Nee nee nee, jij bent nummer 4!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Als er 2 vechten om een been..... Gaat de derde er mee heen...![]()
Ontvoert Gutje!!![]()
Woeiiii gewonnen!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is op slag een rijk man![]()
Hihi..quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Woeiiii gewonnen!!!
* -Marjo- gaat Gutteguttegut flink misbruiken vanavond...
Nou, jij hebt je ego-boost in ieder geval weer gehadquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dames....er is genoeg [afbeelding] voor iedereen.....
Niet iets waar ik me mee bezig hou....quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:56 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Nou, jij hebt je ego-boost in ieder geval weer gehad![]()
Het spijt me. Ik bedoelde het niet rot.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Niet iets waar ik me mee bezig hou....
Van binnen is het kapot, van buiten gloei ik na...
Geeft niets...kwam niet rot overquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef Clara3 het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik bedoelde het niet rot.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:58 schreef hornage het volgende:
damn, damn, ik ben ook vet geil, maar ik zie tot eind augustus mijn vriendin maar 2 nachten in de 2 weken ofzoargh, argh
ah je woont in hoorn, net iets te ver voor ff met de auto. Anders konden we elkaar helpenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef Talietje het volgende:
[..]dat is dus echt kut...
ik zie mn vriend ook een tijdje nieten in de vakantie ben ik al in totaal 4 weken weg en 2 weekjes... gelukkig is het dan 2 weken weg 2 weken thuis en weer 2 weken weg. die 2 weken komt hij dan hopelijk bij mij slapen
of ik bij hem, das helemaal feest
![]()
Alsof er in Hoorn geen geile jongens rondlopenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:43 schreef hornage het volgende:
[..]
ah je woont in hoorn, net iets te ver voor ff met de auto. Anders konden we elkaar helpen
Waar waar waar???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Alsof er in Hoorn geen geile jongens rondlopen
![]()
quote:
zij ergens in een buitenring van Hoorn, 10 minuutjes fietsen van de stad af ofzo..quote:
Ik had het al eens gehoord van haarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zij ergens in een buitenring van Hoorn, 10 minuutjes fietsen van de stad af ofzo..
Vond het trouwens best wel jammer dat er weinig georganiseerd werd de 5de mei, maarja, waarschijnlijk was het net zo saai in mijn kutdorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |