Sannetie!!! Leef jij ook nog!quote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Sannetie het volgende:
vanwege het ENORME succes van de vorige 2 topics..............een nieuwe geopend![]()
![]()
Bij fok blijf je je verbazen....;-)
yo melis ik zie je nooit meer in fok-sexquote:
Uhm ja, lang en beetje triest verhaal... Maar nu ben ik er en dan ben jij er weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:38 schreef Talietje het volgende:
[..]
yo melis ik zie je nooit meer in fok-sex
tonggiequote:
Oehquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:50 schreef Talietje het volgende:
ja geil is oke enzo
Hey Sjowhan!! nuecken???
Wie dan? Wie dan????quote:Op woensdag 27 april 2005 19:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ok ik geef toe, ik ben geil. Sue me!
wou dat iemand hier was...![]()
T is maar wat je lekker vind hequote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Roodkapje, die wilde ik altijd als kind eens flink in haar reet neuken...![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:51 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen maakt ikwilookwatzeggen een beetje geil enzo
Zo kan een natte doos erg nat zijn natuurlijk (onder de douche trouwens ook welquote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
daar moest ik ook direct aan denken
Same Here..quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef Panthera1984 het volgende:
jij weet tenminste wanneer je weer mag... ik moet het maar afwachten :\
Wou je zeggen dat het niet zo wasquote:
Word ik gezochtquote:Op woensdag 27 april 2005 19:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Roodkapje, die wilde ik altijd als kind eens flink in haar reet neuken...![]()
* Sannetie gaat al weerquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Talietje het volgende:
ben je geil
quote:of wil je een koekjeeeee![]()
Nu: Koekje, met chocola aubquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu: Koekje, met chocola aub
Strakkies: Weekend
Hee Sannetie, hoe ist met jou..??quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef _joepie_ het volgende:
* _joepie_ gaat erg lekker.... al 6 maanden "flieft" en zo
Joepie.. wat fijn voor je!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:40 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hee Sannetie, hoe ist met jou..??
* _joepie_ gaat erg lekker.... al 6 maanden "flieft" en zo
Joh Bloem really??? Is het uit tussen jou en Roel???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Joepie.. wat fijn voor je!!
Ik helaas net 2 daagjes single..Maar zo is het leven he
![]()
Jammer zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Blumchen het volgende:
ja melis.. helaas wel.. t liep niet..maar we vinden elkaar nog wel lief hoor
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:44 schreef Blumchen het volgende:
ja melis.. helaas wel.. t liep niet..maar we vinden elkaar nog wel lief hoor
* _joepie_ geeft Bloem een opbeurende knuffel....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Joepie.. wat fijn voor je!!
Ik helaas net 2 daagjes single..Maar zo is het leven he
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef Rooie_Zita het volgende:
Dat is alweer lang geleden dat ik hier geweest ben.
Heb eergisteren nog eens bewezen: I still haven't lost it!![]()
![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:01 schreef Sjowhan het volgende:
Na het weekend is dan zie je je vriend(in) weer?
Dat heet geil zijn en op elkaar botvierenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:32 schreef AndreB. het volgende:
24 uur, 11 keer met vriendin.... is er iets mis me me?
Daar doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:33 schreef Talietje het volgende:
[..]
[afbeelding]
die?
koekjes met chocola
Je bent er nogal trots op he?quote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef AndreB. het volgende:
11 keer neuken cq klaarkomenDe hele dag door. Dacht dat het bij 4 keer komen wel ophield...
Gutje!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 02:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
*ook weer even komt kijken...
*ook weer geil is...
*ook weer "botvieren" gaat...
*knufffff to all
* -Marjo- trekt Gutteguttegut een donker steegje in...quote:Op zondag 8 mei 2005 02:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
*ook weer even komt kijken...
*ook weer geil is...
*ook weer "botvieren" gaat...
*knufffff to all
dude... ik zou 4 dagen dood op mn nest liggen...quote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef AndreB. het volgende:
11 keer neuken cq klaarkomenDe hele dag door. Dacht dat het bij 4 keer komen wel ophield...
oi sjowiequote:
Aaah..liefquote:
Oei...kinkyquote:Op zondag 8 mei 2005 13:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- trekt Gutteguttegut een donker steegje in...
quote:
Ach laat die jongen nou.quote:
vandaar ook altijd met een oudere dame gaanquote:Op maandag 9 mei 2005 00:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach laat die jongen nou.
Zodra hij 30 is, gaat het alleen maar bergaf.
Terwijl bij vrouwen de sexuele piek dan pas begint
En op een oude fiets...quote:Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef whitebully het volgende:
[..]
vandaar ook altijd met een oudere dame gaan![]()
Hmm...altijd?quote:Op maandag 9 mei 2005 01:01 schreef whitebully het volgende:
[..]
vandaar ook altijd met een oudere dame gaan![]()
Oude fietsenquote:
En juist dan ben je altijd geil, n'est-ce pas?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
*Moet weer huiswerken, kan dus niet geil (enz, enz) zijn..*
Hmm.. zoals je het nu zegt; klopt het wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En juist dan ben je altijd geil, n'est-ce pas?
* mavje meldt zich...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:11 schreef Blumchen het volgende:
Dank Joepie..![]()
Verder enorm veel zin in sexMaar helaas geen vriendje met wie ik kan sexen..
toch maar weer zoeken
![]()
![]()
Hey.. maar jou kennen we welquote:
zullen we samen huiswerk maken dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. zoals je het nu zegt; klopt het wel ja
dat vroeg ik me ook afquote:
Tonight?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Talietje het volgende:
I can feel it... calling in the air tonight
grin rust jij maar goed uit voor het weekend jongetjequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:22 schreef Talietje het volgende:
[..]
grin rust jij maar goed uit voor het weekend jongetje![]()
![]()
quote:
misschien kan je wat in het weekend doen zodat de last wat minder isquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:42 schreef Panthera1984 het volgende:
weekend...
zie, de zon schijnt weer, en ik heb er weer 'last' van.
* -Marjo- sleurt Gutteguttegut het donkere steegje weer in...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
*geil is...
sow das best ein vein gefool...
quote:
Hahaha, daar ga je met je grote mond Handsomequote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...dit is een geilheids topic hoor!!
![]()
Dikke pik voor Talietje!!!![]()
..oeps..zie nu pas dat Talietje ook in Hoorn woont...*slik...![]()
Hoornquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...dit is een geilheids topic hoor!!
![]()
Dikke pik voor Talietje!!!![]()
..oeps..zie nu pas dat Talietje ook in Hoorn woont...*slik...![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:29 schreef Panthera1984 het volgende:
Gefeliciteerd Talietje!
maaruh, Sjowhan, ik zal ook zeker dit weekend mijzelf (en mijn vriend waarschijnlijk) verwennen
*strompeld steegje weer uit....pfffff.....BEEST!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- sleurt Gutteguttegut het donkere steegje weer in...
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Ik heb al dagen ontzettende zin... nu nog een partner regelen[.
ach tsja.. je kan op de zelf-doe toer gaan, richting de hoofdstad toeren of gewoon wachten en zien wanneer je weer een leuke griet ontmoetquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:43 schreef Y-ref het volgende:
irritant als je weer vrijgezel bentachja doe je d'r an eh
genoeg mensen die dat hier ook willen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Het wordt ook gewoon niet minder he.
Ik wil zo verdomde graag weer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat hier ook willen hoor![]()
Hehe dat weet ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef devilish1980 het volgende:
genoeg mensen die dat hier ook willen hoor![]()
Als ik je sig lees iets van 10cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe dat weet ik
Maar ik heb mijn voorkeuren
Dat ging over naaktslakkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als ik je sig lees iets van 10cm?
Sex met dierenquote:
dat dan half puberend Fok! in je MSN zitquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Het wordt ook gewoon niet minder he.
Ik wil zo verdomde graag weer
6 cm onder het gemiddelde....meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:31 schreef Christine het volgende:
...blah...
En 10 cm... nouja, ik zeg maar niks
D'uh!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
6 cm onder het gemiddelde....meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...
correct me if i'm wrong...
Cryptisch???quote:
Meeste mannen ook toch? correct me if i'm wrong...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...
Nou en of!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Meeste mannen ook toch? correct me if i'm wrong...![]()
ik hoop het, want ik gun iedereen zijn of haar genotquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nou en of!!!
Maar zou dat met 10cm lukken
Boeit het?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nou en of!!!
Maar zou dat met 10cm lukken
Nooit??quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:58 schreef Clara3 het volgende:
[..]
ik hoop het, want ik gun iedereen zijn of haar genot![]()
en voor de rest heb ik geen idee of het lukt,.. want hoewel ik er nooit met een meetlint bij sta, denk ik niet dat ik over ervaring met een lengte van 10cm mee kan spreken..![]()
Die combinatie werkt nooit...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
Deze discussie helpt btw niet tegen de geilheid
hahaha, sta je er zelf altijd met een meetlint bij, of staan je bedgenoten er altijd met een meetlint bij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nooit??
Hmm..bij mij wel altijd...vond het al zo vreemd
eeeh....geen onderwerp om op Fok! over door te gaan....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hahaha, sta je er zelf altijd met een meetlint bij, of staan je bedgenoten er altijd met een meetlint bij?
wordt het toch nog een interressante woensdagmiddag..![]()
jammer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
eeeh....geen onderwerp om op Fok! over door te gaan....![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet met 10 cm getroffenen hoop dat zo te laten.
Ja ja....quote:
Hmmm wat een heerlijk zonnetje... kom je erbij liggen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die combinatie werkt nooit...
*pakt Christine op en legt haar teder op een zachte deken in het gras....
Voel je de warme zon?
*stapt voorzichtig op de deken en knielt naast Christine....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm wat een heerlijk zonnetje... kom je erbij liggen?
Oeh, dat kriebelt.. hihiquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*stapt voorzichtig op de deken en knielt naast Christine....
*pakt een lange grasspriet en kietelt over haar rug...
*schrikt van de hand....niet verwacht....wel erg fijn...... *geniet....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, dat kriebelt.. hihi
Als ik mijn hand voor m'n ogen doe, tegen de felle zon, leg ik 'm snel op je rug en begin terug te kietelen.
had helemaal je reactie niet gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*schrikt van de hand....niet verwacht....wel erg fijn...... *geniet....
*gooit grassprietje weg en streelt zachtjes met open handen over Christine haar zachte rug....
Hmm..wijntjequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
had helemaal je reactie niet gezien![]()
Maar je hebt heerlijk warme handen. Het is intussen wat kouder geworden (goh?) en we hebben een klein vuurtje gemaakt. Wil je een glas wijn erbij?
Ik kruip dichter tegen je aan.. een beetje lichaamswarmte scheelt wel, en het is gezellig natuurlijk. Proost! Dromerig staren we in het vuur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..wijntje...(ik drink zelden wijn....hihi maar nu...)
*trekt Christine dicht tegen zich aan...."kom maar hier..ik ben warm"...
Ik voel je warme huid tegen mijn huid.....gedachten razen door mn hoofd...je bent zo lief...zo zacht...zo mooi..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kruip dichter tegen je aan.. een beetje lichaamswarmte scheelt wel, en het is gezellig natuurlijk. Proost! Dromerig staren we in het vuur.
Wow, hij slaat z'n arm om me heenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik voel je warme huid tegen mijn huid.....gedachten razen door mn hoofd...je bent zo lief...zo zacht...zo mooi..
Ik doe mn arm om je heen en wacht je reactie af......(zou ze het mogen?....)
Ik kijk naar je mooie grote ogen en zie de hunkerende blik....ik beweeg mn hoofd langzaam naar voren...en terwijl ik je nog dichter tegen me aan druk geef ik je een zwoele, warme maar stevige zoen op je mond...............quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow, hij slaat z'n arm om me heenPrompt word ik verlegen, want hoewel ik het gezellig vond met het vuurtje en een wijntje, zag ik dit niet direct aankomen. Maar je sterke arm om me heen voelt heerlijk, warm, vertrouwd. En wat ruik je lekker. Hmmmmm...
Ik draai mijn hoofd een stukje, en kijk je verlegen maar ondeugend gretig aan, en vraag me af... wat zou er nu komen?
Waar ik al eventjes op hoopte gebeurt, je kust me teder maar resoluut. Vol overgave zoen ik je terug, en één moment verlies ik mezelf erin. Maar dan wint mijn brein het weer van mijn hartstocht, en sta ik onverwacht op. In een fractie van een seconde draai ik me om, en ga ik op m'n knieën achter je zitten, mijn handen zacht masserend op je schouders. Zo kan je niet zien dat ik stiekum bloos, en dat komt niet alleen van de wijn...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik kijk naar je mooie grote ogen en zie de hunkerende blik....ik beweeg mn hoofd langzaam naar voren...en terwijl ik je nog dichter tegen me aan druk geef ik je een zwoele, warme maar stevige zoen op je mond...............
Van binnen moet ik lachen, ik vind je lief en je massage is zo lekker, ik geniet vollop......Ik doe mn shirt voor je uit en ga op mn buik liggen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar ik al eventjes op hoopte gebeurt, je kust me teder maar resoluut. Vol overgave zoen ik je terug, en één moment verlies ik mezelf erin. Maar dan wint mijn brein het weer van mijn hartstocht, en sta ik onverwacht op. In een fractie van een seconde draai ik me om, en ga ik op m'n knieën achter je zitten, mijn handen zacht masserend op je schouders. Zo kan je niet zien dat ik stiekum bloos, en dat komt niet alleen van de wijn...
Het meisje in me moet giechelen als jij je shirt uittrekt. Wat een lekker lichaam... en dan neemt de vrouw in me het weer resoluut over, en mijn handen glijden vloeiend over je rug. Je huid gloeit bijna goudkleurig op door het vuurtje dat nog steeds brandt. Na een korte massage ga ik uitgeput naast je liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Van binnen moet ik lachen, ik vind je lief en je massage is zo lekker, ik geniet vollop......Ik doe mn shirt voor je uit en ga op mn buik liggen....
Ik kijk naar de reflectie van het vuur in je ogen...zo lijken ze nog groter.... ik trek je weer tegen me aan.. ..zo liggen we minuten te genieten van het vuur en de rust...ik hoor je adem...je lichaam beweegt heel rustig op en neer op het ritme van je ademhaling, ik merk dat mijn lichaam er op reageerd, mijn ademhaling wordt ook rustiger en is nu even snel als die van jou....ik voel je heel langzaam in mn armen in slaap vallen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Het meisje in me moet giechelen als jij je shirt uittrekt. Wat een lekker lichaam... en dan neemt de vrouw in me het weer resoluut over, en mijn handen glijden vloeiend over je rug. Je huid gloeit bijna goudkleurig op door het vuurtje dat nog steeds brandt. Na een korte massage ga ik uitgeput naast je liggen.
Goeie morgen lieverd...lekker geslapen zo in mn armen?quote:
Heerlijk... lang geleden dat ik zo fijn in iemands armen wakker werd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goeie morgen lieverd...lekker geslapen zo in mn armen?
Ik heb heeeerlijk gedroomd over ons
Ik vond het super...snel weer een keertje doen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Heerlijk... lang geleden dat ik zo fijn in iemands armen wakker werd.![]()
Het vuurtje knettert nog een klein beetje na, en de wijnglazen liggen in het gras. Herinneringen aan een heerlijke avond.
Als het zulk mooi weer blijft... absoluutquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik vond het super...snel weer een keertje doen?![]()
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het de komende dagen zo mooi blijft.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het zulk mooi weer blijft... absoluut
Niks daarvan, vanavond ben ik aan de beurtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het de komende dagen zo mooi blijft.....
Zie je vanavond dan!!![]()
Oeh...hmm...trio?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niks daarvan, vanavond ben ik aan de beurt![]()
![]()
Niks trio, ik wil je voor mij alleenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeh...hmm...trio?
welkom back babe ..
Ik las het net ja...beter iets dan niets...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niks trio, ik wil je voor mij alleen![]()
Inbelmodem *kuch
Nope, jij gaat mij vanavond flink verwennen. Me me me and nobody else...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik las het net ja...beter iets dan niets...
OK, dan geen trio maar om de beurt![]()
Pfff...what have i done....quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:37 schreef Clara3 het volgende:
Christine, laat je niet wegjagen hoor! stookmode![]()
by the way; misschien wil ik vanavond ook wel in aanmerking komen..!![]()
* -Marjo- koop alle lootjes op...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Pfff...what have i done....
* Gutteguttegut gaat lootjes verkopen......![]()
* Gutteguttegut is op slag een rijk manquote:
Dank je....quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:50 schreef Clara3 het volgende:
Nou, ik zoek wel een ander slachtoffer hoor!![]()
Als er 2 vechten om een been..... Gaat de derde er mee heen...quote:
Nee nee nee, jij bent nummer 4!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Als er 2 vechten om een been..... Gaat de derde er mee heen...![]()
Ontvoert Gutje!!![]()
Woeiiii gewonnen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is op slag een rijk man![]()
Hihi..quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiiii gewonnen!!!
* -Marjo- gaat Gutteguttegut flink misbruiken vanavond...
Nou, jij hebt je ego-boost in ieder geval weer gehadquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dames....er is genoeg [afbeelding] voor iedereen.....
Niet iets waar ik me mee bezig hou....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Nou, jij hebt je ego-boost in ieder geval weer gehad![]()
Het spijt me. Ik bedoelde het niet rot.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet iets waar ik me mee bezig hou....
Van binnen is het kapot, van buiten gloei ik na...
Geeft niets...kwam niet rot overquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik bedoelde het niet rot.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef hornage het volgende:
damn, damn, ik ben ook vet geil, maar ik zie tot eind augustus mijn vriendin maar 2 nachten in de 2 weken ofzoargh, argh
ah je woont in hoorn, net iets te ver voor ff met de auto. Anders konden we elkaar helpenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Talietje het volgende:
[..]dat is dus echt kut...
ik zie mn vriend ook een tijdje nieten in de vakantie ben ik al in totaal 4 weken weg en 2 weekjes... gelukkig is het dan 2 weken weg 2 weken thuis en weer 2 weken weg. die 2 weken komt hij dan hopelijk bij mij slapen
of ik bij hem, das helemaal feest
![]()
Alsof er in Hoorn geen geile jongens rondlopenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:43 schreef hornage het volgende:
[..]
ah je woont in hoorn, net iets te ver voor ff met de auto. Anders konden we elkaar helpen
Waar waar waar???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Alsof er in Hoorn geen geile jongens rondlopen
![]()
quote:
zij ergens in een buitenring van Hoorn, 10 minuutjes fietsen van de stad af ofzo..quote:
Ik had het al eens gehoord van haarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zij ergens in een buitenring van Hoorn, 10 minuutjes fietsen van de stad af ofzo..
Vond het trouwens best wel jammer dat er weinig georganiseerd werd de 5de mei, maarja, waarschijnlijk was het net zo saai in mijn kutdorp
hmm en waarom wist ik dat nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik had het al eens gehoord van haar
5 mei was m'n (ex) zwager jarig en een goede vriend van mij draaide daarom in Bruintje
Echt een superavond gehad!!![]()
Het is wel vaker gezellig daar hoor!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm en waarom wist ik dat niet. Had wel even langs willen komen..
Naja, tijd genoeg om het een keer te doen maar
Lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
Kan vaak alleen in't weekend ivm werk/school, maar zal es kijke of we eens langs kunnen wippen
Neeeeee pizzaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:14 schreef devilish1980 het volgende:
nee liever ranzige vurige kleverige zomer sex
Das de oude folderquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:45 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
hehe ik heb " tweede pizza gratis" opengekrast
kom maar op![]()
Oeh, verleidelijk....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Das de oude folder
De nieuwe heeft naast de pizza een gratis toetje...... * Gutteguttegut
Ik vrij alcohol vrijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:19 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
hier heb ik tenminste lekkere koude wodka lime![]()
Ik zou daar niet zo zeker van zijn.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:28 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
maar je zit te posten en niet te vrijen![]()
bewijs danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn.....![]()
Marjo?quote:
Oeh, kinkyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Marjo?
Mag ik een foto van ons sexspel maken?
*pakt digicam...quote:
*gooit digicam aan de kant...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
*zet digicam aan....
*zet digicam aan....
*zet digicam aan....
*zet digicam aan....
AAARCHHGGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
accu leeg
GOFFER!
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Marjo?
Mag ik een foto van ons sexspel maken?
Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk om het vast te leggen voor de volgende generatie
Sorrie copyright ligt bij -Marjo-quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je mag het wel opsturen hoor, geen enkel probleem mee
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Sorrie copyright ligt bij -Marjo-
Die slaapt nuquote:
trustequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:15 schreef Sjowhan het volgende:
Maargoed, ik ga maar slapen.. morge vroeg de wekker dus..
Ik ga zo dansen...trustequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:15 schreef Sjowhan het volgende:
Maargoed, ik ga maar slapen.. morge vroeg de wekker dus..
wowquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
Ik sta op knappen. Sta al bijna drie weken droog
Hoe hou ik het vol
ik maandenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
Ik sta op knappen. Sta al bijna drie weken droog
Hoe hou ik het vol
Niet eens??????quote:
Oh gelukkig! Ik was al ongerustquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet eens??????
*boter geil is....![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:20 schreef Talietje het volgende:
prrrr gisteravond was geweldiglief is nu naar werk toe
k zit ff achter je pc vind je niet erg hequote:
Ga lekker pjoeterenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:25 schreef Talietje het volgende:
[..]
k zit ff achter je pc vind je niet erg he![]()
Da's best een goed idee...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef Mukie het volgende:
Tijd om vanavond maar weer eens te gaan stappen
uitgaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Da's best een goed idee...
Geil @ Work![]()
alweer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef Talietje het volgende:
[..]
uitgaanAlleen Hoorn is geen ruk aan de laatste tijd
OT:
Hmm *geil is* zometeen (paar uurtjes) is sjowhan er weer![]()
ja alweer ja!quote:
tssssssquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:38 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja alweer ja!beetje doorwerken ik wil neucken
De Wereld en Long Neck niet nee...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef Talietje het volgende:
[..]
uitgaanAlleen Hoorn is geen ruk aan de laatste tijd
neuckenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef Panthera1984 het volgende:
waarom is het vandaag niet morgen?
morgen kan er weer geneukt worden![]()
![]()
Eelt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
doe je even rustig
Straks is me pielemuis ziek door al dat nuecken
oh...??quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nou nee, soms wordtie dan een beetje lui, of heeft er na een tijd gewoon geen zin meer in
Welnee....dat ben ik juist..quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben denk dan een apart persoontje ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef Panthera1984 het volgende:
waarom is het vandaag niet morgen?
morgen kan er weer geneukt worden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |