Heej... je moet er wat voor over hebben hoorquote:Op maandag 25 april 2005 11:03 schreef melonovy het volgende:
Tonic? Was het niet bitter lemon, nou beiden vind ik niet zo heer erg lekker zonder tic![]()
Wel een niet al te hoog balkon, toch?quote:Op maandag 25 april 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
springen Mel...het liefst de trap op en af ...maar jij hebt geen trap he
ze woont toch boven winkels ? daar kom je toch met een trap?quote:Op maandag 25 april 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
springen Mel...het liefst de trap op en af ...maar jij hebt geen trap he
quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze woont toch boven winkels ? daar kom je toch met een trap?
Ben op mijn werk dus gaat even niet...quote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
zeg rewimo, als je toch zit, zet je msn eens aan.
Moet qltel even aan zijn jas trekken. Weet niet of hij het al heeft.quote:Op maandag 25 april 2005 12:14 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, mail dan in ieder geval dat adres even, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
daniman, wil je wat voor me doen?quote:Op maandag 25 april 2005 13:02 schreef daniman het volgende:
De Isa heeft blijkbaar ook een legioen aan stemmers...
Klopt, ik heb het programma ook weleens gezien en het is idd erg leuk! Interessante tests enzo!quote:Op maandag 25 april 2005 16:21 schreef melonovy het volgende:
Vanavond komt mirror mission weer op TV, das erg leuk! Het is een groep mensen die aan allerlei psychologische tests worden onderworpen in een Big Brother huis. Best intressant allemaal, half 10 BNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |