naïef van die arts hoor dat een kind pebaalde letsels niet kan oplopen in een autostoel...
zo hoeft er maar een tut of rammelaar tussen het gordeltje van de stoel te zitten.
nope, het is zo enorm, allesomvattend kut. Het is nog niet eens mijn kind maar ik zie toch echt de hele werld ff om ze heen instorten. het ging natuurlijk al niet lekker vanwege de moeder die erg slecht lag en de situatie die was ontstaan daardoor, kindlief bij oma. Maar dan ook nog eens dit erboven op. Wil dan ook koste wat kost dit proberen recht te zetten en ze te helpen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:24 schreef moussy het volgende:
nou ja zeg, het zal je maar gebeurendaar moet je toch niet aan denken.. wat verschrikkelijk dit
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Jemig, wat vreselijk
En wat moussy zegt, gebroken ribben bij een aanrijding lijkt me niet zo heel gek
Zou er misschien al eerder een (anonieme) melding gedaan zijn? Dat ze daarom zo voorzichtig zijn of zo
Ja tuurlijk en wij hadden allemaal wel de juiste beslissing genomen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:14 schreef Githa het volgende:
[..]de KB is voorzichtig omdat ze zo onder de loep worden genomen de laatste tijd.... geweldig goed dat ze alles beter willen onderzoeken maar ik geloof dat ze het nog steeds niet helemaal snappen
![]()
Ronduit belachelijk dat je beter kan zeggen dat ze van de trap af zijn gevallen, omdat die verwondingen dan mogelijk zijn terwijl een niet deskundige op het gebied van autozitjes verklaard dat ze het niet hebben gekregen van het ongeluk.... ik denk dat de KB gewoon bang is weer een fatale fout te maken en ondertussen heel veel kinderen een onnodig trauma bezorgen.![]()
Dat is dus precies wat ik bedoelde, kon alleen de woorden niet vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en wij hadden allemaal wel de juiste beslissing genomen.
Ze maken nou eenmaal fouten, het is toch hartstikke moeilijk om een juiste inschatting te maken en alles is kwetsbaar. Zeker als het zulke kleine kinderen betreft.
Maar hoe ze ook ingrijpen, het is nooit goed. Dit keer grijpen ze te snel in, misschien iets aan de hand maar is niet zeker. Tja....het gaat om een kind. Wat moet je dan doen? Ingrijpen en de verkeerde keuze maken en het jochie houdt er misschien een trauma aan over? Of meegeven aan oma (en niks slechts over deze oma hoor!!!) die misschien toch niet bleek te zijn wat ze dachten. En over twee dagen geconfronteerd worden met het feit dat half demente bezopen oma van 70 kind van het balkon slingert?
Ik ben echt geen fan van kinderbescherming en jeugdzorg, ik ben zelf uit huis geplaatst waarbij ik nu nog twijfel of dat een juiste keuze was. Maar het is zo makkelijk afgeven op deze mensen, zeker door mensen die 'de clienten' kennen of het verhaal via via gehoord hebben.
Joh, op de eerste verjaardag van je kleine lach je erom. Verstand op nul. blik op oneindig en net doen of er niks aan het handje is.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:48 schreef snakelady het volgende:
Echt waar, heb net zitten janken en lachen tegelijk.
nee, ik hoef er alleen maar de kleine te wassen, onzelf en de was doen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
Je hoeft toch niet met je bed in de badkamer te staanIk zou me daar dus echt niet druk om maken, genieten doe je toch wel
Ik hoop het, ik moet zeggen dat ik nu echt ook de grens heb bereikt waarvan ik zeg, fuck alles en alleen de kleine is belangrijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Joh, op de eerste verjaardag van je kleine lach je erom. Verstand op nul. blik op oneindig en net doen of er niks aan het handje is.
In de kraamweek? Welnee, dan moet je voor jezelf laten zorgen. Manlief, ouders, vrienden, kennissen, ze lossen het maar op voor jequote:Op vrijdag 29 april 2005 10:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, ik hoef er alleen maar de kleine te wassen, onzelf en de was doen.
en dat kan nu dus niet.
Precies. Je hoeft alleen maar mooi liggen te zijn met een baby naast je. Lekker belangrijk wat er in de rest van het (instortendequote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Manlief, ouders, vrienden, kennissen, ze lossen het maar op voor je
Dat is een heel strak plan van je.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de kraamweek? Welnee, dan moet je voor jezelf laten zorgen. Manlief, ouders, vrienden, kennissen, ze lossen het maar op voor je
Van harte gefeliciteerdmquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies. Je hoeft alleen maar mooi liggen te zijn met een baby naast je. Lekker belangrijk wat er in de rest van het (instortende) huis aan het gebeuren is.
Taart en Sjampie voor iedereen want vandaag is mijn 12de trouwdag![]()
Spin gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies. Je hoeft alleen maar mooi liggen te zijn met een baby naast je. Lekker belangrijk wat er in de rest van het (instortende) huis aan het gebeuren is.
Taart en Sjampie voor iedereen want vandaag is mijn 12de trouwdag![]()
Maar zo gaat het ook gewoon. Let maar opquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is een heel strak plan van je.
Wat weet jij?quote:
ken je deze al...quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:31 schreef Sugar het volgende:
Gefeliciteerd, Spindizzy!![]()
Knor, succes met je missie! En sterkte.
Ik vind dit een leuke site, die ik jullie niet wil onthouden: Tweedehands-vintage-kleertjes
ik moet nu alicia wegbrengen enzo maar heb er nog wel wat ergens in mijn favorieten, zal straks (lees: vanaaf wel zoeken)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, nee! Nu wel! Leuk!!!!!
Heb zelf ff zitten zoeken, maar nog niet kunnen vinden, straks verder. maar tnx voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Knor er is laatst bij een tv-programma ook wat over geweest. Ik dacht dat het programma Autowereld heet. Weet niet of ze het ook over dat stoeltje hebben gehad maar je kan wellicht even kijken. Heb geen tijd om voor je te zoeken. Succes!
Ga ik ook nog ff uitzoekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:00 schreef moussy het volgende:
Is er geen test-centrum van autostoeltjes die je kan bellen om na te vragen óf het mogelijk is, gebrokken ribbetjes door de gordel? Via de anwb misschien? Die zetten ook altijd alles graag op papier en in dat blad van ze.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de gordeltjes niet strak genoeg hebben gezeten en dat het dan de klap is geweest op de rug, als ze daar gebroken zijn. En aan de voorkant zou je denken dat het toch echt door de gordels komt![]()
Als je lid moet zijn om de anwb te bellen met een vraag en je bent niet lid wil ik wel even bellen voor je!
en deze ook.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:22 schreef Mariposa het volgende:
[N.a.v. vraag van knorretje]
Misschien bij TNO in Delft navragen. Ik weet dat ze daar ook botsproeven doen met auto's. Misschien hebben ze dit al eerder mee gemaakt. Verder zou je kunnen kijken of dit stoeltje ook ergens anders in Europa aangeboden wordt. Ik geloof namelijk dat in Duitsland wel wel van dit soort proeven en testen gedaan worden.
Heel veel sterkte voor moeder en kind, triest dat dit zo moet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |