Hoornquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
...dit is een geilheids topic hoor!!
![]()
Dikke pik voor Talietje!!!![]()
..oeps..zie nu pas dat Talietje ook in Hoorn woont...*slik...![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:29 schreef Panthera1984 het volgende:
Gefeliciteerd Talietje!
maaruh, Sjowhan, ik zal ook zeker dit weekend mijzelf (en mijn vriend waarschijnlijk) verwennen
*strompeld steegje weer uit....pfffff.....BEEST!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
* -Marjo- sleurt Gutteguttegut het donkere steegje weer in...
ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Ik heb al dagen ontzettende zin... nu nog een partner regelen[.
ach tsja.. je kan op de zelf-doe toer gaan, richting de hoofdstad toeren of gewoon wachten en zien wanneer je weer een leuke griet ontmoetquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:43 schreef Y-ref het volgende:
irritant als je weer vrijgezel bentachja doe je d'r an eh
genoeg mensen die dat hier ook willen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Het wordt ook gewoon niet minder he.
Ik wil zo verdomde graag weer
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef devilish1980 het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat hier ook willen hoor![]()
Hehe dat weet ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:38 schreef devilish1980 het volgende:
genoeg mensen die dat hier ook willen hoor![]()
Als ik je sig lees iets van 10cm?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe dat weet ik
Maar ik heb mijn voorkeuren
Dat ging over naaktslakkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als ik je sig lees iets van 10cm?
Sex met dierenquote:
dat dan half puberend Fok! in je MSN zitquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Het wordt ook gewoon niet minder he.
Ik wil zo verdomde graag weer
6 cm onder het gemiddelde....meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:31 schreef Christine het volgende:
...blah...
En 10 cm... nouja, ik zeg maar niks
D'uh!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
6 cm onder het gemiddelde....meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...
correct me if i'm wrong...
Cryptisch???quote:
Meeste mannen ook toch? correct me if i'm wrong...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
meeste vrouwen willen toch wel iets voelen...
Nou en of!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Meeste mannen ook toch? correct me if i'm wrong...![]()
ik hoop het, want ik gun iedereen zijn of haar genotquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nou en of!!!
Maar zou dat met 10cm lukken
Boeit het?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nou en of!!!
Maar zou dat met 10cm lukken
Nooit??quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:58 schreef Clara3 het volgende:
[..]
ik hoop het, want ik gun iedereen zijn of haar genot![]()
en voor de rest heb ik geen idee of het lukt,.. want hoewel ik er nooit met een meetlint bij sta, denk ik niet dat ik over ervaring met een lengte van 10cm mee kan spreken..![]()
Die combinatie werkt nooit...quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
Deze discussie helpt btw niet tegen de geilheid
hahaha, sta je er zelf altijd met een meetlint bij, of staan je bedgenoten er altijd met een meetlint bij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nooit??
Hmm..bij mij wel altijd...vond het al zo vreemd
eeeh....geen onderwerp om op Fok! over door te gaan....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Clara3 het volgende:
[..]
hahaha, sta je er zelf altijd met een meetlint bij, of staan je bedgenoten er altijd met een meetlint bij?
wordt het toch nog een interressante woensdagmiddag..![]()
jammer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
eeeh....geen onderwerp om op Fok! over door te gaan....![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet met 10 cm getroffenen hoop dat zo te laten.
Ja ja....quote:
Hmmm wat een heerlijk zonnetje... kom je erbij liggen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die combinatie werkt nooit...
*pakt Christine op en legt haar teder op een zachte deken in het gras....
Voel je de warme zon?
*stapt voorzichtig op de deken en knielt naast Christine....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm wat een heerlijk zonnetje... kom je erbij liggen?
Oeh, dat kriebelt.. hihiquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*stapt voorzichtig op de deken en knielt naast Christine....
*pakt een lange grasspriet en kietelt over haar rug...
*schrikt van de hand....niet verwacht....wel erg fijn...... *geniet....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, dat kriebelt.. hihi
Als ik mijn hand voor m'n ogen doe, tegen de felle zon, leg ik 'm snel op je rug en begin terug te kietelen.
had helemaal je reactie niet gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
*schrikt van de hand....niet verwacht....wel erg fijn...... *geniet....
*gooit grassprietje weg en streelt zachtjes met open handen over Christine haar zachte rug....
Hmm..wijntjequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
had helemaal je reactie niet gezien![]()
Maar je hebt heerlijk warme handen. Het is intussen wat kouder geworden (goh?) en we hebben een klein vuurtje gemaakt. Wil je een glas wijn erbij?
Ik kruip dichter tegen je aan.. een beetje lichaamswarmte scheelt wel, en het is gezellig natuurlijk. Proost! Dromerig staren we in het vuur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hmm..wijntje...(ik drink zelden wijn....hihi maar nu...)
*trekt Christine dicht tegen zich aan...."kom maar hier..ik ben warm"...
Ik voel je warme huid tegen mijn huid.....gedachten razen door mn hoofd...je bent zo lief...zo zacht...zo mooi..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kruip dichter tegen je aan.. een beetje lichaamswarmte scheelt wel, en het is gezellig natuurlijk. Proost! Dromerig staren we in het vuur.
Wow, hij slaat z'n arm om me heenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik voel je warme huid tegen mijn huid.....gedachten razen door mn hoofd...je bent zo lief...zo zacht...zo mooi..
Ik doe mn arm om je heen en wacht je reactie af......(zou ze het mogen?....)
Ik kijk naar je mooie grote ogen en zie de hunkerende blik....ik beweeg mn hoofd langzaam naar voren...en terwijl ik je nog dichter tegen me aan druk geef ik je een zwoele, warme maar stevige zoen op je mond...............quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Wow, hij slaat z'n arm om me heenPrompt word ik verlegen, want hoewel ik het gezellig vond met het vuurtje en een wijntje, zag ik dit niet direct aankomen. Maar je sterke arm om me heen voelt heerlijk, warm, vertrouwd. En wat ruik je lekker. Hmmmmm...
Ik draai mijn hoofd een stukje, en kijk je verlegen maar ondeugend gretig aan, en vraag me af... wat zou er nu komen?
Waar ik al eventjes op hoopte gebeurt, je kust me teder maar resoluut. Vol overgave zoen ik je terug, en één moment verlies ik mezelf erin. Maar dan wint mijn brein het weer van mijn hartstocht, en sta ik onverwacht op. In een fractie van een seconde draai ik me om, en ga ik op m'n knieën achter je zitten, mijn handen zacht masserend op je schouders. Zo kan je niet zien dat ik stiekum bloos, en dat komt niet alleen van de wijn...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik kijk naar je mooie grote ogen en zie de hunkerende blik....ik beweeg mn hoofd langzaam naar voren...en terwijl ik je nog dichter tegen me aan druk geef ik je een zwoele, warme maar stevige zoen op je mond...............
Van binnen moet ik lachen, ik vind je lief en je massage is zo lekker, ik geniet vollop......Ik doe mn shirt voor je uit en ga op mn buik liggen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar ik al eventjes op hoopte gebeurt, je kust me teder maar resoluut. Vol overgave zoen ik je terug, en één moment verlies ik mezelf erin. Maar dan wint mijn brein het weer van mijn hartstocht, en sta ik onverwacht op. In een fractie van een seconde draai ik me om, en ga ik op m'n knieën achter je zitten, mijn handen zacht masserend op je schouders. Zo kan je niet zien dat ik stiekum bloos, en dat komt niet alleen van de wijn...
Het meisje in me moet giechelen als jij je shirt uittrekt. Wat een lekker lichaam... en dan neemt de vrouw in me het weer resoluut over, en mijn handen glijden vloeiend over je rug. Je huid gloeit bijna goudkleurig op door het vuurtje dat nog steeds brandt. Na een korte massage ga ik uitgeput naast je liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Van binnen moet ik lachen, ik vind je lief en je massage is zo lekker, ik geniet vollop......Ik doe mn shirt voor je uit en ga op mn buik liggen....
Ik kijk naar de reflectie van het vuur in je ogen...zo lijken ze nog groter.... ik trek je weer tegen me aan.. ..zo liggen we minuten te genieten van het vuur en de rust...ik hoor je adem...je lichaam beweegt heel rustig op en neer op het ritme van je ademhaling, ik merk dat mijn lichaam er op reageerd, mijn ademhaling wordt ook rustiger en is nu even snel als die van jou....ik voel je heel langzaam in mn armen in slaap vallen....quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Het meisje in me moet giechelen als jij je shirt uittrekt. Wat een lekker lichaam... en dan neemt de vrouw in me het weer resoluut over, en mijn handen glijden vloeiend over je rug. Je huid gloeit bijna goudkleurig op door het vuurtje dat nog steeds brandt. Na een korte massage ga ik uitgeput naast je liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |