Dat wilde ik ook juist zeggen!quote:Op maandag 25 april 2005 22:20 schreef Luckepuk het volgende:
Ik heb geen idee waar dit in te dumpen dus dan maar ff hier!
nav het knijpen-in-pakjes-limonade-verhaal van Babyfeet in kinderpraatjes [4] de volgende tip: Vouw aan de bovenkant van het pakje beide flapjes omhoog en laat het kind het pakje aan de ontstane oortjes vasthouden! Geen geknijp meer in pakjes limonade! (hijs niet van mij, ik las um elders!)
Spannend zeg! *meeduimt*quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:25 schreef Martineke het volgende:
iedereen ff duimen plskrijg vandaag waarschijnlijk te horen of we toestemming krijgen voor woningruil
en als dat zo is gaan we waarschijnlijk verhuizen naar oud-beijerland
perfect dorp voor Maxim om op te groeien, en een mooie 5 kamer woning met grote tuin erbij
![]()
* Martineke is zenuwachtig
Jammer Martineke, maar wel begrijpelijk van de woningbouw.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:28 schreef Martineke het volgende:
maar we hebben het nietwij worden wel geaccepteerd daar, maar zij niet hier. dat mens heeft huurachterstanden gehad e.d.
Dan is het toch alleen maar een kwestie van afwachten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:34 schreef Martineke het volgende:
tnx for duimen iedereenis indd begrijpelijk van woningbouw, maar toch zuur dat het zo moet door iemand anders
maar wij weten in elk geval dat met onze gegevens en verleden e.d niks mis is aangezien wij wel toestemming kregen.
deze vrouw heeft 2 dochters die veel in r'dam zitten, en ze was gescheiden en zat dus alleen in een 5 kamer woning. ze deed dit vooral voor dr kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het toch alleen maar een kwestie van afwachten?
Ik ben alleen benieuwd waarom iemand zou willen ruilen. Niet lullig bedoeld hoor, maar jullie wonen vrij hoog zonder trap, en daar dan je ruime vijfkamerwoning voor inruilenHeb je die mensen naar hun motieven gevraagd? Gewoon nieuwsgierig hoor
Lieve schat, sorry. Heb net alles de kast in gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Foto's slaapmeisje en clauwheee![]()
Martineke, en en en?
Nou ja zeg, men...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lieve schat, sorry. Heb net alles de kast in gedaan
Ook goed geslaagd dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lekker he clauwheee. Bij mij is net de Wehkamp langsgeweest met mijn megabestelling, nieuwe oogst:
- Zwarte nette broek
- Zwarte krijtstreep broek
- Donkerblauwe spijkerbroek met flarepijpen
- Fuchsia spijkerstoffen jasje
- 2 printtops
Ik heb net alles gepast en warempel, ik hoef niets terug te sturen want het past![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:28 schreef Martineke het volgende:
nee moesten beide toestemming krijgen
maar we hebben het nietwij worden wel geaccepteerd daar, maar zij niet hier. dat mens heeft huurachterstanden gehad e.d.
zuur is dat, wij krijgen geen huis door iemand anders huurschulden
maar goed, vol goede moed verder, we hebben ook nog iemand uit oud-gastel die graag in r'dam wil wonen, dus daar gaan wij vanmiddag kijken naar het huis en omgeving. is ook een 5 kamer woning met tuin en alles.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
* Loena-tik- hangt lange rok/zwarte kousen terug in de kast.
Sorry ook hier geen foto's beschikbaarquote:
Ja prima hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Sorry ook hier geen foto's beschikbaarMaar wat is de Wehkamp toch heerlijk. Lekker uitzoeken vanaf de computer, even bestellen (en niet te hoeven zoeken in de rekken naar de juiste maat) en de volgende avond alles in huis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |