Ik probeerde het nog subtiel aan te gevenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Met name Orginial, die hier als klein kutpubertje de dienst denkt uit te maken met zijn onzinnige posts, onzinberichten en geBReeZaH.
Maar als 'ie écht wegblijft ga ik het weer proberen hoor..
quote:Ook al dat offtopicgeleuter.
Oke, ik geef toe; ik ben licht aangeschoten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Zou jij Barbara in der kont willen neuken?
» Ja.
» Nee.
» Neutraal (in der kut)
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe; ik ben licht aangeschoten.
Dat gaat hij ook min of meer doen. Stefano flikt Nick iets en geeft vervolgens Ludo de schuld, omdat die hem jaloers wilde maken door Nick aan te nemen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat Stefano en Nick betreft, moge de Sanders winnen!
En Ludo had weleens naar Stefano mogen luisteren zeg, straks krijgt hij Stefano weer tegen zich, zoals tot nu toe altijd is gebeurd als die 2 iets samen deden ....![]()
Stefano is af en toe ook zo een naiive dombo wist je dat!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat gaat hij ook min of meer doen. Stefano flikt Nick iets en geeft vervolgens Ludo de schuld, omdat die hem jaloers wilde maken door Nick aan te nemen.
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo is weer helemaal back trouwens, 2 vrouwen die om hem vechten, zakelijk staat hij aan de top, het zit hem helemaal mee.
Ik vond Martine als Ludo fan juist wel leuk, maar ik vond het stom dat de makers naar de bekende formule terugkeerder, waarbij Ludo ten onder ging door een samenzwering aangezet door een ' bitch' .quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Door de exit van Martine krijgen de Sandertjes weer meer kans voor leuke verhaallijnen.
Daarom mocht ik haar niet zo, omdat ze die lijntjes onderdrukte.
Luister Originial, nu is het wel verdomme genoeg. Of je post normaal, of je post zulke onzin in een spoiler of je post ze in een spoiler mét bron of anders post je gewoon niet. Ik heb je altijd al verdedigd maar wat mij betreft houdt het nu een keer op!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is bekend dat Isabella dramatisch om het leven komt.![]()
Hij zegt dat hij Fok! verlaten heeft....quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister Originial, nu is het wel verdomme genoeg. Of je post normaal, of je post zulke onzin in een spoiler of je post ze in een spoiler mét bron of anders post je gewoon niet. Ik heb je altijd al verdedigd maar wat mij betreft houdt het nu een keer op!
Begin maar je eigen GTST topicreeks of zo met alleen maar spoilers
Mijn reactie zie je in het SHOWCHAT topic. Hier ga ik niet verder offtopicquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij Fok! verlaten heeft....
Poepstampers?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef pberends het volgende:
Getver 3 poepstampers in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |