Dat was Hannie van der Kroeft geloof ik....quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef sonjao14 het volgende:
Heej, weet 1 van jullie nog hoe hannie van haar achternaam heet? hannie was de secretaresse van frits van houten.....thnx
Welke poll?quote:
Liever langzaam en goed dan snel en baggerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Taurus het volgende:
Wat gaat dit forum ongeloofelijk langzaam zegWaar zijn de plaatjes, en de spoiler-stukjes, en de roddels?
![]()
![]()
Het één sluit de ander niet uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Liever langzaam en goed dan snel en bagger
Ik denk een droom/nachtmerrie van Barbara. Misschien Robert. De clue is dat Valerie binnenkomt en zegt dat zij de moeder is. Dus of het is een verschikking voor Barbara, of Valerie is degene die het hele spelletje van Robert om zeep helpt.quote:
jeah, spoilerstukjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Taurus het volgende:
Wat gaat dit forum ongeloofelijk langzaam zegWaar zijn de plaatjes, en de spoiler-stukjes, en de roddels?
![]()
![]()
Dat is waar, maar als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik nooit kiezen voor snelheid gelardeerd aan baggerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ spoiler ] typ hier je spoiler [ / spoiler ]
zonder spaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Maar Fok is toch redelijk snel tegenwoordig. Zelfs in "spitstijden".quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik nooit kiezen voor snelheid gelardeerd aan bagger![]()
Dankje !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ spoiler ] typ hier je spoiler [ / spoiler ]
zonder spaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest van de week
Woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooo![]()
![]()
Ook dan maar even de vooruitzichtjes van volgende week:
MaandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WoensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Orgi, doorzichtig joh ... zelfde style avater, zelfde style gebagger
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Ja, is het nu Classique of Perrow
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik hoop dat Valerie Geroge de waarheid vertelt, zijn we ook meteen van die irritante verhaallijn af.![]()
Ach je baggert helemaal niet joh,laat ze lekker kletsenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef Classique het volgende:
En hoezo 'bagger' ik ??
Ik vond die scène met Marnix en Isabella eindelijk weer eens een goede scène van Victoria!![]()
Haha ja ik weet niet, na Desperate Housewives kom ik weer hierop en allemaal van die reacties.. Nja 't zal wel!
En Nano, klopt van Isa! Vond het vandaag wel een leuke aflevering! Sjors en Bing zijn echt lief.. Alleen Valerie vind ik dus echt een bitch.![]()
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:44 schreef Classique het volgende:
Haha ja ik weet niet, na Desperate Housewives kom ik weer hierop en allemaal van die reacties.. Nja 't zal wel!
En Nano, klopt van Isa! Vond het vandaag wel een leuke aflevering! Sjors en Bing zijn echt lief.. Alleen Valerie vind ik dus echt een bitch.![]()
Hoe sneller ze weg is,hoe beter!![]()
Valerie![]()
![]()
Sjors en Bing![]()
En waar is Suzanne? Het heeft vast met die man te maken
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij/Zij heeft zich aangemeld op 1 mei, maar als hij het echt is zal hij wel van zijn fouten hebben geleerd, dus wees welkomquote:
Een heer met stijl![]()
Suzanna zou wel ontvoerd zijn door die man of iets dergelijk.
Yasmin Ludo en Isabella en mischien Stefano gaan ze redden denk ik.
Vervolgens ontstaat er een gevaarlijk moment ze kunnen isabella redden maar net daar voor is gezegt dat ze Nina heeft ontvoerd dus helpen Ludo en Stefano niet iets in die trend zou het wel zijn. Gevolg Ludo krijgt Amy en weer spanning in het nieuwe geluk van Jannine en LudoYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Een van de specialiteiten van GTST is wel, dat ze uit een aantal "saaie" en langdradige verhaallijnen opeens een dramatische gebeurtenis kunnen laten ontstaan. Neem nou die brand, die kwam uit het niets. Misschien krijgen we wel iets beters dan we verwachten.
Ik wil dit jaar overigens ook geen spoilers zien over de cliff, ik wil het deze keer echt als verrassing houden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
zo hé... even uit 'de losse mouw' geschud?!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Suzanna zou wel ontvoerd zijn door die man of iets dergelijk.
Yasmin Ludo en Isabella en mischien Stefano gaan ze redden denk ik.
Vervolgens ontstaat er een gevaarlijk moment ze kunnen isabella redden maar net daar voor is gezegt dat ze Nina heeft ontvoerd dus helpen Ludo en Stefano niet iets in die trend zou het wel zijn. Gevolg Ludo krijgt Amy en weer spanning in het nieuwe geluk van Jannine en Ludo:: my weblog ::![]()
Zeg maar een zij hoor. Wie is die Original dan, dat jullie daar opeens allemaal zo fel over reageren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij/Zij heeft zich aangemeld op 1 mei, maar als hij het echt is zal hij wel van zijn fouten hebben geleerd, dus wees welkom![]()
![]()
![]()
Zijn maar hersen spinsels niks meerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:39 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
zo hé... even uit 'de losse mouw' geschud?!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Forum Opties Forumhop: Hop naar: