Proestquote:Op donderdag 28 april 2005 21:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik doe aan emo-eten dus ik sla niks over vandaag
Jij hebt echt een geweldige dag vandaag, hequote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Ow en meiden, niet per ongeluk mijn glas wijn pakken want ik heb ook nog een koortslip
Ja echt wel, ik krijg er bijna de slappe lach vanquote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een geweldige dag vandaag, he
Ja hoor, ik vind Roosendaal best gezellig om te winkelen. De meeste grote winkels zitten er wel. 't Is alleen jammer dat er vorig jaar een rij winkels is afgebrand en aan de herbouw zijn ze nog steeds niet begonnen. Is een beetje kaal zo dat gatquote:Op donderdag 28 april 2005 22:53 schreef Martineke het volgende:
Rewimo mag ik aan jou vragen of Roosendaal een beetje leuk is?? ben er 1 x geweest en dat is t
wij zijn bezig met indrukken opdoen in die hoek aangezien we misschien in oud gastel gaan wonen. alleen ken daar helemaal niks
nee beslist niet, ik was al geen fan van gracoquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:52 schreef Githa het volgende:
Knorretje, er is wel een topic over autostoeltjes en naar ik meen zijn daar ook wat links geplaatst over de kwaliteit van stoeltjes, misschien dat daar iets tussen staat?
Autostoeltjes
Maar knorretje ik schrik me rot van je postbeetje onduidelijk uit het verhaal gaat het nu om Jayden ?
![]()
klinkt als een vreselijke situatie .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |