Dat was Hannie van der Kroeft geloof ik....quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef sonjao14 het volgende:
Heej, weet 1 van jullie nog hoe hannie van haar achternaam heet? hannie was de secretaresse van frits van houten.....thnx
Welke poll?quote:
Liever langzaam en goed dan snel en baggerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Taurus het volgende:
Wat gaat dit forum ongeloofelijk langzaam zegWaar zijn de plaatjes, en de spoiler-stukjes, en de roddels?
![]()
![]()
Het één sluit de ander niet uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Liever langzaam en goed dan snel en bagger
Ik denk een droom/nachtmerrie van Barbara. Misschien Robert. De clue is dat Valerie binnenkomt en zegt dat zij de moeder is. Dus of het is een verschikking voor Barbara, of Valerie is degene die het hele spelletje van Robert om zeep helpt.quote:
jeah, spoilerstukjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:15 schreef Taurus het volgende:
Wat gaat dit forum ongeloofelijk langzaam zegWaar zijn de plaatjes, en de spoiler-stukjes, en de roddels?
![]()
![]()
Dat is waar, maar als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik nooit kiezen voor snelheid gelardeerd aan baggerquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ spoiler ] typ hier je spoiler [ / spoiler ]
zonder spaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Maar Fok is toch redelijk snel tegenwoordig. Zelfs in "spitstijden".quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik nooit kiezen voor snelheid gelardeerd aan bagger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |